استخدام استانداری چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰ (خبر جدید)

 استخدام استانداری چهارمحال و بختیاری

خبر ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ – اطلاعیه مهم آزمون استخدامی استانداری چهارمحال و بختیاری

پذیرفته شدگان محترم چند برابر ظرفیت هشتمین آزمون استخدامی – استانداری چهارمحال وبختیاری ، بدینوسیله به آگاهی می رساند : زمان بندی حضور در مصاحبه به شرح ذیل اعالم می گردد.
رعایت نکات ذیل الزامی است.
پذیرفته شدگان محترم راس زمان وساعت اعلام شده در محل مصاحبه حضور یابند.
عدم حضور به موقع در تاریخ و زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی می گردد.
کلیه مراحل مصاحبه تصویر برداری وضبط می گردد.
همراه داشتن مدارک مورد نیاز اعالم شده در آگهی ۱۴۰۰/۰۱/۳۰

متقاضیان محترم برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید


خبر ۱۴ آبان ۹۷ – سند راهبردی اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری بزودی تصویب می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سند راهبردی اشتغال و سرمایه گذاری این استان پس از بررسی های بیشتر کارشناسی تا حداکثر ۲ هفته آینده تصویب می شود.

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی یکشنبه شب در کارگروه تخصصی اشتغال چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: کلیات سند راهبردی اشتغال و سرمایه گذاری این استان آماده شده است.
وی افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند حداکثر تا ۲ هفته دیگر میزان تعهد ایجاد اشتغال خود براساس سند راهبردی اشتغال و سرمایه گذاری استان را مشخص و نسبت به اظهار نظر کارشناسی در خصوص تایید یا اصلاح آن اقدام کنند.
عباسی به برخی مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در خصوص چگونگی روند تهیه سند راهبردی اشتغال و سرمایه گذاری استان دستور لازم را داد و تصریح کرد: دستگاهی که قرار است بیشتری شغل را ایجاد کند باید در این زمینه کارها را با سرعت اجرایی کند.
وی یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با تهیه سند راهبردی اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری باید دنبال مشاور این طرح می رفتند و سهم اشتغالزایی خود را پیگیری می کردند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پس از تصویب سند راهبردی اشتغال و سرمایه گذاری استان مدیران دستگاه های اجرایی موظفند نسبت به تحقق میزان تعهد ایجاد اشتغال مرتبط با حوزه خود اقدام کنند.
وی گفت: براساس سند راهبردی اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری باید در طول پنجساله برنامه ششم توسعه کشور از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۴۰۰ زمینه ایجاد اشتغال برای ۵۰ هزار نفر با ۱۰۰ هزار میلیارد ریال محقق شود.
عباسی تاکید کرد: از این تعداد تاکنون برای ۱۵ هزار نفر با ۲۰ هزار میلیارد ریال اشتغالزایی شده است.
وی افزود: پیش بینی هزینه ۸۰ هزار میلیارد ریالی باقیمانده برای ایجاد اشتغال ۳۵ هزار نفر دیگر تا سال ۱۴۰۰ با نوسانات بازار ارز و اقتصاد کنونی کشور بسیار ناچیز است.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رئیس و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در نشست های جداگانه ای با مدیران کل دستگاه های اجرایی و مشاور طرح پس از مشخص شدن سهم واقعی ادارات در ایجاد اشتغال نسبت به گرفتن تعهدهای لازم از مدیران مربوطه اقدام کنند.
وی یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری میزان ایجاد اشتغال و نیاز مالی آن برای هر دستگاه اجرایی در استان را مشخص و پس از تفاهم نسبت به پیگیری اقدام لازم را انجام دهد.
عباسی اظهار داشت: پس از ۲ هفته بررسی کارشناسی و رفع اشکالات احتمالی در سند راهبردی اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری نسبت به تصویب آن در کارگروه تخصصی اشتغال استان اقدام می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای تهیه سند راهبردی اشتغال و سرمایه گذاری استان از توان یک گروه مشاور علمی قوی در قالب بخش خصوصی استفاده شد.
طهمورث الیاسی بختیاری تاکید کرد: در این طرح سهم ایجاد اشتغال هر دستگاه اجرایی و هزینه مالی مورد نیاز آن پیش بینی و مشخص شده است.
وی افزود: با تصویب و اجرای سند راهبردی اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری وضعیت اشتغال زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان متحول می شود.
به گزارش ایرنا، براساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در بهار امسال ۲۲.۸ درصد اعلام شد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

 


خبر ۲۲ مهر ۹۷ – ایجاد اشتغال مهمترین اولویت در استان چهارمحال و بختیاری است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد اشتغال مهمترین اولویت در استان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه شنبه در کارگروه فرهنگی و هنری با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال مهمترین اولویت در استان چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: ایجاد اشتغال بسیاری از مشکلات در بخش های آسیب های اجتماعی را حل می کند.
وی بیان کرد:دستگاه های اجرایی با تمام توان در مسیر ایجاد اشتغال حرکت کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه افزایش تعداد جوانان جویای کار در این استان نسبت به سایر مناطق بیشتر است، بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی ها در این استان در راستای ایجاد شغل ضروری است.
وی بیان کرد: افزایش تعداد جوانان جویای کار در این استان موجب افزایش نرخ بیکاری شده است.جذب سرمایه گذار در چهارمحال و بختیاری با جدیت دنبال می شود
وی ادامه داد: قابلیت های سرمایه گذاری در این استان بیشمار است دولت به دنبال جذب سرمایه گذاران در این استان است.استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایجاد نشاط در جامعه از دیگر اهداف دولت در این استان است.وی بیان کرد: باید مشکلات و موانع سد راه ایجاد شادی و نشاط در این استان باید شناسایی شوند و رفع شوند.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جامعه سالم جامعه است که دارای نشاط، شادابی و پویایی باشد.

منبع : خبرگزاری مهر


خبر ۹ مرداد ۹۷ – جذب تسهیلات اشتغال در چهارمحال وبختیاری ضروری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: جذب تسهیلات اشتغال در چهارمحال وبختیاری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ملک محمد قربان پور شامگاه دوشنیه در نشست تخصصی اشتغال چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جذب تسهیلات اشتغال در چهارمحال بختیاری ضروری است، اظهار داشت: در جذب تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر تاکنون شاهد عملکرد خوبی نبوده ایم.
وی عنوان کرد: در سال گذشته ۴۰۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر به این استان اختصاص یافته است که رقم بسیاری پاییی از این میزان تسهیلات در سطح استان جذب شده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال فراگیر در سال گذشته جذب شده است که این امر عامل های مختلفی دارد که مهمترین آن مربوط به دستگاه های اجرایی و بانک ها است.
زمینه برای پرداخت تسهیلات آسان اشتغال در چهارمحال و بختیاری به متقاضیان فراهم شود
وی با اشاره به اینکه در سالجاری پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در این استان مورد توجه قرار گرفته است، بیان کرد: در حال حاضر باید زمینه برای پرداخت تسهیلات آسان اشتغال به متقاضیان فراهم شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بالا بودن نرخ بیکاری در این استان از مهمترین مشکلات به شمار می رود، بیان کرد: کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال در این استان مهمترین اولویت به شمار می رود که باید بانک ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
وی بیان کرد: بانک ها باید در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی تسهیل گری کنند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پیگیری دستگاه های اجرایی برای جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال در این استان ضروری است.
وی بیان کرد: باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای ایجاد اشتغال بهره گرفت و اشتغال پایدار در این استان ایجاد کرد.

منبع : خبرگزاری مهر


خبر ۱۳ تیر ۹۷ – اتاق فکر برای ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری ایجاد شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اتاق فکر برای ایجاد اشتغال برای جوانان در چهارمحال و بختیاری ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی عصر سه شنبه در نشست اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه اتاق فکر برای ایجاد اشتغال برای جوانان در چهارمحال و بختیاری ایجاد شود، اظهار داشت: باید بحث اشتغال جوانان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و راهکار های لازم در این زمینه ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه معضل بیکاری از مهمترین مشکلات در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود، ادامه داد:ایجاد اشتغال از مهمترین اولویت های مسئولان در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

موانع سد راه ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری برداشته شود

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: علت اصلی بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید مشخص شود و تلاش شود که موانع سد راه اشتغال در چهارمحال و بختیاری برداشته شود.

وی اظهار داشت: باید تجزیه و تحلیل های درست در بحث اشتغال چهارمحال و بختیاری انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید از ظرفیت سرمایه گذاران در چهارمحال و بختیاری برای ایجاد اشتغال بهره گرفت.

فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی موجب رونق بخش تولید

وی تاکید کرد: جذب سرمایه گذاران در استان از مهمترین اهداف مسئولان چهارمحال و بختیاری باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برداشتن موانع سد راه سرمایه گذاران در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی ضروری است، بیان کرد: فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی موجب رونق بخش تولید و افزایش اشتغال در سطح استان می شود.

منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۲۷ خرداد ۹۷ – ایجاد ۷۱۶ شغل در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۱۶ شغل در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.ذبیح الله غریب در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه۷۱۶ شغل در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری ایجاد شد، اظهار داشت: این تعداد شغل شامل ۲۹۳ شغل مستقیم و ۴۲۳ شغل غیر مستقیم است.

وی عنوان کرد: این تعداد شغل با بهره برداری از ۴۰ طرح ایجاد شده است.
بهره برداری از ۴۰ طرح کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این طرح ها در بخش های دام، شیلات و طیور است، اظهار داشت: بیش از ۹۸ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی یکی از مهمترین بخش های اشتغال زا در استان چهارمحال و بختیاری است، بیان کرد: توسعه بخش کشاورزی زمینه سازحل مشکللات بیکاری در این استان است.
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: توسعه بخش های کشاورزی موجب توسعه سیار بخش ها در استان چهارمحال و بختیاری می شود.

منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۱۴ فروردین ۹۷ – ایجاد ۵۳۰۰ شغل در بخش صنعت چهارمحال و بختیاری 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پنج هزار و ۳۰۰ شغل در بخش صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در سال گذشته ایجاد شد.

نعیم امامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پنج هزار و ۳۰۰ شغل در بخش صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در سال گذشته ایجاد شد، اظهار داشت: بخش صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از مهمترین بخش های اشتغالزا در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.
وی بیان کرد: با توسعه واحدهای صنعتی، اشتغال در استان چهارمحال و بختیاری در بخش صنعت افزایش یافته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: طی فعالیت دولت یازدهم و دوازهم بسیاری از کارخانه های صنعتی تعطیل در این استان فعال شدند.
**توسعه بخش صنعت از مهمترین اولویت های سالجاری است
وی ادامه داد: در حال حاضر تحقق ایجاد اشتغال در بخش صنعت، معدن و تجات این استان در سال گذشته محقق شده است و بیش از ۱۷ درصد اشتغال بیشتر از تعهد در نظر گرفته شده، ایجاد شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: توسعه بخش صنعت و بهره گیری از ظرفیت های این بخش برای ایجاد اشتغال از مهمترین اهداف این سازمان در سالجاری است.

منبع:خبرگزاری مهر

 


 خبر ۳۰ بهمن ۹۶ – تدبیر دولت برای رونق اشتغال در چهارمحال و بختیاری

امید به رونق اشتغال در چهارمحال و بختیاری با نرخ بیکاری ۱۸.۳ درصد که بالاترین تعداد آمار بیکاری کشور را به خود اختصاص داده، دولت تدبیر و امید را بر آن داشته تا طرح های اشتغالزایی با دوام و پایدار را در این استان اجرایی نماید.

به گزارش ایرنا، بیکاری مقوله ای است که کم و بیش جوامع مختلف را درگیر خود کرده است. هرچند دولت در تلاش برای کاهش این معضل برآمده، اما اینکه برای مهار یا کاهش بیکاری باید چه راهکارهایی به کار گرفت، موضوعی است که نه تنها نیازمند تدبیر و هوشمندی دولت بلکه همراهی و همکاری مردم در اجرای طرح های کارآفرینی و اشتغالزایی است.
هرچند بیکاری در سایر کشورها تعاریف خاص خود را دارد، اما مرکز آمار ایران در نظام آمارگیری خود بیکار را اینگونه تعریف کرده است: بیکار به تمام افراد ۱۰ ساله و بیشتر اطلاق می شود که فاقد کار باشند (اشتغال مزدبگیری یا خوداشتغالی نباشند)، آماده برای کار و جویای کار باشند. همچنین افرادی که به دلیل آغاز به کار در آینده و یا انتظار بازگشت به شغل قبلی جویای کار نبوده ولی فاقد کار و آماده برای کار بودند، بیکار محسوب می شوند.
چهارمحال و بختیاری حدود ۹۴۵ هزار نفر جمعیت دارد که براساس آمارهای ارائه شده از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از این تعداد، ۴۳ هزار نفر در سامانه کاریابی ثبت نام کرده و جویای کار هستند.
این درحالی است که آمار غیررسمی بیکاری در استان بیش از ۶۰ هزار نفر اعلام شده و با وجودی که چند سالی است مسئولان سعی در احصای دقیق تعداد آمار بیکاران استان دارند، اما این مهم تاکنون محقق نشده و نمی توان آمار واقعی این حوزه را اعلام کرد.
با این وجود چهارمحال و بختیاری طبق آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران با ۱۸.۳ درصد نرخ رشد بیکاری بالاترین تعداد بیکاران کشور را دارد.
با وجودی که بیش از ۴۳ هزار شغل این استان در دولت یازدهم ایجاد شده و امسال نیز قرار بر ایجاد ۲۱ هزار شغل از سوی دستگاه های اجرایی و در حوزه مشاغل خانگی است، اما به سبب نرخ مشارکت اقتصادی ۴۰ درصدی در استان، معضل بیکاری همچنان مردم این استان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی را با چالش جدی مواجه کرده است.
بدیهی است کمک برای رفع این بحران و رونق اشتغال در چهارمحال و بختیاری یک ضرورت است و با توجه به برنامه های دولت در حوزه اشتغال فراگیر، مشاغل خانگی و روستایی می توان امید به رفع این مشکل داشت.
مناطق محروم کشور در اولویت اشتغالزایی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اولویت اشتغالزایی در کشور را اشتغال روستایی، مناطق محروم و مرزی اعلام کرد و گفت: از آنجا که در سالهای گذشته در حوزه اشتغال حمایتی موفقیت های خوبی نصیب کشور شد، می کوشیم تا همین راهبرد را در خصوص توسعه اشتغال در مناطق روستایی و محروم کشور به کار گیریم.
نصرالله بازوند با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای توسعه اشتغال فراگیر در کشور اختصاص داده شده است، افزود: برنامه بر این است تا استانهایی همچون چهارمحال و بختیاری که دارای نرخ بیکاری بالا هستند از اعتبارات بیشتری برخوردار شوند.
وی با بیان اینکه بالا بودن نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری معلول علل مختلفی است، تصریح کرد: افزایش تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی، نبود زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذار و نداشتن مهارت لازم نیروی کار سبب شده تا این استان جزو بیکارترین استانهای کشور قرار گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: برای کاهش نرخ بیکاری این استان باید بسیج عمومی اعلام شود و همه دستگاه ها و نهادها همکاری کنند.
همچنین چهارمحال و بختیاری استان پایلوت اجرای طرح الگوی نوین مشاغل خانگی اجرای طرح مشاغل خانگی تحت عنوان الگوی نوین مشاغل خانگی از دیگر طرح های پیشنهادی دولت برای رفع مساله بیکاری در استان است.
این طرح با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در هشت استان کشور به صورت نمونه در حال اجراست.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در همین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: طرح الگوی نوین مشاغل خانگی دارای سه مرحله شناسایی ظرفیت ها و مزیت ها، آموزش و توانمندی و اتصال به بازار است که بزودی مرحله نخست این طرح در استان به پایان می رسد.
وحید خلیلی اردلی افزود: با بررسی ظرفیت ها و مزیت های استان در حوزه مشاغل خانگی بزودی نتیجه این مطالعات از سوی کمیته علمی اعلام می شود.
اختصاص ۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به استان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اختصاص ۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به استان اظهار کرد: افراد متقاضی در ۳۰۷ ردیف شغلی شامل قالی بافی، صنایع دستی، فعالیت های تبلیغاتی، تولید کتاب، گردشگری، مرغ بومی، تولید مواد غذایی و سایر فعالیت های خانگی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
فاضل خاطرنشان کرد: در همین راستا ۳ هزار و و ۷۵۰ طرح مشاغل خانگی به بانک های عامل معرفی شده که تاکنون ۶۱ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.
۴ هزار میلیارد ریال سهم استان از تسهیلات اشتغال فراگیر کشور
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چارمحال و بختیاری همچنین به طرح اشتغال فراگیر اشاره کرد و گفت: در اشتغال فراگیر به فعالیت های منتخب، مداخلات نهادی و سیاستی، نظام تامین مالی مناسب با بنگاه ها و اشتغال حمایتی توجه شده است.
فاضل ادامه داد: در طرح اشتغال فراگیر ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در سطح کشور در نظر گرفته شده است که سهم چهارمحال و بختیاری ۴.۲ درصد از این میزان تسهیلات بود اما به سبب ناتوانی در جذب آن به تازگی سهم استان از ۸ هزار میلیارد ریال به ۴ هزار میلیارد ریال کاهش یافته که تلاش می شود با رفع کاستی های گذشته بتوان سهم استان را افزایش داد.
تعهد ایجاد ۵ هزار شغل در حوزه صنعت، معدن، تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: میزان اشتغال تعهد شده در سالجاری توسط این سازمان ۵ هزار نفر بوده که در حال حاضر ۶۵ درصد این تعهد محقق شده است.
نعیم امامی، اهداف کلی این سازمان در برش برنامه های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را کاهش نرخ بیکاری، افزایش سهم صادرات، افزایش جذب سرمایه گذار، راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد و افزایش ظرفیت تولید اعلام کرد و گفت: امسال مطالعات تفصیلی اکتشافات معادن به اتمام خواهد رسید که عمده اعتبارات مربوط به این حوزه از طریق ایمیدرو و سازمان زمین شناسی تامین شده است.
وی از راه اندازی ۲۰ واحد صنعتی راکد در سالجاری با پرداخت تسهیلات ۱۸۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: امسال ۵۰ واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر دیگر نیز فراهم می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امسال مجوز ۷۰۰ واحد صنفی، پنج فروشگاه بزرگ و سه فروشگاه اینترنتی نیز صادر شده که صدور این مجوزها، اشتغالزایی ۲ هزار و ۵۴۹ نفر را به همراه دارد.
اشتغال حدود ۵ هزار نفر در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از اشتغال ۴ هزار و ۹۸۶ نفر در این سه حوزه در دولت یازدهم خبر داد.
بهمن عسگری سوادجانی افزود: از این تعداد ۲ هزار نفر در رشته های صنایع دستی بوده که ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد دانش آموخته رشته های هنری هستند.
وی تصریح کرد: امسال هم این اداره کل تعهد ایجاد ۹۰۰ شغل دارد که تاکنون ۷۰ درصد از این تعهد محقق شده است.
به نظر می رسد با وجود طرح های خوبی که در دولت تدبیر و امید برای رفع بیکاری تدوین شده اما تاکنون بین بخش های مختلف از جمله دستگاه های اجرایی و بانک های عامل هماهنگی های لازم برای پیشبرد بهتر امور در استان شکل نگرفته و همین امر سبب ناتوانی در جذب تسهیلات اختصاص داده شده به حوزه اشتغال است و از سوی دیگر در برخی موارد مشاهده می شود این تسهیلات در اموری غیراشتغال هزینه می شود.
برای رفع این معضل استاندار چهارمحال و بختیاری، دستور تشکیل کمیته رصد هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی در استان را صادر و مقرر شد این کمیته که متشکل از مدیران استانداری، نمایندگان بانک های عامل و یک عضو از اداره کل بازرسی است، بزودی تشکیل شود تا ضمن رفع ناهماهنگی های موجود، بر هزینه کرد تسهیلات نظارت بیشتری داشته باشد.
اقبال عباسی، هدف از اعطای تسهیلات حوزه اشتغال را ایجاد شغل پایدار و احیای بخش تولید دانست و گفت: گاه مشاهده می شود، افراد این تسهیلات را در مواردی غیر از حوزه اشتغال هزینه می کنند که با تشکیل این کمیته می توان از شکل گیری این آسیب جلوگیری کرد.
به گفته کارشناسان چهارمحال و بختیاری ضمن آنکه از یک محرومیت تاریخی رنج می برد و نبود زیرساخت ها در این استان زمینه ایجاد صنایع بزرگ، واحدهای تولیدی و طرح های کشاورزی پربازده، توسعه مشاغل در بخش های مختلف را با چالش مواجه کرده است، اما ضعف مدیریت در بهره گیری از ظرفیت های نسبی استان به ویژه در بخش گردشگری و ناتوانی در جذب تسهیلات مشاغل فراگیر، موانع دستیابی به رونق اقتصادی و توسعه پایدار در استان را تشدید کرده است، با این وجود انتظار می رود تدبیر دولت در اجرای طرح های مشاغل خانگی و روستایی بتواند بخشی از این مشکل را برطرف کند.

منبع:خبرگزاری ایرنا


خبر ۳۱ مرداد ۹۶ – تسهیلات مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری پرداخت می شود

خبرگزاری مهر: معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری پرداخت می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، محسن مولایی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه بانوان و خانواده اظهار داشت: مبلغی بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال به ۳۷۲ رشته مشاغل خانگی استان تخصیص یافته و در صورتی که اگر متقاضیان رشته ای مورد نظر داشتند که در لیست این مشاغل خانگی وجود ندارد به صورت مکتوب درخواست خود را ارائه دهند.
وی در ادامه افزود: مجموع جمعیت استان بیش از ۹۴۷ هزار و ۷۶۰ نفر است که ۴۹ درصد بانوان و ۵۱ درصد مردان هستند.
معاون اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۳۴۱ هزار و ۹۴۰ نفر در استان شاغل و مستعد جویای کار هستند، تصریح کرد: رده سنی این افراد جویای کار و شاغل در استان بیشتر بین ۲۵ تا ۴۵ سال است.

 


 خبر ۱۱ تیر ۹۶ – ۱۴ هزار شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد
خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۵۰شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، بهمن عسگری عصر سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری به‌ویژه در روستاهای هدف و دستورکار قرار دارد که در این زمینه دوره‌های آموزشی و توانمندسازی فعالان این بخش حداقل به تعداد ۱۰ دوره برای سال جاری پیش‌بینی شده است.
وی گفت: آموزش، مشاوره و هدایت ۵۰ رشته صنایع دستی به سمت و سوی اشتغال در دستور کار قرار می گیرد.
وی عنوان کرد: همچنین سال گذشته یک هزار و ۵۰ نفر در حوزه صنایع دستی و گردشگری شغل ایجاد شده است.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سال گذشته ۳۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این استان انجام شده است.
عسگری با بیان اینکه خانه های مسافر چهارمحال و بختیاری ۷۶ واحد است، بیان کرد:  اقامتگاه بومی در استان هفت مورد است.
وی افزود: هتل چهارمحال و بختیاری از ۱۰ به ۱۵ و تعداد تخت ها از ۸۵۰ تخت به دو هزار و ۴۰۰ تخت افزایش پیدا کرده است.

خبر ۱۷ خرداد ۹۶ – ۱۰۵۰ شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد
خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۵۰شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، بهمن عسگری عصر سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری به‌ویژه در روستاهای هدف و دستورکار قرار دارد که در این زمینه دوره‌های آموزشی و توانمندسازی فعالان این بخش حداقل به تعداد ۱۰ دوره برای سال جاری پیش‌بینی شده است.
وی گفت: آموزش، مشاوره و هدایت ۵۰ رشته صنایع دستی به سمت و سوی اشتغال در دستور کار قرار می گیرد.
وی عنوان کرد: همچنین سال گذشته یک هزار و ۵۰ نفر در حوزه صنایع دستی و گردشگری شغل ایجاد شده است.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سال گذشته ۳۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این استان انجام شده است.
عسگری با بیان اینکه خانه های مسافر چهارمحال و بختیاری ۷۶ واحد است، بیان کرد:  اقامتگاه بومی در استان هفت مورد است.
وی افزود: هتل چهارمحال و بختیاری از ۱۰ به ۱۵ و تعداد تخت ها از ۸۵۰ تخت به دو هزار و ۴۰۰ تخت افزایش پیدا کرده است.

خبر ۱۸ اریبهشت ۹۶ – اشتغال۲۷ درصدی در چهارمحال و بختیاری مربوط به بخش گردشگری

خبرگزاری مهر : مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۷ درصد اشتغال چهارمحال و بختیاری مربوط به بخش گردشگری است.
به گزارش خبرنگار مهر، بهمن عسگری ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار داشت: میزان تعهد اشتغال میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در سال گذشته ۵۵۷ شغل بوده که برای یک هزار و پنج نفر ایجاد اشتغال شده است.
وی گفت: در سالجاری با توجه به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال یک هزار شغل تعهد شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ۲۷ درصد ایجاد اشتغال مربوط به بخش گردشگری و میراث فرهنگی است.
وی عنوان کرد:۳۸ هتل و مجتمع رفاهی در سطح استان در دست اجرا است و همچنین در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰ کارگاه کوچک و هفت کارگاه بزرگ صنایع دستی وجود دارد.


 خبر ۲۷ فروردین ۹۶ – ۱۳ طرح اشتغالزا در چهارمحال و بختیاری اجرایی می شود
خبرگزاری مهر: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳ طرح اشتغالزا در چهارمحال و بختیاری اجرایی می شود.
قاسم سلیمانی دشتکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۱۳ طرح اشتغالزا در چهارمحال و بختیاری اجرایی می شود، اظهار داشت: با اجرایی شدن این ۱۳ طرح در سالجاری اشتغال قابل توجهی در این استان ایجاد می شود.
وی عنوان کرد: کاهش نرخ بیکاری در این استان از اهداف مسئولان استان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توسعه بخش گردشگری و بهره گیری از این ظرفیت زمینه ساز توسعه این استان است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون توسعه بخش گردشگری از مهمترین اولویت های مسئولان استان است، تاکید کرد: ورود گردشگر و مسافر زمینه ساز رونق بازار این استان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: توسعه بزرگراه های این استان نقش مهمی در توسعه بخش گردشگری این استان داشته است.

خبر ۲۳ اسفند ۹۵ – ایجاد ۱۱ هزار شغل در چهارمحال و بختیاری

 خبرگزاری مهر : استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱ هزار شغل طی سالجاری در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال اظهار داشت: در بخش اقتصادمقاومتی، چهارمحال و بختیاری جایگاه مناسبی را در سطح کشور دارد و همچنین ثبت ایجاد اشتغال در سامانه رصد با وجود اینکه بیشتر ادارات اشتغال را ثبت نکرده اند آمار مطلوبی ارائه می‌دهد.
وی در ادامه گفت: تعهد اشتغال در سطح استان نه هزار و ۱۲۱ بوده که تعهد تا ۲۱ اسفندماه سالجاری هشت هزار و ۸۴۷ نفر است.
وی عنوان کرد: تاکنون ۱۱ هزار ۱۲۷ اشتغال در سطح استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شده که درصد تعهد ۱۲۵.۸ درصد است.
سلیمانی دشتکی افزود: منابع بانک ها ۱.۷ درصد رشد داشته که این رقم قابل توجهی است و نشان دهنده عملکرد مطلوب بانک ها است.

خبر ۲۹ آبان ۹۵ – ۱۵۰ طرح اشتغالزای اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری
برگزاری مهر: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰طرح اشتغالزای اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری اجرایی شده است.
قاسم سلیمانی دشتکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرایی شدن ۱۵۰طرح اشتغالزای اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: این طرح ها در بخش صنعتی و کشاورزی هستند.
وی عنوان کرد: بیش از یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح اشتغالزای اقتصاد مقاومتی در این استان پرداخت شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در این استان طرح های گردشگری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی کلید خورده است که نقش مهمی در توسعه گردشگری این منطقه دارد.
وی یاداور شد: تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری است.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی فعالیت دولت تلاش های بسیاری در راستای توسعه این استان انجام شده است که بهره برداری از سه واحد صنعتی بزرگ از مهمترین دستاوردها به شمار می رود.

خبر ۱۷ آبان ۹۵ – ۳طرح بزرگ اشتغال زا در چهارمحال و بختیاری بهره برداری می شود
خبرگزاری مهر : استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارخانه تولید چادر مشکی، فاز اول فولاد چهارمحال و بختیاری و واحد صنعتی تولید ورق پوشش دار در چهارمحال و بختیاری بهره برداری می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی بعد از ظهر یک شنبه در نشست رفع موانع تولید با اشاره به اینکه سه طرح بزرگ صنعتی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود، عنوان کرد: این طرح های اشتغال زا با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهند شد.
وی عنوان کرد: افتتاح کارخانه تولید چادر مشکی، فاز اول فولاد چهارمحال و بختیاری و واحد صنعتی تولید ورق پوشش دارد سه طرح بزرگ چهارمحال و بختیاری هستند که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور افتتاح می شوند.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه ریزی ها برای سفر معاون اول رئیس جمهور به این استان انجام شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از راه های برون رفت از رکود شدید اقتصادی و نرخ بیکاری است، عنوان کرد: باید از ظرفیت های استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان استفاده کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد:تحقق اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات جامعه را حل می کند.
وی  عنوان کرد: رونق اقتصادی و اشتغال از اهداف اصلی در استان چهارمحال و بختیاری است.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید به صورت تخصصی در زمینه اقتصاد مقاومتی کار شود و تلاش شود شاخص های توسعه ای چهارمحال و بختیاری رشد کند.
چهارمحال و بختیاری به جمع استان های تولید کننده فولاد می پیوندد
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست عنوان کرد: با بهره برداری از سه طرح بزرگ صنعتی در این استان اشتغال قابل توجهی در سطح استان ایجاد می شود.
نعیم امامی بیان کرد: با بهره برداری از  فاز اول فولاد چهارمحال و بختیاری، این استان به جمع استان های تولید کننده فولاد می پیوندد.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره برداری از این سه واحد صنعتی بیش از یک هزار شغل در استان ایجاد می شود.

خبر ۵ تیر ۹۵ – زمینه ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس : استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، زمینه ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در این استان فراهم شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی امشب در همایش روز ملی اصناف اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی زمینه ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بانک‌ها در راستای فراهم کردن زمینه‌های اشتغال لازم و ضروری است.
وی بیان کرد: ایجاد ثبات در بازار و کنترل نرخ تورم یکی از اقدامات مهم اجرایی در این استان بوده و میزان نرخ تورم از حدود ۴۴ درصد به ۹.۷ درصد رسیده است.
سلیمانی دشتکی با اشاره به اجرای پروژه عظیم انتقال آب، عنوان کرد: در سال جاری ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح انتقال آب بِن، شهرکرد و بروجن اختصاص داده شد که این رقم در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد ریال بود و ۷۰۰ میلیارد ریال برای خرید لوله انتقال آب در سال ۹۴ هزینه شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برطرف کردن کدورت آب شرب شهرکرد یکی از اقداماتی است که در دستورکار قرار دارد و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تصفیه‌خانه شهرستان کوهرنگ اختصاص داده شد.
وی با بیان اینکه خشکسالی اثرات مخرب فراوانی برای منابع آبی داشته است، خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن موقت مشکل آب شرب مناطق خان‌میرزا و بروجن راهکارهای موقت اجرا می‌شود و برای آب شرب سردشت نیز تدابیر مفیدی انجام می‌شود.
سلیمانی دشتکی تشریح کرد: در شهرکرد علاوه‌بر انجام امور عمرانی توجه خاصی به امور صنفی شده است و برای اجرای طرح فناوران ۲ با وجود مشکلات فراوان، تلاش‌های زیادی صورت گرفت و حدود ۱۸ هکتار زمین به این طرح اختصاص داده شد و مجوز اجرای آن نیز صادر شد.
وی تأکید کرد: بازگشایی امتداد بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد و اجرای عقب‌نشینی خیابان ملت و دیوار دانشگاه شهرکرد از اقدامات مهم در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری هستند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پروتکل‌های مربوط به طرح راه‌آهن به امضا رسیده است، اضافه کرد: طرح راه‌آهن این استان یکی از طرح‌های مهم است که در حال تکمیل نقشه بوده و روال مربوط به تأمین منابع مالی آن در حال بررسی است.
وی در پایان یادآور شد: میزان تردد در روزهای تعطیل در چهارمحال و بختیاری نشان از جایگاه ویژه صنعت گردشگری در این استان دارد و لازم است بیش از پیش به زیرساخت‌های گردشگری پرداخته شود.


خبر ۲۱ اردیبهشت ۹۵ – ایجاد بیش بر ۳۷ هزار شغل در حوزه باغبانی و زراعت چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری ایرنا : مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۷ هزار و ۵۵۰ شغل جدید در حوزه باغبانی و زراعت این استان ایجاد می شود.
ذبیح الله غریب، روز سه شنبه، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شهرکرد اظهار داشت: این تعداد شغل، در یک برنامه زمان بندی پنج ساله، تا پایان سال ۱۳۹۹ ایجاد خواهد شد.
وی تأکید کرد: از این تعداد شغل، ۳۳ هزار شغل با اجرای طرح توسعه باغات در ۷۶ هزار و ۷۶۰ هکتار از زمین های شیبدار چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود.
غریب افزود: از مجموع اشتغال پیش بینی شده در حوزه زراعت و باغبانی چهارمحال و بختیاری، چهار هزار شغل نیز با ایجاد ۲۳ هزار هکتار باغ دیم در استان ایجاد می شود.
وی تصریح کرد: در این طرح ۴۰۰ فرصت شغلی با اجرای طرح توسعه کشت، پرورش و اهلی کردن گیاهان دارویی در سطح ۷۵۰ هکتار از زمین های زراعی چهارمحال و بختیاری ایجاد خواهد شد.
مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ۱۵۰ فرصت شغلی هم با توسعه طرح کشت گل محمدی در سطح ۵۰۰ هکتار از زمین های استان ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: اصلاح ، احیاء، حذف و جایگزینی باغات چهارمحال و بختیاری نیز در ۱۱ هزار و ۲۵۰ هکتار از زمین های استان صورت می گیرد.
غریب عنوان داشت: اجرای این طرح ها و تحقق اشتغال پیش بینی شده در آن، ۱۵ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال نیاز دارد.
وی اظهار کرد: برای اجرای طرح های اشتغال زا در حوزه زراعت و باغبانی چهارمحال و بختیاری، تسهیلات بانکی مورد نیاز به متقاضیان پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا ،سالانه در چهارمحال وبختیاری بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصولات باغی، زراعی، دامی و شیلات تولید می شود و سطح زیرکشت استان ۲۷۰ هزار هکتار با ۶۰ هزار بهره بردار می باشد.


 

خبر ۲۷ بهمن ۹۳ استخدام:  اعلام نتایج یک و نیم برابر ظرفیت پذیرفته شدگان نهایی

جهت مشاهده اعلام نتایج یک و نیم برابر ظرفیت پذیرفته شدگان نهایی آزمون ۹۲/۰۱/۳۰ استان اینجا را کلیک کنید

خبر ۱۶ دی ۹۳ استخدام :جذب پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی تا پایان سال جاری

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد : جذب پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی تا پایان سال جاری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی، تا پایان سال جاری جذب می‌شوند.به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیامک سلیمانی دشتکی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی این استان، تا پایان سال جاری جذب می‌شوند.وی تأکید کرد: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری ۱۷۰ نفر بوده که در ۱۷ دستگاه اجرایی این استان مشغول به کار خواهند شد.این مسئول افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان چهارمحال و بختیاری، ۲۱۸ نیروی قراردادی دستگاه‌های اجرایی این استان به وضعیت پیمانی تبدیل شده و ارتقای شغلی یافته‌اند.معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نیروهای قراردادی تبدیل وضعیت شده دستگاه‌های اجرایی این استان به وضعیت پیمانی، در ۲۷ دستگاه‌اجرایی ساماندهی شده‌اند.وی اظهار داشت: ایجاد شهر الکترونیک، اجرای سامانه ثبت اطلاعات مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، ایجاد پورتال اطلاع‌رسانی، داشبورد الکترونیکی و سند جامعه فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری به زودی با صرف افزون‌بر ۳۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شوند.سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: ساماندهی فضاهای اداری دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری نیز در یک سال گذشته، به صورت جدی از سوی مسئولان این استان بررسی و اجرایی شده است.وی بیان داشت: ثبت اطلاعات فضاهای اداری، تعیین فضای مازاد یا کمبود، بهره‌برداری مطلوب از فضاهای اداری، کاهش هزینه‌های ناشی از تأمین، بهره‌برداری و نگهداری از ساختمان‌های اداری در استان چهارمحال و بختیاری، اکنون در دست اجراست.معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دفتر آموزش و پژوهش استانداری، از دفاتر موفق در سطح ملی بوده که در هفته پژوهش سال جاری، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.وی گفت: تشکیل اتاق فکر و تدبیر توسعه استان، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی علمی – پژوهشی، آموزش الکترونیکی با هدف بهره‌گیری از سیستم‌های الکترونیکی و تهیه سند پژوهش و فناوری توسعه استان چهارمحال و بختیاری، از مهم‌ترین دستاوردهای علمی این دفتر در راستای سرعت بخشی به روند توسعه محسوب می‌شود.سلیمانی دشتکی تأکید کرد: دولت یازدهم در زمان فعالیت خود، توجه ویژه و خاصی به مناطق کمترتوسعه یافته و محروم کشور مانند استان چهارمحال و بختیاری داشته و در این زمینه اقدامات مؤثری را انجام داده است.وی افزود: مسئولان ارشد استان چهارمحال و بختیاری نیز در یک سال گذشته، به منظور توسعه همه‌جانبه و پویا در این استان، تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه‌ای را انجام داده‌اند.معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همکاری مردم با مسئولان در این زمینه مهم بوده و همچنین اطلاع‌رسانی سریع، صحیح و به موقع، در روند ارتقای سرعت پیشرفت امور مؤثر است.وی اظهار داشت: مطبوعات به عنوان بازوی توانمند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده که در زمینه ارتقای آگاهی عمومی نسبت به اقدامات انجام شده از سوی مسئولان ارشد کشور و استان چهارمحال و بختیاری نقش ویژه‌ای دارند.سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: حمایت همه‌جانبه و جدی از مطبوعات کشوری و استانی در استان چهارمحال و بختیاری، جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان این استان در یک سال گذشته به شمار می‌رود.وی بیان داشت: اطلاع‌رسانی، مهم‌ترین نقش را در سرعت بخشی به روند اجرای پروژه‌های مختلف مربوط به توسعه ملی، منطقه‌ای و استانی ایفا می‌کند.

خبر ۱۹  مهر ۹۳ استخدام : پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۱ جذب می‌شوند

سیامک سلیمانی‌دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: در آزمون سال ۹۱ در مجموع ۱۷۰ نفر پذیرفته شدند که از این تعداد ۳۵ نفر از ایثارگران کد استخدامی و ردیف اعتباری گرفتند و مشغول به کار شدند.

وی افزود: ۳۵ نفر دیگر از ایثارگران و ۱۲۱ نفر از سایر شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی سال ۹۱ به دلیل عدم تامین اعتبار تا امروز مشغول به کار نشده‌اند.

سلیمانی‌دشتکی بیان داشت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده که تا پایان سال‌جاری این تعداد از عزیزانی که منتظر جذب در دستگاه‌های اجرایی بوده‌اند، بکار گرفته شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۲ گفت: در این آزمون مقرر شده بود که ۳۰۷ نفر از طریق آزمون و ۱۶۷ نفر دیگر از ایثارگران که در مجموع ۴۵۰ نفر می‌شدند در این استان جذب دستگاه‌های اجرایی شوند.

وی تصریح کرد: اسامی سه برابر ظرفیت این عزیزان اعلام شده و هفت دستگاه اجرایی نیز مصاحبه‌های خود را انجام داده‌اند و تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا در پایان سال ۹۴ نیز زمینه بکارگیری این عزیزان را نیز فراهم کنیم.

خبر ۱۷ مهر ۹۳ استختام: جهت مشاهده برنامه زمان بندی جلسه مصاحبه آزمون ۱۳۹۲/۱/۳۰ سه برابرظرفیت استخدامی استانداری در محل ساختمان شماره ۱ اینجا را کلیک کنید

خبر ۲۱ آذر ۹۲ – جدول زمان بندی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شهرداریهای تابعه

خبر ۸ آبان ۹۲ – نتایج قطعی سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی فروردین ۹۲

خبر ۲۲ مهر ۹ -اطلاعیه مهم دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری

 قابل توجه داوطلبان محترم شرکت کننده در آزمون استخدامی مورخ ۳۰/۱/۹۲

 ضمن تبریک پیشاپیش اعیاد سعید قربان و غدیر و آرزوی موفقیت و سربلندی برای مردم مسلمان و غیور استان بویژه جوانان عزیز به اطلاع می رساند با بررسی کلیه اعتراضات واصله و سوابق  نتایج قطعی ۳ برابر ظرفیت پذیرش  آزمون مورخ ۳۰/۱/۹۲ دستگاههای اجرائی استان ظرف روزهای آتی از طریق سایت استانداری  اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان نهائی جهت انجام مصاحبه تخصصی به دستگاه مربوطه ( دستگاه انتخاب پست ) معرفی و فراخوان می شوند  لذا داوطلبان ضمن آمادگی کامل لازم است مدرک یا گواهی فراغت از تحصیل – شناسنامه – کارت پایان خدمت – کتب یا مقاله چاپ شده در مدارک معتبر را هنگام انجام مصاحبه به همراه داشته باشند . انجام مصاحبه از آیتم هائی نظیر کامپیوتر ، زبان خارجه ، اطلاعات سیاسی ، عقیدتی ، احکام ، قانون اساسی ، وصیت نامه حضرت امام ( ره ) ، استان شناسی ،  فرهنگی اجتماعی ، تخصصی دستگاه اجرائی و رشته و پست پذیرفته شده می باشد .

خبر ۱۰ مرداد ۹۲ -نتایج اولیه آزمون استخدامی مورخ ۳۰/۱/۹۲

مشاهده نتایج

خبر ۱۹ فروردین -مهلت تحویل مدارک داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی استانداری و دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری تمدید شد. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد،در اطلاعیه دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری چهارمحال و بختیاری آمده است: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدام دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری ثبت نام کرده ولی موفق به تحویل مدارک به اداره های مربوطه نشده اند، می توانند نوزدهم فروردین ماه ۱۳۹۲ برای پیگیری و تحویل مدارک به اداره های مربوط مراجعه کنند. در این اطلاعیه آمده است: از آنجا که تاریخ اعلام شده به عنوان آخرین مهلت قطعی کردن ثبت نام است، مراجعه نکردن به منزله انصراف داوطلبان تلقی می شود.

خبر ۲۱ اسفند – اطلاعیه مهم دفتر منابع انسانی و تحول اداری

ضمن عرض تبریک پیشاپیش عید سعید نوروز و آرزوی موفقیت برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدام پیمانی مورخ ۲۶/۳/۹۱
پیرو اطلاعیه قبل دفتر و با توجه به بررسی اعتراضات واصله (الکترونیکی، دستی) و تطبیق با مفاد مندرج در آگهی و مدارک ارایه سند، نتایج نهایی ۳ برابر ظرفیت پذیرش همراه با نتایج شما داوطلبان جهت اطلاع و بهره برداری لازم بر روی سایت درج گردیده است.

همانگونه که در اطلاعیه قبلی نیز تأکید گردیده کلیه پاسخنامه ها به شیوه الکترونیکی تصحیح و مراحل راستی آزمایی نیز انجام شده است. لذا در نتایج اعلام شده قبلی تغییری حاصل نشد. کلیه پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت می باید به دستگاه مورد تقاضا (ستاد استان) مراجعه و از چگونگی مراحل انجام مصاحبه اطلاع حاصل نمایند

خبر ۲۱ اسفند – معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون استخدامی در ادارات و دستگاه های استان در فروردین ماه سال آینده خبرداد و گفت: در این آزمون ۳۰۲ نفر پذیرفته می شوند.
به گزارش ایرنا ˈحسین نافیانˈ روز یکشنبه در جلسه ساماندهی و استخدام نیروی انسانی دستگاه های استان افزود: زمان ثبت نام در این آزمون ازفردا آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.
وی اظهارداشت: در این آزمون برای بررسی شرایط داوطلبان، صدور کارت شرکت در آزمون منوط به ارائه تایید دستگاه برگزار کننده خواهد بود .
وی افزود: میزان پذیرش داوطلبان سه برابر ظرفیت موردنیاز اعلام می شود که از این تعداد ۳۰۲ داوطلب پس از طی مراحل آزمون عمومی و تخصصی، مصاحبه و گزینش جذب ادارات می شوند .
نافیان در زمینه شرایط شرکت درآزمون استخدام بیان داشت: شرایط استخدامی این آزمون از طریق سایت استانداری به نشانی http://www.ostan-chb.ir و روزنامه های محلی از فردا در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون تنها ۴۰ درصد دستگاه های استان لیست تغییر ساختارها و پست های جدید خود را برای استخدام به استانداری تحویل داده اند گفت: اعلام ردیف و سهمیه استخدامی استان ها بوسیله سازمان مرکزی فرصت مناسبی برای ادارات است .
نافیان تصریح کرد: براین اساس اگر مدیران دستگاه ها لیست پست و ساختار جدید خود را در اختیار استانداری برای تعیین سهیمه قرارندهند این فرصت را از دست داده و برای دریافت ردیف اعتبار و سهمیه استخدامی در آزمون های بعدی با مشکلات جدی مواجه می شوند .
وی در زمینه سهمیه استخدامی خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان دراین آزمون اظهارداشت: براساس توافق ادارات و استانداری سهمیه این داوطلبان ۳۲ درصد در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، جلسه ساماندهی و استخدام نیروهای انسانی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران استانی در سالن شهید مردانی نژاد استانداری برگزار شد .
خبر ۱۲- اعلام نتایج آزمون استخدامی مورخ ۲۶ خرداد ۹۱ استانداری چهارمحال و بختیاری
داوطلب گرامی قبل از مشاهده نتیجه اطلاعیه زیر را به دقت مطالعه فرمایید
اطلاعیه
مشاهده نتیجه
مجموعه سوالات واعتراضهای احتمالی شرکت کنندگان
خبر ۱۱ بهمن – ۱۱ بهمن نتایج آزمون استخدامی استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام می‌شودلینک خبر
خبر ۷ بهمن – نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چهارمحال وبختیاری بزودی اعلام می شود
 استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان تا نیمه نخست بهمن ماه جاری اعلام می شود.
به گزارش ایرنا، ˈعلی اصغر عنابستانیˈ روز پنجشنبه در شورای اداری چهارمحال وبختیاری اظهار داشت: نتایج این آزمون از طریق پرتال اطلاع رسانی استانداری استان به داوطلبان اعلام می شود.
وی با بیان اینکه پنج هزار و ۴۰۸ داوطلب برای شرکت مراحل استخدامی این آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان ثبت نام کردند، اضافه کرد:افراد پذیرفته شده، سال آینده در دستگاه های اجرایی استان مشغول به کار می شوند.
عنابستانی تصریح کرد: نتایج آزمون تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان دستگاه های اجرایی استان نیز بزودی اعلام می شود.
به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری روز جمعه ۲۶ خرداد با هدف تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان و تقویت کمی نیروی انسانی مناطق تابعه در سه حوزه امتحانی شهرکرد، فارسان و بروجن برگزار شد.
از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون، سه هزار و ۳۳۹ نفر مرد و بقیه زن بودند.
خبر ۲۵ دی-نتایج این آزمون از طریق پورتال استانداری چهارمحال و بختیاری به داوطلبان اعلام میشود.
روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری ، کیومرث مرادی گفت: نتایج این آزمون از طریق پورتال استانداری چهارمحال و بختیاری به داوطلبان اعلام میشود.
وی تأکید کرد: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری روز جمعه ۲۶ خرداد در سه حوزه امتحانی شهرکرد، فارسان و بروجن برگزار شد.
دبیر شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری افزود: این آزمون با هدف تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان و تقویت کمی نیروی انسانی مناطق تابعه برگزار شد.
مرادی تصریح کرد: پنج هزار و ۴۰۸ داوطلب برای شرکت مراحل استخدامی این آزمون ثبت نام کردند.
وی گفت: از این تعداد، سه هزار و ۳۳۹ نفر مرد و بقیه زن بوده اند.
خبر ۲۱ آذر – معاون فرماندار شهرستان لردگان از ایجاد افزون بر دو هزار و ۶۰۰ شغل در این شهرستان خبرداد
اسدا… جلیل گفت: امسال دو هزار و ۶۶۲ شغل در شهرستان لردگان ایجاد شده است.وی تأکید کرد: امسال سهم تعهد اشتغال شهرستان لردگان سه هزار و ۶۹۱ نفر بوده است.جلیل افزود: امسال بایستی برای توسعه مشاغل خانگی در شهرستان لردگان ۶۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شود.وی تصریح کرد: سهم خود اشتغالی اختصاص یافته به شهرستان لردگان نیز ۳۳ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال است.
خبر ۲۵ مهر
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری ، کیومرث مرادی گفت: نتایج این آزمون از طریق پورتال استانداری چهارمحال و بختیاری به داوطلبان اعلام میشود.
وی تأکید کرد: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری روز جمعه ۲۶ خرداد در سه حوزه امتحانی شهرکرد، فارسان و بروجن برگزار شد.
دبیر شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری افزود: این آزمون با هدف تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان و تقویت کمی نیروی انسانی مناطق تابعه برگزار شد.
مرادی تصریح کرد: پنج هزار و ۴۰۸ داوطلب برای شرکت مراحل استخدامی این آزمون ثبت نام کردند.
وی گفت: از این تعداد، سه هزار و ۳۳۹ نفر مرد و بقیه زن بوده اند
اطلاعیه قدیمی
از آنجایی که مرحله ثبت نام آزمون استخدام به صورت الکترونیکی و خوداظهاری صورت گرفته است و پس از برگزاری آزمون جهاددانشگاهی واحد استان نسبت به اخذ مدارک جهت بررسی و کنترل اقدام نموده است لذا نتیجه آزمون پس از بررسی مدارک و تایید مراتب توسط معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به صورت سه برابر ظرفیت از طریق همین سایت به اطلاع عموم خواهد رسید لذا داوطلبان عزیز قبل از اعلام نتیجه از مراجعه و تماس تلفنی خودداری فرمایید.
استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳۸۸)

  1. سجاد گفت:

    نه گزینشم قبل عید بود سه ماه پیش رفتم اصفهان مصاحبه شما چه رشته ای هستی کدوم اداره ای

    • منتظر گفت:

      سلام خیالتا راحت کنم ثبت فعلا خبری نیست من با معاون ثبت تهران صحبت کردم با سازمان مدیریت درگیرن سر حکم زدن چون این آزمونا استانداری گذاشته واستانداری جزءقوه قضائیه نیست.تاآخر امسال که هیچی

  2. ثبت و اسناد گفت:

    بچه های اداره ثبت شما تو چه مرحله ای هستید؟

  3. sajad گفت:

    سلام نه عزیزم من هنوز نرفتم اداره که قبول شدم هنوز نتایجو اعلام نکرده کسی مثل من هست؟

  4. اندیشه گفت:

    سلاااااااااااااام بچه ها.خوبید؟چرا خبری ازتون نیست؟؟!!!دیگه قبول شدید رفتید سرکار بیخیال اینجا شدید؟؟!!هرجا هستید موفق باشید.

  5. علی به کلیه دوستان گفت:

    قابل توجه دوستان وب سایت
    از بچه های ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری اگر کسی در این پیج هست اطلاع بده ممنون میشم.

  6. علی گفت:

    از بچه های ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری اگر کسی در این پیج هست اطلاع بده ممنون میشم.

  7. علی به اندیشه گفت:

    سلام اندیشه جان هر کجا هستی برات آرزوی موفقیت روز افزون دارم.
    خواستم احوالی ازت بپرسم.خوب هستی؟چیکار کردی بالاخره نفر ذخیره انصراف داد یا نه؟؟؟
    الان پس مشغول چه کاری هستی ؟؟؟

    • اندیشه گفت:

      سلام علی جان.ممنون از مرامتون.مرسی.نه فعلا که خبری نیست.فکرنکنم انصراف بده ولی امید دارم هنوز.هیچی بیکارم. منم برات آرزوی موفقیت دارم.انشاالله هرچه زودتر شروع به کارکنید.واسه منم دعا کنید.

  8. مریم گفت:

    سلام
    من شهرداری آزمون سال ۹۲ قبول شدم

  9. اميد گفت:

    سلام دوستان
    منم همه کارامو انجام دادم و منتظر کد استخدامی هستم،کاشکی زودی خبر بشه

  10. اندیشه گفت:

    سلاااااااااااااااااام سلاااااااااااااام غنچه ها
    سلام گلهای زیبا،چطوره حال شما؟
    سلام خانم مربی،خوبیم به لطف خدا،خوبیم الحمدلله!
    از بیکاری میخام مربی مهد بشم!!!!!!!!!

  11. مریم به سجاد گفت:

    سلام آقا سجاد .
    خوشحالم از مصاحبتون راضی بودید . ان شالله هرچه زودتر برید سرکار . من یک سال و یک ماه هست که مشغول به کار شدم

  12. خدا یا کمک مان کن گفت:

    با سلام دوستان برج ۴ هم تمام شد پس کی مشکل این استخدامی ها حل میشود؟؟؟؟ترا خدا بیاید یک فکر کلی بکنیم؟؟؟دیگه خسته و نا امید شدیم؟؟؟

  13. علی گفت:

    سلام دوستان پذیرفته ۹۲
    کسی از دوستان هست که برای گرفتن نامه های مربوط به سوء پیشینه یا عدم اعتیاد به دستگاه اجرایی مربوطش مراجعه کرده باشه؟

  14. علی به سجاد گفت:

    سلام اقا سجاد
    مصاحبه چطور بود؟ان شالله که پذیرفته هستید
    یادم رفت گفتید شما چه دستگاهی هستید؟؟؟؟؟؟
    منتظر کامنت تون هستم

    • Sajad گفت:

      سلام ثبت اسنادم بد نبود راضی بودم اقایی که مصاحبه میکرد فرد منطقی و خوبی بود خیلی با اخلاق و بامرام بود چیزه سختی نپرسید فقط ملاکش راستگویی بود

  15. مریم گفت:

    سلام.خوب هستید ؟
    اقا سجاد هنوز نرفتید سرکار؟

  16. علی گفت:

    سلام من هم پذیرفته دستگاه ثبت احوال ۹۲ هستم
    ولی متاسفانه با وجود اینکه تمامی کارها انجام گرفته ولی از دعوت بکار هیچ خبری نیست. و همچنان منتظر شروع کلاس های بدو خدمت هستیم.

  17. omid گفت:

    سلام بر همگی
    طاعاتتون قبول
    بنده قبولی ۹۲ هواشناسی هستم. اداره ی ما تمامی قبول شدگان از ۱ تیر رفتیم سر کار ولی بهمون گفتن تا آخر امسال خبری از حقوق نیست و همشو یکجا عید میدن.
    میخواستم ببینم بقیه هم شرایط مشابه دارن اونایی ک رفتن سرکار عایا؟

  18. Sajad گفت:

    سلام منم ٩٢هستم حتی سهمیه هم دارم ولی هیچ خبری نیس نمیدونم بقیه در چه حالی هستن؟

    • یکی مثل شما گفت:

      سلام با آرزوی قبولی طاعات- بچه ها بودجه نیست منم همه کارها را انجام دادم ولی فعلا بودجه نیست واسه همین هم دعوت به کار نشدیم به ما گفتن نهایتا تا شهریور حل میشه.
      التماس دعا

    • یکی مثل شما گفت:

      سلام با آرزوی قبولی طاعات- بچه ها بودجه نیست منم همه کارها را انجام دادم ولی فعلا بودجه نیست واسه همین هم دعوت به کار نشدیم به ما گفتن نهایتا تا شهریور حل میشه.
      التماس دعا

  19. منتظر خسته گفت:

    با سلام ترا خدا بچه ها راست بگید کسی تا حالا سر کار رفته از ۹۲ ی ها ….؟؟؟؟؟؟؟
    کدوم اداره و ارگان ؟؟؟؟و کی رفته ؟؟؟
    خواهشا ما را هم مطلع کنید و راهنمایی بکنیید؟؟؟

  20. اندیشه گفت:

    سلام دوستان.خوبید؟خوشحالم که خوشحالید…

    ره آسمان درون است پَرِعشق را بجنبان………چو پَرِعشق بجنبد غم نردبان نماند(مولانا)

    در این ماه عزیز،من و همه را دعا کنید…
    َ

  21. سیما گفت:

    مدیر نظرم را خواهشا ثبت کنید
    اقا سجاد شایعه است من خودم دنبال کارام هستم

    • Sajad گفت:

      منم امیدوارم حرفایه شما صحت داشته باشه این حرفی بود که به من زدن ،دلیلشونم نبودن بودجه بود

  22. سیما گفت:

    سلام اقا سجاد بعید میدونم این حرف اصلا صحت داشته باشه من خودم دنبال کارام هستم.هنوز جوابم از اطلاعات تهران نیمده و گرنه در این که بری سر کار شک نکن فقط دیر وزود داره برادر بزرگوار
    نگران نباش
    مدیر خواهشا ثبت کن

  23. Sajad گفت:

    دیروز یک خبر متاسف کننده از یکی از مسئولین اداره ها(رئیس حراست دستگاهی که من قبول شدم) شنیدم مبنی بر اینکه استخدامی سال ٩٢لغو شده و سال ٩١هم معلوم نیس،من قبول شده ٩٢هستم خیلی هم محتاجم به این کار،کسی هم این خبرو شنیده منکه دنیا رو سرم خراب شده کاش همه این تشریفات بازی نبوده باشه که سر منو شما در اوردن،خواهش میکنم شما هم پیگیری کنید ببینید واقعیت داره یا خیر؟

    • رضا گفت:

      سلام
      ماه مبارک رمضان بر همگی مبارک، الخصوص مدیر محترم این سایت.
      در این ماه منتظر خبرهای مسرت بخش هستیم.
      بعد از این همه اعلام رسمی و غیر رسمی و گذشته ۲ سال تشریفات.

      یعنی چی؟ دلیلی که گفتن چی بوده؟

    • فروه گفت:

      چرا خبر دروغ میدید. من قبول شده ۹۱ هستم و به همراه چند نود و دویی داریم میریم سر کار………

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها