نامه ای برای پیگیری تمام استخدامی های اخیر+استخدام : نامه ابلاغ بودجه

خبر ۱۹ اردیبهشت ۹۴ استخدام : نامه ابلاغ بودجه

خبر ۸ بهمن ۹۳ استخدام : دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ توضیح داد.

در این اطلاعیه آمده است: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی استان در سال ۱۳۹۱ که کلیه مراحل استخدامی را طی کرده و صرفا به دلیل عدم تامین اعتبار، ادامه مراحل استخدام آنها متوقف شده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته و اخذ مجوز ادامه فرایند استخدامی و پس از اخذ کد استخدامی توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، از سال ۱۳۹۴ به کار گرفته می‌شوند.

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری همچنین از اخذ مجوز ادامه فرایند آزمون استخدامی ۲۷ دستگاه اجرایی استان در سال ۱۳۹۲ و اعلام اسامی سه برابر ظرفیت این آزمون به دستگاه‌های مربوطه خبر داده و تاکید کرده است: داوطلبان این آزمون نیز پس از طی بقیه مراحل استخدام و انجام مصاحبه، انتخاب و در سال ۱۳۹۴ به کار گرفته خواهند شد.

در بند دیگری از این اطلاعیه آمده است: با توجه به این که آزمون تخصصی برخی رشته‌های شغلی در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ بر اساس گزارش ناظران آزمون در سه حوزه امتحانی به دلیل نرسیدن سوالات تخصصی به صورت کامل انجام نشده بود، لذا برای بهره‌مندی از فرصت‌های برابر برای کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون عمومی رشته‌های شغلی مورد نظر ، آزمون تخصصی این رشته‌ها مجددا در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ در تبریز برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: داوطلبان حایز شرایط که موفق به دریافت سوالات اختصاصی در آزمون مذکور نشده بودند الزاما و سایر داوطلبان در صورت تمایل، می‌توانند در آزمون مجدد اختصاصی رشته|های شغلی مورد اشاره شرکت کنند. بدیهی است با برگزاری آزمون مجدد، آزمون اختصاصی قبلی داوطلبان کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

گفتنی است لیست داوطلبان حایز شرایط برای آزمون مجدد به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اعلام شده و رشته‌های شغلی مورد نظر برای آزمون مجدد به شرح زیر می‌باشد:

– اداره کل فرودگاه‌های استان:
رشته شغلی کارشناس فناوری اطلاعات فرودگاهی (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۲

– اداره کل بازرسی استان:
رشته شغلی بازرس (تبریز) با کد رشته‌های شغلی ۲۴۲ و ۲۴۹

– اداره کل استاندارد استان:
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (تبریز) با کد رشته‌های شغلی ۲۹۵، ۲۹۹ و ۳۰۰
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (جلفا) با کد رشته‌های شغلی ۳۰۸ و ۳۱۱
رشته شغلی کارشناس اندازه‌شناسی (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۶
رشته شغلی کارشناس اندازه انگ فلزات گرانبها (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۷

سه برابر ظرفیت سایر رشته‌های شغلی بر اساس بالاترین امتیاز آزمون تخصصی و سایر شرایط مندرج در آگهی استخدامی برای انجام مصاحبه در بهمن ماه جاری دعوت خواهند شد.

خبر ۵ بهمن ۹۳ استخدام : مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از آماده‌باش کامل برای جذب قطعی استخدامی‌های استانداری در ماه آینده خبر داد.

 گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در نشست با معاونان اداری،‌ مالی و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: با توجه به وعده‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جذب استخدامی‌های استانداری از ماه آینده ما نیز در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا بلاتکلیفی آنها را به هر نحوه ممکن با تأمین اعتباراتی که سال آینده قول تأمین آن را داده‌اند، مهیا کنیم.

وی تعداد این افراد آماده جذب در دستگاه‌های مختلف را حدود یک‌هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در بودجه سال آینده قرار است ردیف اعتباری برای تأمین حقوق و مزایای این افراد انجام شود، بعید به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد که اعتبار مورد نیاز در این زمینه در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد تا نسبت به تأمین حقوق و مزایای نیروهای استخدامی جدید اقدام عملی را انجام دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد مصوبه اخیر هیئت دولت در پرداخت عیدی کارکنان نیز افزود: امیدواریم مطابق با سنوات گذشته پرداخت عیدی کارکنان با حقوق بهمن ‌ماه برای کارکنان و مستمری‌بگیران انجام شود تا نسبت به تأمین این منابع و پرداختی‌های به موقع اقدام عملی انجام شود.

مظفری به جذب مناسب اعتبارات عمرانی و حتی هزینه‌ای در ۱۰ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود در دو ماه پایانی سال نیز در پرداخت حق و حقوق و مزایای کارکنان دولت و همچنین جذب منابع مربوط به پروژه‌ها خلأ و مشکلی به وجود نیاید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد جذب برخی از استخدامی‌ها در اسفندماه به ادارات بیان کرد: اگر تأمین اعتبار انجام شود قطعاً این کار را بسیاری از دستگاه‌های دولتی انجام می‌دهند که البته به شکل فراگیر این جذب و پرداخت حق و حقوق از فروردین ماه به شکل قانونی است

آرشیو نامه ای برای پیگیری تمام استخدامی های اخیر ۹۳

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۹۸۸)

  1. سر کار گفت:

    سلام … من که هفته بعد میرم دیوان برای شکایت. دیگه خسته شدم از پیگری از اداره ها …

  2. سر کار گفت:

    سلام … هنوز جواب گزینشم نیومده … فکر کنم زیادی طول کشید…

  3. داوودی فنی حرفه ای خرداد 91 گفت:

    سلام بچه ها
    کسی از فنی و حرفه ای خبر جدیدی نداره

  4. محمد. از فنی و حرفه ای(91) گفت:

    سلام
    اسفند ۹۱
    ما هم دو هفته ای است که فرم گزینش پر کردیم (فنی و حرفه ای )
    ولی دیگه خبری نشد. از بقیه مراحل کسی خبر جدید نداره

  5. داوودی فنی حرفه ای خرداد 91 گفت:

    با سلام
    خردادی های ۹۱ ، فنی حرفه ای ها ، کجایید که دارن حقمون رو میخورند

    • جواب گفت:

      باید برید دیوان عدالت اداری شکایت کنید.چون ادارتون ملی هست دارن سرتون بازی در میارن مثل بیمه ایران.بیمه ایران که گفته مااصلا”این نیروهارو نمیخوایم.بچه های بیمه ایران که اکثرا”بیخیال شدن رفتن دنبال یه کار دیگه.شماهم یا برید دیوان عدالت اداری شکایت کنید یا برید دنبال یه کار دیگه.برنامه پنجم توسعه هم که تاپایان سال تموم میشه اگه تکلیفتون معلوم نشه معلوم نیست چی میشه.اینارو از رو تجربیات دوستم که بیمه ایران قبول شده بودو الان سر یه کار دیگهاست میگم.هیچ کاری هم نمیتونید بکنید غیر از شکایت به دیوان.اینارو سازمان مدیریت به دوستم گفته بود.دنبال کارتون باشید پیوسته تا به یه نتیجه ای برسید .ان شاءالله خدا یه رحمی تو دلشون بندازه تا پایان سال یه کاری بکنن وقتی هم نمونده.

  6. داوودی فنی حرفه ای خرداد 91 گفت:

    باسلام
    فنی حرفه ای ها ، خردادی های ۹۱ ، کجایید که دارن حقمون رو میخورند

  7. داوودی فنی حرفه ای خرداد 91 گفت:

    سلام
    بابا په این فنی حرفه ای چی شد از خردادا ۹۱ تا حالا آخه چقدر صبر

  8. بهنام اداره کار گفت:

    سلام
    کسی از مراحل بعد از گزینش خبری داره و چقدر دیگه زمان میبره برا استخدام من دو هفته هست که گزینش شدم ولی جوابش تا حالا نیومده؟

  9. سر کار گفت:

    سلام … دقیقا همون چیزایی که توی اینترنت هست ازم پرسیدن … اطلاعات شخصی و احکام و مناسبتی که تو راهه و …

    • سلام گفت:

      خوش به حالتون دیگه راحت شدین
      مسایل روز و اخبار هم پرسیدن؟اگه خانم هستید توضیح بدید لطفا درمورد حجاب چی پرسیدن

      • سر کار گفت:

        سلام … مسایل روز و اخبار : خبر های مهم چند روزه …چه روز مهمی تو راهه … کدوم خبرا رو پیگیری می کنی … اخبار از کجا بدست میاری … صحبتهای رهبر … در مورد خواهر برادر و پدر مادر … خواهر ومادرت چادری هستن … نمی دونم برای شما چقدر سخت بگیرن ولی از بنده ظرف ۴۵ دقیقه حدود ۱۲۰ تا سئوال پرسیده شد سئولایی که جایی نوشته نشده بود … مصاحبه کننده از خودش می گفت … اصلا حول نشید اگه جواب رو نمی دونستید یا یادتون رفته راستشو بگید و بهش فکر نکنید … یادتون باشه جوابی که می دید ممکنه سئوال بعدی را بوجود بیاره پس توضیح ندید و کوتاه و درست جواب بدید مگر خودش بخواد …

  10. خرداد91 فنی و حرفه ای گفت:

    چرا از فنی و حرفه ای خبری نمیشه؟بنظرم اینا دارن راجع به ما کم کاری میکنن.

  11. سر کار گفت:

    سلام … بعد از سالها دیروز بهم زنگ زدن که برم مصاحبه گزینش !!!

  12. ساها ثبت احوال گفت:

    بچه ها خداحافظ بالاخره رفتم سرکار

    • سلام گفت:

      لطفا بگید که خانمید یا آقا و درگزینش چ چیزی ازتون پرسیدن،تبریک میگم،برای بقیه هم دعا کنید

  13. داوودی فنی حرفه ای خرداد 91 گفت:

    سلام دوستان
    من هم زنگ زدم آقای قربانی میگن تامین اعتبار نشدید اونایی که استانی بودن تامین اعتبار شدن آخه میگه شما ملی بودین من یادمه آزمون ما هم با استانداری ها بود و با اونا امتحان دادیم حالا میگن شما ملی بودین و …

  14. ساها ثبت احوال گفت:

    سلام دوستان سه شنبه بهم زنگ زدن گفتن کدت اومده حالا رفتم انگشت نگاری و غیره فقط منتظر جواب انگشت نگاریم البته کارگزینی گفت جواب نامه هاتو اوردی بهت ابلاغیه شروع بکار میزنیم نمیدونم راست میگن یا بازم باید انتظار بکشم دیگه طاقتم
    سرریز شده

  15. محمد. از فنی و حرفه ای(91) گفت:

    سلام
    بچه های فنی وحرفه ای پس کی باید برن سر کار. جهاد.دادگستری.اداره مالیات و خیلی سازمانهای دیگه ۶ماه سر کار رفتن.این وسط بودجه فقط برای ما نیست….ان هم سازمانی که مستقیم با اشتغال افراد سر وکار داره……؟

  16. داوودی فنی حرفه ای خرداد 91 گفت:

    سلام دوستان
    بابا بیاید یه کاری بکنیم آخه یک دست صدا نداره همه رفتن سر کار بجز ما آقای قربانی مسئول امور اداری هم دیگه جواب تلفن هاشو نمیده اگه هم جواب بده به صراحت میگه خبری نیست قبلا میگفت دنبال کاراشون هستیم ولی الان میگه که متاسفیم … آخه چرا همه ادارات رفتن سر کار بجز اداره ما هنوز هیچ خبری نشده

  17. محمد ولایت گفت:

    سلام داوودی جان
    میوه صبر شیرینه امید وارم برای شما هم خبر خوشی بشه
    انشا الله

  18. محمد ولایت گفت:

    با سلام محضر دوستان عزیز
    در استان سیستان و بلوچستان همه کسانی که در آزمون استخدامی سال ۹۲ پذیرفته شده بودند رفتند سر کار.
    آخرین اداره دانشگاه ولایت ایرانشهر بود که از اول مهرماه شروع بکار کردیم
    امیدوارم مشکل همه جوانان بیکار خصوصا شما عزیزان که ۳ سال انتظار طاقت فرسا کشیدین حل بشه

  19. محمد. از فنی و حرفه ای(91) گفت:

    سلام
    استخدامی ۹۱ کدام سازمانها سر کار رفتن….؟ از فنی وحرفه ای که بعد از ۳سال هنوز قول میدن که داره درست میشه….معلوم نیست کی…

    • داوودی فنی حرفه ای خرداد 91 گفت:

      سلام آقا محمد فقط برا ما خبری نیست ظاهرا همه رفتن سر کار ما که خرداد ۹۱ آزمون دادیم ولی متاسفانه …

      • الماسی فنی حرفه ای خرداد 91 گفت:

        سلام بچه ها
        منم خرداد ۹۱ آزمون دادم ولی متاسفانه هیچ خبری نشده بیاید یه کاری بکنیم اینجور که من شنیدم میخوان مربی ها ی خودشونو استخدام کنن و ما رو بیخیال بشن چون همه ادارات حتی اسفندیهشونم رفتن سر کار ولی ما متاسفانه …

  20. اسفند٩١ گفت:

    از اسفندی های ٩١ چ خبر؟منکه هنوز فرم گزینش هم پرنکردم
    کسایی که تحقیقات محلی شدن میشه بگین چ سوالایی از دوستاتون درمورد شما پرسیدن

  21. سر کار گفت:

    خرداد ۹۱ هستیم و هنوز سرکاریم !!!

  22. داوودی فنی حرفه ای خرداد 91 گفت:

    سلام ما تا مرحله پر کردن فرم گزینش پیش رفتیم آقای قربانی ریس اداره کل فنی حرفه ای میگه تامین اعتبار نشدید آخه اکثر ادارات رفتن سر کار ما خرداد ۹۱ تا حالا هیچ خبری نشده بیاید یه کاری بکنیم

  23. نگران نباشين و اميد به خدا داشته باشين گفت:

    سلام.این روزا روزای حساسی هستن،لطفا هرکس خبری داشت بگه و حتما بگه چ سال و ماهی آزمون داده همینطور یه جمله ننویسین معلوم نیس خردادی هستین یا اسفندی.٩١ یا ٩٢. اینطوری حداقل میتونیم به هم بهتر کمک کنیم

  24. ساها ثبت احوال گفت:

    مدیرجان ترا خدا یه خبر بزار

  25. ساها ثبت احوال گفت:

    مردم از تنهایی یکی بیاد میترسم

  26. ساها ثبت احوال گفت:

    متشکرم دوست عزیز
    من۹۲هستم از لرستان ولی هیچ خبری ندارم روال کارا تا کجا پیش رفته لطف میکنی اگه خبری بزاری

  27. ساها ثبت احوال گفت:

    مدیر لطفا شما خبری بدید

  28. ساها ثبت احوال گفت:

    سلام بروبچ چخبر کجایید انگار همه رفتید سر کاراتون چرا خبر نمیزارید ما که هیچی اونقدر شانس نداریم بچه ها هم رفتن دیگه خبرمون نکردن تا ما هم از انتظار دربیایم تورو خدا یه چیزی بزارید ما هم دلخوش باشیم یا کلا ولش کنیم

    • منم ثبت احوالیم گفت:

      سلام دوست عزیز نمیدونم شما از کدوم استان هستید، ولی استان ما شروع کرد و امروز حقوق هم گرفتیم.
      باید پیگیر شوید. ما هم خرداد ۹۱ بودیم.

  29. ،،،،،،،، گفت:

    چرا دیگه کسی چیزی نمیگه؟

  30. ساها ثبت احوال گفت:

    من از لرستانم
    اگه خبری دارید بگید

  31. آذربایجان گفت:

    دو سال پیش سایت مشکل پیدا کرد. بعد نظرات یکی دو ماه حذف شد. مدیر گفت اون نظرات قابل برگشت نیست ولی بعدش سایت عالی شد. خدا کنه مشکل سایت رفع شده باشه.

  32. فقط برای تشکر گفت:

    سلام مدیر گرامی
    فقط می خواستم تشکر کنم و خسته نباشید بگم
    این صفحه امکان خوبی رو برای رسیدن به آخر ین خبرها ایجاد کرده بود
    من مشغول کار شدم.

  33. محمد. از فنی و حرفه ای گفت:

    باسلام
    از بچه های فنی وحرفه ای کسی سرکار رفته…..خسته شدیم از بس که زنگ زدیم باز هم میگن اخر شهریور میریم برای گزینش هنوز…خدا میدونه شروع به کار کی هست.

  34. ساها ثبت احوال گفت:

    به خاطرخدا یه خبر بزارید مردیم از بی خبری اخه تا کی باید صبر کنیم کجایید بچه ها نکنه همه رفتید سر کار اگه خبری شده بگید تاماهم بیخیال شیم

  35. ساها ثبت احوال گفت:

    سلام بچه ها پس این ثبت احوال چی شد لطفاً خبر جدید بذارید تا از بلاتکلیفی در بیایم

  36. سلام سيمين خانم(مدير لطفا تاييدكن) گفت:

    سلام،شاید حدودا ۶بار این متن رو فرستادم ولی تاییدنمیشه،ممنونم از جوابتون،درست متوجه شدید وسواس عجیبی گرفتم اونم به دلیل چیزاییه که شنیدم،مثلا یکی از دوستان ظاهرا مدرکشونو بعد تاریخ ثبت نام در آزمون گرفته که در مراحل آخر بعد از آمدن تاییدیه گزینشش کارگزینی متوجه شده،از این میترسم که برای منم همچین موردی پیش بیاد،و در مورد علامت نزدن سهمیه در زمان ثبت نام خب درحقیقت چون سهمیه به من تعلق نمیگیره نبایدم علامت میزدم،واگه الان برام سهمیه در نظرگرفتهزباشن و بعد بگن ما متوجه نشدیم سهمیه بهت تعلق نمیگیره خیلی بدشانسی اوردم با توجه به اینکه گزینه سهمیه رو هم سال٩١ علامت نزده بودم،ممنون از حوابهاتون،موقق باشید

  37. لطفا كمكم كنيد گفت:

    سلان دوستان، کسی میدونه جریلن ایثارگری چیه؟من فقط یه کپی از کارت ایثارگری پدرم دادم ،یعنی همون قبوله؟ اصل مدرکشو ازم نخواستن، دلیلش چیه؟تو مصاحبه هم نفر اصلی شدم و منتظرگزینشم.جرا نگفتن یه گواهی ببرم، یعنی خودشون چک میکنن ؟ تو کدوم مرحله اینکارو انجام دادن؟ممکنه که مدرکی که دادم قابل قبول نبوده ؟لطفا بگید صحت مدرک ایثارگری رو کی چک میکنن، خیلی نگرانم.لطفا راهنماییم کنید،کارتی که کپیشو دادم مربوط به ارتش بود و میگن سهمیه نداره،به نظرتون کارگرینی ادارمون قبل اعلام نفراصلی مدارک رو جک نکرده؟

  38. حقوق گرفتم گفت:

    به نام خدا
    تاریخ آزمون من خرداد ۹۱ بود که بالاخره بعد از سه سال و اندی اولین حقوق را گرفتم
    خدا رو شکر میکنم و دعا میکنم کار بقیه دوستان هم بزودی درست بشه
    مدیر محترم سایت از شما واقعا ممنون اگه سایت شما نبود توی این چند سال نمیدونستیم باید چکار کتیم
    فدای همه ی شما
    میرم نذرهایی که کردم را ادا کنم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها