استخدام بانک سپه سال ۹۷ (اطلاعیه مرحله مصاحبه)

استخدام بانک سپه ۹۷

سوالات آزمون استخدامی بانک سپه

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

صفحه مخصوص قبول شدگان استخدام بانک سپه در سال ۹۳

 

خبر ۲۹ آذر ۹۶ – اطلاعیه مرحله مصاحبه استخدامی بانک سپه

داوطلبان معرفی شده به مرحله مصاحبه چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (بانک سپه):
لطفاً برای اطلاع از برنامه زمان بندی و آدرس محل های مصاحبه استخدامی در تهران و شهرستان ها، شماره پرونده یا کد ملی ۱۰ رقمی (به صورت کامل و بدون خط تیره) خود را در قسمت زیر وارد نمایید.
ضمناً برای احراز هویت داوطلبان همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه و همچنین کارنامه اعلام نتایج مرحله دوم در روز مصاحبه الزامی است.
حضور داوطلبان نیم ساعت قبل از زمان شروع مصاحبه، در محل اعلام شده ضروری می باشد.

برای مشاهده زمان و محل مصاحبه آزمون استخدامی ۹۶ اینجا کلیک نمایید


دعوت به همکاری از طریق آزمون استخدامی در سال ۱۳۹۶

     محل و برنامه زمانبندی شده برای تحویل مدارک از سوی داوطلبان استخدام
داوطلبان استخدام بر اساس استان محل مورد تقاضا و برنامه زمان بندی شده می بایست با در دست داشتن کارنامه چهارمین آزمون استخدامی مترکز دستگاه های اجرایی کشور، نسبت به ارائه مدارک استخدامی خود اقدام نمایند.
بدیهی است عدم ارائه مدارک استخدامی از سوی داوطلبان در زمان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه مراحل استخدامی تلقی خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی ندارند.

 

پرسشهای متداول در خصوص آزمون استخدامی
چاپ

 – نحوه استخدام در بانک به چه صورت می‌باشد؟
به ‌موجب بخشنامه شماره ۹۷۵۷/۹۳/۲۰۰ – ۱۳۹۳/۷/۱۹ جانشین محترم معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وقت رئیس جمهور، جذب و استخدام افراد بصورت رسمی در دستگاه های اجرایی بر اساس مجوزهای استخدامی صادره از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و از میان داوطلبان واجد شرایط که نمرات لازم را در آزمون و مصاحبه استخدامی بر اساس ضوابط دستورالعمل ابلاغی آن سازمان کسب کرده باشند و از نظر گزینش اخلاقی-عقیدتی واجد شرایط تشخیص داده شوند، با تأیید سازمان مذکور امکان پذیر اعلام شده است. بر همین اساس استخدام افراد در بانک نیز بر اساس مجوزهای صادره از سوی مرجع ذی صلاح وپس از انجام هماهنگی های لازم با آن مرجع و با رعایت دستورالعمل های ابلاغی صرفاً از طریق شرکت افراد در آزمون مشترک فراگیر (آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور) امکان پذیر می باشد.
– استخدام فرزندان همکار در بانک به چه صورت انجام می‌شود؟
جذب و به کارگیری فرزندان همکار نیز همانند سایر متقاضیان استخدام از طریق شرکت در آزمون های مشترک فراگیر (آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور) صورت می پذیرد، از این رو فرزندان این عزیزان در صورت تمایل و داشتن شرایط مربوط می توانند با شرکت در آزمون های مذکور و کسب امتیازات لازم در آزمون و مصاحبه موجبات استخدام خود را فراهم نمایند.- استخدام در بانک بدون شرکت در آزمون امکان پذیر است؟
خیر، بموجب مقررات موضوعه جذب و استخدام افراد در بانک، بر اساس مجوزهای صادره از سوی مرجع ذی صلاح (سازمان اداری و استخدامی کشور) و پس از انجام هماهنگی های لازم با آن مرجع و با رعایت دستورالعمل های ابلاغی صرفاً از طریق شرکت افراد در آزمون مشترک فراگیر (آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور) امکان پذیر می باشد.- آبا افرادی که معدل آنها اختلاف ناچیزی با معدل تعیین شده دارند، می توانند در آزمون شرکت نمایند؟
خیر، رعایت شرط حداقل معدل ذکر شده در شرایط اختصاصیِ آگهی آزمون استخدامی برای کلیه داوطلبان الزامی می باشد، لذا این دسته افراد حائز شرایط شرکت در آزمون نمی باشند.- دستگاه ها و سازمانهایی که سوابق خدمت غیررسمی در آنها به حداکثر سن مورد پذیرش افزوده می گردد، شامل چه دستگاه هایی می باشد؟
در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر (در قسمت شرایط عمومی استخدام) مواردی که به شرط حداکثر سن مقرر در آگهی استخدامی قابل اضافه شدن می باشد؛ به صراحت مشخص شده است، توصیه می شود موارد ذکر شده به دقت مطالعه شود.- سوابق خدمتی آن دسته از داوطلبان واجد شرایط که در حال حاضر به عنوان کارکنان قراردادی تابع قانون کار در بانک خدمت می نمایند، به منظور بهره مندی از مقررات مربوط به حداکثر سن مورد پذیرش، چگونه محاسبه خواهد شد؟
در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر (در قسمت شرایط عمومی استخدام) مواردی که به شرط حداکثر سن مقرر در آگهی استخدامی قابل اضافه شدن می باشد؛ به صراحت مشخص شده است، توصیه می شود موارد ذکر شده به دقت مطالعه شود.- سوالات آزمون استخدامی از چه منابعی هستند؟
آزمون های استخدامی منابع مشخصی ندارند و سؤالات براساس مواد آزمون مشخص شده از منابع معتبر دانشگاهی و سرفصل های مورد تأیید وزارت علوم طراحی می شوند.- درخصوص جذب و استخدام فرزندانِ همکاران: شهید، جانبازان ۲۵% و به بالا و آزاده چه اقدامی انجام پذیرفته است؟
این موضوع نیازمند هماهنگی با مراجع ذی صلاح برای نحوه تخصیص سهمیه های قانونی مربوط به ایثارگران می باشد که در این راستا پیرو مجوز استخدامی اخیر صادرشده برای بانک متبوع در سال ۹۶ و پس از هماهنگی و پیگیری های بعمل آمده از مراجع ذی صلاح برای نحوه تخصیص سهمیه های قانونی مربوط به ایثارگران، مقرر شد کلیه مشمولین ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب ۱۳۸۰/۱۱/۲۷ مجلس شورای اسلامی (شامل فرزندانِ همکاران: شهید، جانبازان ۲۵% و به بالا و آزاده) همانند سایر ایثارگران برای بهره مندی از سهمیه های استخدامی مربوط، در آزمون استخدامی آتی (آزمون مشترک فراگیر) -که ثبت نام آن از تاریخ ۱۳۹۳/۳/۲۹ لغایت ۱۳۹۶/۴/۵ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می پذیرد- شرکت نمایند تا پس از رقابت بین داوطلبان ایثارگر و در صورت قبولی اقدامات مقتضی در رابطه با به‌کارگیری آنان بعمل آید.
در همین رابطه لازم است افراد مشمول مورد اشاره طبق ساز و کار اعلام شده و در نظر گرفتن شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مربوط که همزمان با ثبت نام در سایت مذکور قرار خواهد گرفت، با شرکت در آزمون استخدامی فراگیر، موجبات استخدام خود را فراهم نمایند.

– استخدام اعضای خانواده شهدا به غیر از فرزندان شهید در بانک چگونه است؟
اعضای خانواده محترم شهدا مانند سایر افراد باید در آزمون مشترک فراگیر(آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور) شرکت کرده و طبق ساز و کار اعلام شده و در نظر گرفتن شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون که همزمان با ثبت نام در سایت مجری برگزاری آزمون استخدامی قرار خواهد گرفت، با شرکت در آزمون استخدامی فراگیر و کسب موفقیت در مراحل آزمون، مصاحبه، گزینش و… موجبات استخدام خود را فراهم نمایند.

– آیا سابقه خدمت شرکت های خصوصی، به عنوان سابقه خدمت غیر دولتی برای کارکنان بانک لحاظ می شود؟
بر اساس قانون، کارکنانی که قبل از استخدام در بانک در شرکت ها و موسسات غیر دولتی دارای سابقه خدمت بوده و بابت آن حق بیمه یا کسور بازنشستگی به صندوق ذی ربط پرداخت نموده باشند، هنگام احراز شرایط بازنشستگی، با انتقال حق بیمه پرداختی به صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها می توانند از سابقه مزبور در تعیین حقوق بازنشستگی خود استفاده نمایند.


ثبت نام در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور

از تاریخ ۲۹ خرداد تا پنجم تیر ماه سالجاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org برای متقاضیان استخدام امکان پذیر خواهد بود.
بنابراین گزارش، شرایط و اطلاعات لازم برای شرکت در این آزمون استخدامی مشترک فراگیر در دفترچه راهنمای مربوط همزمان با ثبت نام در سایت مذکور قرارخواهد گرفت.
ثبت نام از داوطلبان استخدام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت مذکور انجام پذیرخواهد بود.


خبر ۲۶ اردیبهشت ۹۶ -اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص چهارمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور

در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات  کشوری و ماده (۸) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۹۷۵۷/۹۳/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۳/۰۷۱۹ مبنی بر برگزاری آزمون مشترک فراگیر دوبار در سال ( ماههای اردیبهشت و آبان ) به آگاهی می‌رساند:
در چهارمین امتحان مشترک فراگیر ، وزارت آموزش و پرورش (۸۰۰۰ نفر)، بانک صنعت و معدن (۱۸۷ نفر)، سازمان دامپزشکی کشور (۲۶۶ نفر)، سازمان پزشکی قانونی کشور (۶۱ نفر)، سازمان حسابرسی (۳۴۲ نفر)، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران (۵۰ نفر)، ۱۱ دستگاه اجرایی استان البرز (۱۳۷ نفر)، سازمان بنادر و دریانوردی (۲۰۰ نفر)، بانک  مسکن (۵۴۰ نفر)، بانک سپه (۵۴۱ نفر)،  سازمان  ثبت اسناد و املاک  (۱۱۵ نفر)، وزارت امور خارجه (۴۲ نفر) و سازمان اداری و استخدامی کشور (۵۰ نفر) استخدام می‌نمایند.
داوطلبان استخدام می‌توانند برای آگاهی از چگونگی شرایط ثبت‌نام، شغل و محل مورد تقاضا، ظرفیت‌های استخدامی به تفکیک واحدهای استانی و جنسیت مورد تقاضا، سن و شرایط عمومی و اختصاصی هریک از دستگاههای استخدام‌کننده و سایر اطلاعات موردنیاز و همچنین ثبت‌نام در چهارمین امتحان مشترک فراگیر به اطلاعیه‌ای که در این خصوص در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در نیمه خردادماه ۹۶ درج خواهد شد مراجعه نمایند.

در صورتی که میخواهید به محض اعلام شرایط استخدامی با خبر شوید عضو کانال رسمی وب سایت استخدام شوید

برای عضویت در کانال استخدام کلیک کنید

برای مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید


خبر ۷ اسفند ۹۳ استخدام: اعلام نتایج مصاحبه استخدامی بانک سپه

به آگاهی آن دسته از داوطلبانی که برای انجام مصاحبه حضوری از آنان دعوت به عمل آمده است می رساند؛ نتایج پس از اخذ تأییدیه از مراجع ذیصلاح اعلام شد.
با آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی، به اطلاع پذیرفته شدگان در این مرحله می رساند به منظور ادامه مراحل استخدامی (گزینش، معاینات پزشکی و…) طی تماس تلفنی از آنان دعوت به عمل خواهد آمد. بر این اساس شایسته است از پیگیری و تماسهای تلفنی با واحدهای بانک خودداری فرمایند.
          اداره کل کارگزینی بانک سپه           

 خبر ۱۵ دی ۹۳ استخدام : قابل توجه داوطلبان آزمون استخدامی بانک سپه
به آگاهی آن دسته از داوطلبانی که برای انجام مصاحبه حضوری از آنان دعوت بعل آمد می رساند، نتایج مصاحبه استخدامی پس از بررسی و اخذ تأییدیه از مراجع ذی صلاح از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

اداره کل کارگزینی بانک سپه

 خبر ۱۰ آذر ۹۳ استخدام : قابل توجه داوطلبان آزمون استخدامی بانک سپه
به آگاهی آن دسته از داوطلبانی که امتیاز لازم را در آزمون استخدامی این بانک کسب نموده اند؛ می رساند، از شما به منظور انجام مصاحبه حضوری براساس فایل زمانبندی تعریف شده، دعوت بعمل می آید.

زمانبندی برای انجام مصاحبه:
لازم به ذکر است که این اسامی مربوط به زمانبندی مراجعه از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۳ می باشد. سایر اسامی داوطلبان، متعاقباً به صورت هفتگی در سایت بانک درج خواهد شد.

مدارک مورد نیاز:
کارت شناسایی ملی یا شناسنامه

محل مراجعه:
نشانی: تهران، خیابان شهید مطهری، بعد از چهارراه سهروردی، مرکز همایشهای بانک سپه (باشگاه بانک سپه)

اداره کل کارگزینی بانک سپه

 خبر ۲۰ آبان ۹۳ استختام : قابل توجه داوطلبان آزمون استخدامی بانک سپه
به آگاهی آن دسته از داوطلبانی که امتیاز لازم را در آزمون استخدامی این بانک کسب نموده اند؛ می رساند، از شما به تدریج طی تماس تلفنی، از طریق شماره تلفن (ثابت / همراه) -که در فرم ثبت نام درج کرده اید- به منظور ارائه مدارک، دعوت بعمل خواهد آمد.
خواهشمند است ضمن خودداری از مراجعه حضوری و تماس تلفنی، در موعد مقرر اعلام شده طی تماس تلفنی، شخصاً با مدارک زیر به نشانی اعلام شده مراجعه فرمایید.
مدارک مورد نیاز:
۱. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
۲. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
۳. اصل مدرک تحصیلی و تصویر آن
۴. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر پشت و روی آن (برای آقایان)
۵. دو قطعه عکس ۴*۳ با پس زمینه روشن (پشت نویسی شده)
۶. نسخه چاپ شده نتیجه آزمون (از سایت بانک سپه)
ضمناً در صورت آماده نبودن مدرک تحصیلی و یا کارت پایان خدمت، ارائه گواهی معتبری که در آن اطلاعات مورد نظر (رشته تحصیلی، معدل، تاریخ فراغت از تحصیل و تاریخ پایان خدمت) درج شده باشد، در این مرحله الزامی است.
محل مراجعه:
* داوطلبان در استان تهران:
نشانی: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای بزرگراه آفریقا، خیابان نوروز، ساختمان نگین بانک سپه، طبقه دوم، اداره کل کارگزینی ـ دایره استخدام
* داوطلبان در سایر استانهای کشور:
نشانی: مدیریت شعب بانک سپه استان محل مورد تقاضا، دایره کارگزینی

 خبر ۲۳ مهر ۹۳ استختام : اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه از اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه توسط سازمان سنجش خبرداد و گفت: نتایج این آزمون در سایت بانک سپه به نشانی اینترنتی www.banksepah.ir قابل رویت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، سیدعلی جلالی نظری گفت: بانک سپه با همکاری سازمان سنجش در ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ با حضور حدود ۸۷۴۵۲ نفر داوطلب به برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه در سراسر کشور و در ۸۴ حوزه امتحانی اقدام کرد که در این مرحله اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت پذیرش اعلام شده است.
وی تأکید کرد: کلیه مراحل برگزاری آزمون بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور بوده و بانک سپه بر روند برگزاری آن نظارت داشته است.
مشاور مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه از کل شرکت کنندگان در آزمون، ۵۲۳۶۷ نفر داوطلبان زن و ۳۵۰۸۵ نفر داطلبان مرد هستند خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان در مرحله اول سه برابر ظرفیت اعلام شده اند و پس از طی مراحل مربوطه همچون مصاحبه، گزینش و…، به استخدام بانک سپه درخواهند آمد.
وی افزود: بانک سپه با ۹۰ سال حضور پررنگ در عرصه های اقتصادی و خدمات بانکی کشور، پس از گذشت ۵ سال از آخرین آزمون استخدامی خود (سیزدهم دیماه سال هشتاد و هفت)، در سال ۹۳ موفق به اخذ مجوز استخدام از معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور شد.
رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه با بیان اینکه کسب حد نصاب نمره در امتحان عمومی (۶۰ درصد)، شرط لازم برای تصحیح اوراق امتحان تخصصی داوطلبان بود گفت: داوطلبان با مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشته های بانکداری، حسابداری، علوم اقتصادی، مدیریت، آمار، ریاضی، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فن آوری اطلاعات (IT)، علوم کامپیوتر و حقوق با یکدیگر به رقابت پرداختند که امروز نتیجه این رقابت مشخص شده است.
/انتهای پیام/


 خبر ۱۷ مهر ۹۳ استختام : داوطلبان آزمون استخدامی بانک سپه
– نتایج آزمون استخدامی مورخ ۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۳ بانک سپه طی روزهای آتی در سایت این بانک اعلام خواهد شد.

داوطلبان آزمون استخدامی بانک سپه
– انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد) را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام و اسامی آنان حداکثر ۲ ماه بعد از تاریخ آزمون در سایت این بانک اعلام خواهد شد.
– کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندی های عمومی صرفأ به منزله تأیید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
– در صورتی که داوطلبی با مدارک تحصیلی بالاتر و یا پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی، درآزمون شرکت نماید، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
– انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر می باشد. ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهائی پس از تأیید مراجع ذی صلاح از طریق سایت این بانک به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
– مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ثبت اطلاعات ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه پس از توفیق متقاضیان در مرحله آزمون کتبی و بررسی و تطابق مدارک استخدامی آنان با شرایط مندرج در آگهی حاضر و یا در هر مرحله از بررسی های بعدی بانک (مراحل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و…) مشخص شود، داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اشاره شده در متن آگهی نبوده است، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در بانک منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 خبر ۱۷ مرداد ۹۳ استختام :  برگزاری آزمون و بحث و تبادل نظر درباره سوالات و پاسخهای صحیح

از تمامی دوستان درخواست میشود برای رسیدن به پاسخ صحیح و شانس قبولی سوالات را عنوان کرده و جوابهای صحیح را بیابید تا در هنگام ارائه نتایج مطمئن باشید

نتایج اولیه آزمون در شهریور ۹۳ اعلام می شود و سه برابر ظرفیت برای انجام مصاحبه معرفی و به مرحله مصاحبه راه پیدا خواهند کرد.

آزمون استخدامی بانک سپه با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: با حضور حدود ۸۷۴۵۲ نفرآزمون استخدامی بانک سپه در سراسر کشور و در ۸۴ حوزه امتحانی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، سیدکامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک با حضور در حوزه های امتحانی تهران گفت: بانک سپه با ۹۰ سال حضور پررنگ در عرصه های اقتصادی و خدمات بانکی کشور، خوشبختانه پس از گذشت ۵ سال از آخرین آزمون استخدامی خود (۱۳/۱۰/۸۷) در سال ۹۳ موفق به اخذ مجوز استخدام از معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور شد.
وی اظهار داشت: سهمیه تخصیصی از محل این مجوز تعداد ۹۸۴ نفر تعیین شده است.
مدیرعامل بانک سپه با بیان این که به موجب قوانین و مقررات از تعداد ۹۸۴ نفر درصدی ازآن به فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان ۲۵% و به بالا و آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: این عزیزان که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به بانک سپه معرفی شده اند و از شرط شرکت در آزمون معاف هستند، اکنون در حال طی مراحل استخدامی خود می باشند.
رئیس هیأت مدیره بانک با تأکید بر این که آزمون استخدامی بانک سپه با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود افزود: در اجرای مواد ۴۲ و ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و به منظور رعایت عدالت استخدامی در فضای رقابتی برای جذب نیروی انسانی، آزمون با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.
سیدکامل تقوی نژاد گفت: این آزمون از دو بخش امتحان توانمندی های عمومی شامل ۹۰ سؤال و امتحان تخصصی شامل ۷۰ سؤال تشکیل شده است که مدت زمان پاسخگویی به آن مجموعاً ۲۰۰ دقیقه می باشد.
وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: کسب حد نصاب نمره در امتحان عمومی (۶۰ درصد)، شرط لازم برای تصحیح اوراق امتحان تخصصی داوطلبان است.
مدیرعامل بانک سپه با بیان این که تعداد شرکت کنندگان این آزمون ۸۷۴۵۲ نفر است افزود: این آزمون با توجه به تعداد شرکت کنندگان در ۸۴ حوزه امتحانی در تهران و سایر مراکز استان های کشور به طور همزمان برگزار شد.
وی با اشاره به این که از کل شرکت کنندگان در آزمون، ۵۲۳۶۷ نفر داوطلبان زن و ۳۵۰۸۵ نفر داطلبان مرد هستند؛ اضافه کرد: قبول شدگان پس از مصاحبه، گزینش و سایر مراحل مربوط، به استخدام بانک سپه نخستین بانک ایرانی درخواهند آمد.
مدیرعامل گفت: داوطلبان با مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس در رشته های بانکداری، حسابداری، علوم اقتصادی، مدیریت، آمار، ریاضی، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فن آوری اطلاعات (IT)، علوم کامپیوتر و حقوق با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
تقوی نژاد در ادامه سخنانش با اشاره به این که بانک سپه در دوره ۹۰ ساله حیات خود همواره کوشیده تا بهترین و زبده ترین نیروها را جذب و استخدام کند؛ گفت: بانک سپه از وجود باسوادترین و سالم ترین کارکنان نظام بانکی کشور بهره مند است و یکی از دلایل برگزاری استخدام توسط سازمان سنجش، حساسیت و دقت در انتخاب افراد شایسته در این بانک است.
وی ادامه داد: آزمون امسال با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد و محل های آزمون مشتمل بر ۸۴ حوزه است که ۱۵ حوزه آن مربوط به تهران و ۶۹ حوزه مربوط به مراکز استان ها است.
تقوی نژاد گفت: کلیه مراحل برگزاری آزمون بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور است و بانک سپه بر روند برگزاری آن نظارت دارد.
وی افزود : نتایج اولیه آزمون در شهریور ۹۳ اعلام می شود و سه برابر ظرفیت برای انجام مصاحبه معرفی و به مرحله مصاحبه راه پیدا خواهند کرد.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه با اشاره به این که در حال حاضر مبنای استخدام در بانک مبتنی بر عدالت و شایسته سالاری است، گفت: بانک سپه مشتاقانه در انتظار است تا هرچه زودتر اعضای جدید خانواده خود را بشناسد و از وجود آنها در مجموعه خویش در راستای تحقق اهداف و آرمان های بلند جمهوری اسلامی ایران بهره گیرد.
وی همچنین با آرزوی توفیق برای تک تک داوطلبان عزیز افزود: امید آن دارم که بانک سپه در سایه نیروی انسانی توانمند خود همچنان بتواند در پیشگاه خداوند و در راستای تحقق آرمان های بلند جمهوری اسلامی و در عمل به وظایف در برابر ملت بزرگوار ایران همچنان سربلند و پرافتخار باشد.
/انتهای پیام/

اطلاعیه درباره‌ تاریخ پرینت کارت،محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه – سال ۱۳۹۳

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۳می‌رساند که آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ ۱۷/۵/۹۳ در کلیه مراکز استانها برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۱۷/۵/۹۳ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴/۵/۹۳ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت نامی، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روزهای چهارشنبه مورخ ۱۵/۵/۹۳ و پنجشنبه مورخ ۱۶/۵/۹۳ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و ۲ قطعه عکس شخصا” به نماینده مسوول مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (به شرح جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

استان محل اقامت

شهرستان محل برگزاری

محل رفع نقص کارت

آدرس محل رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون

آذربایجان شرقی

تبریز

دانشکده فنی حرفه‌ای تبریز

تبریز ـ خیابان ابوریحان ـ انتهای منظریه ـ جنب سپاه عاشورا

آذربایجان غربی

ارومیه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

ارومیه ـ بلوار بسیج ـ کیلومتر ۳ جاده ارومیه به طرف سلماس ـ جنب سازمان کشاورزی ـ دانشکده فنی و مهندسی ـ طبقه سوم ـ اتاق کارگزینی هیأت علمی

اردبیل

اردبیل

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

اردبیل ـ میدان بسیج

اصفهان

اصفهان

دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره ۱ اصفهان

اصفهان ـ دروازه تهران ـ رباط سوم ـ خیابان دانش

البرز

کرج

دانشگاه پیام نور مرکز کرج

کرج ـ بلوار مؤذن ـ خیابان دانشگاه ـ ساختمان مرکزی

ایلام

ایلام

دانشگاه پیام نور مرکز ایلام

ایلام ـ بلوار دانشجو

بوشهر

بوشهر

دانشگاه خلیج فارس بوشهر

بوشهر ـ خیابان شهید ماهینی ـ سازمان مرکزی ـ اتاق ۱۱۱

تهران

تهران

دانشگاه شرافت

تهران ـ خیابان انقلاب ـ بین چهار راه ولیعصر(عج) و پل کالج ـ کوچه شهید سعید پلاک ۱۷

چهارمحال و بختیاری

شهرکرد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

شهرکرد ـ رحمتیه ـ ساختمان اداری

خراسان جنوبی

بیرجند

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

بیرجند ـ انتهای خیابان آیت‌اله غفاری ـ ساختمان مرکزی

خراسان رضوی

مشهد

اداره فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

مشهد ـ قاسم آباد ـ  بلوار امامیه ـ امامیه ۴۲ ـ سازمان مرکزی شماره ۲ دانشگاه

خراسان شمالی

بجنورد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد

بجنورد ـ انتهای خیابان ۱۷ شهریور جنوبی ـ خیابان دانشگاه ـ ساختمان فنی و مهندسی ـ  دفتر دانشکده

خوزستان

اهواز

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

 اهواز ـ بزرگراه گلستان ـ فلکه کارگر

زنجان

زنجان

دانشگاه زنجان

زنجان ـ کیلومتر ۶ جاده تبریز ـ سازمان مرکزی ـ واحد رایانه

سمنان

سمنان

مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

سمنان ـ کیلومتر ۵ جاده دامغان ـ ساختمان مرکزی

سیستان و بلوچستان

زاهدان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

زاهدان ـ خیابان دانشگاه ـ مسجدالنبی(ص) دانشگاه ـ اتاق روابط عمومی

فارس

شیراز

دانشکده فنی و مهندسی شهیدباهنرشیراز

شیراز ـ بلوار رحمت ـ سه راه دارالرحمه ـ تقاطع رضوان (پردیس دانشگاه)

قزوین

قزوین

سالن ورزشی شهید رجائی دانشگاه پیام نور مرکز قزوین

قزوین ـ شهرک مینودر ـ بعداز میدان گلها ـ خیابان ۹ دی ـ جنب پارک پامچال

قم

قم

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

قم ـ بلوار غدیر ـ شهرک پردیسان

کردستان

سنندج

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

سنندج ـ خیابان پاسداران ـ سه راه سعدی ـ ورودی نگهبانی

کرمان

کرمان

دانشکده فنی شهید چمران کرمان

کرمان ـ خیابان شهید مصطفی خمینی (ره) ـ ابتدای اتوبان هفت‌باغ

کرمانشاه

کرمانشاه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

کرمانشاه ـ میدان فردوسی ـ خیابان کسری ـ انتهای شهرک متخصصین ـ سر درب ورودی خواهران

کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج

یاسوج ـ کیلومتر ۵ جاده اصفهان (بلهزار)

گلستان

گرگان

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

گرگان ـ خیابان شهید بهشتی

گیلان

رشت

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

رشت ـ کیلومتر۳ جاده لاکان ـ مجتمع آموزشی امام خمینی(ره) ـ پل تالشان

لرستان

خرم‌آباد

دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران خرم‌آباد

خرم‌آباد ـ کیلومتر ۵ جاده تهران ـ شهرک دانشگاهی ـ ساختمان اداری

مازندران

ساری

مؤسسه آموزش عالی هدف

ساری ـ بلوار فرح آباد (جاده دریا) ـ کیلومتر ۵

مرکزی

اراک

دانشگاه اراک

اراک ـ میدان شریعتی ـ درب اصلی ـ روبروی باجه انتظامات

هرمزگان

بندرعباس

مجتمع بصیرت (گفتگوی تمدنهای سابق)

بندرعباس ـ آزاد شهر ـ بلوار افروز شهابی پور

همدان

همدان

آموزشکده فنی شهید مفتح همدان

همدان ـ کیلومتر ۲ جاده شورین

یزد

یزد

 دانشکده فنی شهید صدوقی یزد

یزد ـ میدان امام حسین (ع) ـ بلوار دانشجو ـ روبروی مهمانسرای جهانگردی

استختام: زمان برگزاری آزمون ۱۷ مرداد

زﻣﺎن ﺑﺮﮔﺰاری آزﻣﻮن و ﻧﺤﻮه درﻳﺎﻓﺖ ﻛﺎرت ورود ﺑﻪ ﺟﻠﺴﻪ :

ﻛــﺎرت ﺷــﺮﻛﺖ در آزﻣــﻮن از روز ﭼﻬﺎرﺷــﻨﺒﻪ ﻣــﻮرخ ۹۳/۵/۱۵ ﺑــﺮای ﻣــﺸﺎﻫﺪه و ﭘﺮﻳﻨــﺖ ﺑــﺮ روی ﺳــﺎﻳﺖ ﺑﺎﻧــﻚ ﺳــﭙﻪ ﺑــﻪ ﻧــﺸﺎﻧﻲ  www.banksepah.ir ﻗﺮار ﺧﻮاﻫﺪ ﮔﺮﻓﺖ . آزﻣﻮن در روزﺟﻤﻌﻪ ﺗﺎرﻳﺦ ۹۳/۵/۱۷ درﺗﻬﺮان و ﻣﺮاﻛﺰ اﺳﺘﺎن ﻫﺎ ﺑﺮﮔـﺰار ﺧﻮاﻫـﺪ ﺷـﺪ .

ﺳﺎﻋﺖ ﺷﺮوع و ﻣﺤﻞ ﺑﺮﮔﺰاری آزﻣﻮن در ﻫﻨﮕﺎم ﭘﺮ ﻳﻨﺖ ﻛﺎرت ﺑﻪ آﮔﺎﻫﻲ داوﻃﻠﺒﺎن ﺧﻮاﻫﺪ رﺳﻴﺪ . ﻻزم ﺑﻪ ذﻛﺮ اﺳﺖ ﺻﺪور ﻛﺎرت ﺷﺮﻛﺖ در آزﻣﻮن ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻟﻪ ﺗﺎﻳﻴﺪ اﻃﻼﻋﺎت ارﺳﺎﻟﻲ ﻧﻤﻲﺑﺎﺷﺪ و ﻣﺪارک داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﻌﺪ از آزﻣﻮن ﺑﺮرﺳﻲ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

 

خبر ۱۹ تیر ۹۳ – منابع آزمون استخدامی آزمون بانک سپه ۹۳

از تمامی دوستان درخواست می شود برای اشنایی با منابع و بحث های این آزمون مطالب و نظرات خود را اعلام نمایند تا بتوانید بهترین منابع و ماخذ را گرد آوری و مطالعه نمایید تا درصد موفقیت خود را در این آزمون افزایش دهید.

پرسشهای متداول در خصوص آزمون استخدامی

 – آیا افرادی که معدل آنها اختلاف ناچیزی با معدل تعیین شده دارند، می توانند در آزمون شرکت نمایند؟
خیر،‌ با توجه به تعیین معدل ۱۴ (و ۱۳ برای برخی مناطق) متأسفانه این دسته از افراد حائز شرایط شرکت در آزمون نمی باشند.

– چرا سهمیه شهرها از لحاظ مدارک و رشته تحصیلی تفکیک نشده است؟
سهمیه شهرها صرفاً‌ از حیث نوع جنسیت تفکیک شده است و رشته های تحصیلی نسبت به یکدیگر اولویت ندارند و انتخاب افراد براساس نمره و رتبه فرد در آزمون انجام می پذیرد.

 – سوالات آزمون استخدامی از چه منابعی هستند؟
براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور (مجری برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه) آزمون های استخدامی منابع ندارند و سؤالات براساس سرفصل های مورد تأیید وزارت علوم طراحی می شوند.

– به منظور بهره مندی از معافیت سن (بند «د» از ماده ۲ شرایط اختصاصی) آیا محل کار قبلی من جزو دستگاههای مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری می باشد؟
برای مشخص شدن این موضوع پیشنهاد می شود مراتب از محل کار قبلی استعلام شود.

– دستگاه‌های مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری -که سوابق خدمت غیررسمی در آنها به حداکثر سن مورد پذیرش افزوده می‌گردد- شامل چه دستگاه‌هایی می‌باشد؟
کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانکها و بیمه‌های دولتی، در زمره دستگاه اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مذکور محسوب می‌شوند.

– با عنایت به اینکه مقرر شده میزان خدمت غیر رسمی داوطلبان در دستگاه‌های مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری به حداکثر سن مورد پذیرش افزوده شود؛ سوابق خدمتی آن دسته از داوطلبان واجد شرایط که در حال حاضر به عنوان کارکنان قراردادی تابع قانون کار در بانک خدمت می‌نمایند، چگونه محاسبه خواهد شد؟
با عنایت به اینکه شرکت خدمات آینده اندیش‌نگر در زمره دستگاه‌های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، نمی‌باشد؛ لذا سوابق خدمتی این دسته از داوطلبان در بانک، صرفاً از زمان انعقاد قرارداد مستقیم با بانک قابل افزودن به حداکثر سن مورد پذیرش خواهد بود.

– نحوه استخدام در بانک به چه صورت می‌باشد؟

بر اساس آیین نامه استخدامی نظام بانکی دولتی هرگونه استخدام نیروی مورد نیاز بانک، منوط به احراز شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان و نیز کسب موفقیت آنان در مراحل مختلف جذب نظیر آزمون ورودی، مصاحبه، گزینش و معاینات پزشکی می‌باشد، لذا بدیهی است متقاضیان می‌توانند پس از اعلام نیاز بانک (که از طریق جراید عمومی اطلاع رسانی می‌گردد)، در صورت داشتن شرایط مورد نظر در آزمون استخدامی شرکت و پس از سپری نمودن مراحل مذکور به خدمت در بانک اشتغال ورزند.- استخدام فرزندان همکار در بانک به چه صورت انجام می‌شود؟

مطابق ماده ۶ آیین‌نامه استخدامی نظام بانکی دولتی، استخدام اشخاص در بانک صرفاً از طریق آزمون و مصاحبه انجام می‌شود، لذا فرزندان همکاران نیز در صورت تمایل می‌توانند با شرکت و کسب امتیازات لازم در آزمون و مصاحبه استخدامی، در بانک استخدام شوند.- استخدام در بانک بدون شرکت در آزمون امکان پذیر است؟

ماده ۶ آیین‌نامه استخدامی نظام بانکی دولتی، هرگونه استخدام نیروی مورد نیاز بانک را منوط به احراز شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان و کسب موفقیت در مراحل آزمون ورودی، مصاحبه و معاینات پزشکی کرده است و جذب نیرو خارج از چارچوب مقررات ذکر شده از حیط اختیارات بانک خارج است.- استخدام اعضای خانواده شهدا به غیر از فرزندان شهید در بانک چگونه است؟

اعضای خانواده شهدا مانند سایر افراد باید در آزمون استخدامی شرکت جسته و مراحل گزینش، آزمایش‌های پزشکی و آموزش را با موفقیت طی کنند . پس از استخدام می‌توانند از اولویت‌های خانواده معزز ایثارگران، بهره‌مند شوند.- آیا سابقه خدمت شرکت های خصوصی، به عنوان سابقه خدمت غیردولتی برای کارکنان بانک لحاظ می شود؟

بر اساس قانون، کارکنانی که قبل از استخدام در بانک در شرکت ها و موسسات غیردولتی دارای سابقه خدمت بوده و بابت آن حق بیمه یا کسور بازنشستگی به صندوق ذی ربط پرداخت نموده باشند، هنگام احراز شرایط بازنشستگی، با انتقال حق بیمه پرداختی به صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها می توانند از سابقه مزبور در تعیین حقوق بازنشستگی خود استفاده نمایند.- درخصوص جذب و استخدام فرزندان جانباز ۲۵% چه اقدامی انجام پذیرفته است؟

این موضوع نیازمند اخذ مجوز استخدام می باشدکه در این راستا مکاتبات لازم انجام پذیرفته و اسامی فرزندان همکار جانباز ۲۵% به بالا در لیست متقاضیان استخدام ثبت شده است که در صورت وصول نتیجه اقدام لازم معمول خواهد شد.
  • تذکرهای ویژه :
  • ۱ : جهت استفاده از سیستم لازم است شماره سریال ۱۲ رقمی ثبت نام آزمون را قبلا از طریق سایت سنجش خریداری نمایید.
  • ۲ : با هر سریال ثبت نام صرفا می‌توان یکبار ثبت نام کرد.
  • ۳ : فایل تصویری چهره داوطلب با پسوند JPG و اندازه ۲۰۰ پیکسل عرض و۲۵۰ پیکسل ارتفاع تهیه شده باشد.
  • ۴ : جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی از منوی سمت راست، قبلا ثبت نام نموده ام -> ویرایش اطلاعات را کلیک نمایید

جدول زمانی و نکات مهم

  • مهلت ثبت نام : مهلت ثبت نام از روز سه شنبه ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۳ تا پایان روز دو شنبه ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۳ است
  • توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت نام را دوباره انجام دهید
  • توجه ویژه : ثبت نام  شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل ثبت نام در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت نام شماره پرونده  ۵ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت نام  داوطلبان می توانند در ساعات اداری بجز ایام تعطیل با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایند.۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۶۱۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۶۲

چه کسانی می توانند ثبت نام کنند

  • ۱: داوطلبان باید اطلاعیه ثبت‌نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند
  • ۲: داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه ثبت‌نام را داشته باشند
  • توجه ویژه : داوطلبان بایستی سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی آزمون استخدامی بانک سپه- سال ۱۳۹۳ به مبلغ ۳۵۰٬۰۰۰ ریال معادل سی و پنج هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند
  • توجه ویژه : داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه ایثارگری را دارند، بایستی سریال ثبت نام مربوطه را به مبلغ ۱۷۵٬۰۰۰ ریال خریداری نمایند

 

سوالات آزمون استخدامی بانک سپه

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۳ می رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت بانک سپه به نشانی www.banksepah.ir و سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از روز سه شنبه مورخ ۱۰/۴/۹۳ آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۱۶/۴/۹۳ پایان می‌پذیرد.

لذا ضرورت دارد کلیه متقاضیان پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌ نام، در مهلت در نظر گرفته شده نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
شرایط عمومی استخدام:
۱- داشتن تابعیت ایران.
۲- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مندرج در قانون اساسی.
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.(با تأیید مراجع ذیصلاح)
۵- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان ها.
۶- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم قانونی برای آقایان.
توضیح۱: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاریخ۱/۴/۹۳ باشد.
توضیح ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوط پس از تأیید پزشک معتمد بانک بلامانع خواهد بود.
۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند. (طبق تأیید مراجع پزشکی معتمد بانک)
۸- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاههای اجرایی باشند.
۹- نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.
شرایط اختصاصی استخدام:
۱- داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام تا تاریخ ۱/۴/۹۳ (متولدین ۱/۴/۷۳ به قبل).
۲- حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس۳۰ سال تمام (متولدین ۱/۱/۶۳ به بعد) و برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس ۳۲ سال تمام (متولدین ۱/۱/۶۱ به بعد) می‌باشد.
توضیح۱: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ( از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت     نموده‌اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب) خواهر و برادر شهید، همسر و فرزند جانباز (۲۵ درصد به پایین)، همسر و فرزند آزاده کمتر از یک سال اسارت تا میزان ۵ سال.
ج) جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهداء، همسر و فرزندان جانبازان (۲۵ درصد و بالاتر)، همسر و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند و فرد رزمنده (با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.
توضیح۲: چنانچه در هریک از مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شودکه داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.
۳- حداقل معدل کل برای متقاضیان استخدام در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس در کلیه استانها ۱۴، به استثنای استانهای:  ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان،کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان که معدل ۱۳ می‌باشد.
 ۴- رشته های تحصیلی مورد نیاز بانک مطابق جدول شماره (۲) مندرج در آگهی می باشد.
توضیح۱: صرفاً مدارک تحصیلی مؤسسات آموزشی عالی که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری می‌باشد؛ ملاک عمل قرار خواهندگرفت.
توضیح۲: تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ ۱/۵/۹۳ باشد.
مراحل ثبت نام:
۱- مراجعه به سایت بانک سپه به نشانی www.banksepah.ir
۲- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور
۳-  ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)
عکس اسکن شده باید با فرمت JPG  باشد.
اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل باشد.
تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لکه باشد.
حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و یا در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.
۴- پرداخت وجه ثبت نام: متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می باید از روز سه‌شنبه تاریخ ۱۰/۴/۹۳ تا پایان روز دوشنبه تاریخ ۱۶/۴/۹۳ پس از مراجعه به سایت آزمون نسبت به واریز مبلغ ۳۵۰.۰۰۰ ریال(سیصد و پنجاه هزار ریال) به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سپه از طریق درگاه اینترنتی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
توضیح۱: ایثارگران از پرداخت ۵۰ درصد و فرزندان شاهد از پرداخت کل مبلغ مزبور معاف می باشند.
توضیح۲: با توجه به الزام پرداخت مبلغ مذکور به علت ثبت نام اینترنتی، ایثارگران با وارد نمودن شماره پرونده یا کد ایثارگری از معافیت مقرر شده برخوردار می شوند و فرزندان شاهد نیز می بایست مبلغ مذکور را واریز نمایند که پس از هماهنگی و تائید بنیاد شهید و امور ایثارگران مبلغ واریزی به ایشان قابل استرداد می باشد.
توضیح۳ : مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
توضیح۴: متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام، کد رهگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
توضیح۵: به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه :
کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۵/۹۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت بانک سپه به نشانی www.banksepah.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روزجمعه تاریخ ۱۷/۵/۹۳ درتهران و مراکز استان ها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.
مواد آزمون :
الف) مواد آزمون توانمندی های عمومی شامل:
۱- زبان و ادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی عمومی ۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی  ۶- اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی می باشد.
توضیح ۱: فن آوری اطلاعات شامل مهارت های ۳و۴و۶و۷ ICDL می‌باشد.
توضیح۲: اقلیت های دینی از پاسخگوئی به سؤالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع     خواهد شد.
ب) مواد آزمون تخصصی به شرح جدول زیر می باشد :
ردیف
مواد آزمون
توضیحات
۱
حسابداری عمومی ۱ و ۲
پاسخگویی به سوالات این سه ماده امتحانی، برای کلیه داوطلبان اجباری است.
۲
اصول و مبانی مدیریت
۳
دانش امور بانکی (بانکداری داخلی ۱ و بانکداری بین­المللی ۱)
۴
مجموعه دروس تخصصی: اقتصاد خرد و کلان، ریاضی و آمار کاربردی، منابع و رفتار سازمانی
ویژه داوطلبان رشته­های حسابداری، بانکداری، مهندسی صنایع، علوم اقتصادی (باگرایش های بازرگانی، نظری، صنعتی،کشاورزی، پول و بانکداری) و مدیریت (باگرایش‌های بازرگانی، مالی، صنعتی، دولتی، بیمه، فن‌آوری اطلاعات، بانکداری)
مجموعه دروس تخصصی: ساختمان داده­ها، سیستم­های عامل، پایگاه داده، شبکه­های کامپیوتری
ویژه داوطلبان رشته­های مهندسی کامپیوتر (با گرایش های نرم افزار و سخت افزار)، مهندسی
فن آوری اطلاعات (IT) و علوم کامپیوتر
مجموعه دروس تخصصی: آنالیز ریاضی ۱، آنالیز عددی۱، جبر خطی، احتمال
ویژه داوطلبان رشته­های ریاضی (با گرایش های محض و کاربردی) و آمار
مجموعه دروس تخصصی: حقوق مدنی، حقوق تجارت،حقوق اداری، جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)
ویژه داوطلبان رشته­ حقوق
سؤالات هر دوآزمون توانمندی های عمومی و تخصصی به صورت چهار گزینه ای و دارای نمره منفی می باشد.
تذکرات :
۱- درشرایط مساوی اولویت سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی تعلق دارد.
توضیح۱: بومی به فردی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:
الف) محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب)حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب(ابتدایی،راهنمایی یا دبیرستان)به صورت پیوسته دراستان مورد­تقاضا طی شده باشد.
ج) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که استان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح) و یا محل سکونت کنونی آنان (در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای شغل باشد.
د) فرزندان و همسر کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات “کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران” به استان مورد تقاضا برای استخدام منتقل شده اند.
ه‍) آن دسته از افرادی که حداقل سه سال تمام سابقه کار تمام وقت در دستگاه های اجرایی استان مورد تقاضا برای استخدام با پرداخت حق بیمه داشته باشند.
و) همسر و فرزندان افراد بومی ساکن در استان.
توضیح۲: اولویت انتخاب داوطلبان با بومی شهرستان می باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکرده باشد؛ از داوطلبان بومی سایر شهرستان های استان در صورت شرکت در آزمون مربوط به آن محل انتخاب می شوند.
توضیح۳: داوطلبان موضوع این بند چنانچه در ردیف معرفی شدگان برای مصاحبه قرار گیرند؛ بایستی مدارک لازم دال بر بومی بودن را در زمان مصاحبه ارائه نمایند. در غیراینصورت حذف خواهند شد.
توضیح۴: از داوطلبان استخدام غیربومی تعهد خدمتی (به صورت محضری) مبنی بر عدم درخواست جابجایی به مدت ۱۰ سال اخذ خواهد شد.
۲- ازکل مجوز استخدامی اخذ شده، بیست و پنج درصد (۲۵%) آن از میان جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارت و خواهر و برادر شهید تخصیص می‌یابد.
توضیح: درصورت باقیماندن سهمیه ۲۵ درصد ، سهمیه ایثارگران (طبق لیست معرفی شده از بنیاد شهید و امور ایثارگران) خواهران و برادران شهید که در آزمون شرکت و حدنصاب لازم را کسب نموده اند، می­توانند از سهمیه فوق استفاده نمایند.
۳- از کل مجوز استخدامی اخذ شده ، پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی آن به رزمندگان (با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها) و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان کمتراز یک سال اسارت تخصیص می‌یابد.
توضیح : مشمولین این بند بر اساس آگهی استخدامی در آزمون شرکت نموده (رزمندگان بدون آزمون پذیرفته می شوند) و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند؛ انجام خواهد شد.
 ۴- استخدام مازاد بر۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت، لذا افرادی که به هر دلیلی نتوانند از سهمیه های مربوط به ایثارگران برخوردار شوند، می‌بایستی همپای سایر داوطلبان به رقابت بپردازند.
۵- ایثارگرانی که درآزمون شرکت می نمایند؛ در صورت پذیرفته شدن می بایست نسبت به ارائه گواهی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام نمایند.
۶- معلولین عادی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم عمومی و دارا بودن شرایط مندرج درآگهی به ترتیب نمره مکتسبه  از ۳ % سهمیه قانونی برخوردار خواهند بود.(کسب۶۰% نمره آزمون عمومی و داشتن توانایی جسمانی برای انجام وظایف شغل مربوط، از شروط لازم می باشد.)
توضیح: ارائه گواهی از سازمان بهزیستی و حسب مورد از مراجع ذیربط برای معلولین عادی در زمان مصاحبه الزامی است.
۷- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد) را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام و اسامی آنان حداکثر ۲ ماه بعد از تاریخ آزمون در سایت این بانک اعلام خواهد شد.
۸- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندی های عمومی صرفأ به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می‌پذیرد.
۹- چنانچه در هرمرحله از بررسی های بانک مشخص شود داوطلبی در زمان ثبت نام دانشجو بوده و تاریخ فارغ التحصیلی وی پس از موعد مقرر شده در آگهی است، استخدام وی در بانک منتفی خواهد شد.
۱۰- در صورتی که داوطلبی با مدارک تحصیلی بالاتر و یا پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی، درآزمون شرکت نماید، از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
۱۱- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر می‌باشد. ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهائی پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق سایت این بانک به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
۱۲- شعب (واحد) محل خدمت پذیرفته شدگان توسط بانک تعیین خواهد شد.
۱۳- وضعیت استخدامی پذیرفته­شدگان پس از ورود به بانک در چارچوب آیین نامه استخدامی نظام بانکی دولتی تعیین خواهد شد.
توضیحات مهم
۱- صرف شرکت در آزمون استخدامی تا پایان مراحل استخدامی شامل آزمون عمومی و تخصصی، مصاحبه، گزینش و … هیچ گونه تعهد استخدامی برای بانک سپه ایجاد نمی نماید.
۲- ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود.
۳- ثبت نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت این بانک به نشانی www.banksepah.ir و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای بانک ایجاد نخواهد کرد.
۴- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ثبت اطلاعات ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه پس از توفیق متقاضیان در مرحله آزمون کتبی و بررسی و تطابق مدارک استخدامی آنان با شرایط مندرج در آگهی حاضر و یا در هر مرحله از بررسی های بعدی بانک (مراحل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و…) مشخص شود، داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اشاره شده در متن آگهی نبوده است، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در بانک منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
۵- قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
۶- از آنجایی که از نفرات برتر در مرحله آزمون عمومی و تخصصی (پس از اعلام اسامی در سایت بانک) برای شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت بعمل می‌آید، لذا مقتضی است داوطلبان دقت لازم را در خصوص درج تلفن های ضروری تماس (در فرم تقاضانامه) مبذول نمایند.
اداره کل کارگزینی بانک سپه
­
جدول شماره (۲) – مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز
مقطع
کد و عنوان رشته تحصیلی
لیسانس و فوق لیسانس
بانکداری (کد۱۰۱)
حسابداری (کد۱۰۲)
علوم اقتصادی (۱۲۴) علوم اقتصادی (باگرایش های بازرگانی(۱۰۳)، نظری(۱۰۴)، صنعتی(۱۰۵)،کشاورزی(۱۰۶)، پول و بانکداری(۱۰۷)
مدیریت (باگرایشهای بازرگانی(۱۰۸)، مالی(۱۰۹)، صنعتی(۱۱۰)، دولتی(۱۱۱)، بیمه(۱۱۲)،  فن آوری اطلاعات(۱۱۳)، بانکداری(۱۱۴)
آمار (کد ۱۱۵)
ریاضی (با گرایش های محض(۱۱۶) و کاربردی(۱۱۷)
مهندسی صنایع (کد ۱۱۸)
 مهندسی کامپیوتر(با گرایش های نرم افزار(۱۱۹) و سخت افزار(۱۲۰))
 مهندسی فن آوری اطلاعات (IT) (کد ۱۲۱)
 علوم کامپیوتر (کد ۱۲۲)
حقوق (کد ۱۲۳)
جدول شماره (۳)- کد و عنوان محل جغرافیایی خدمت
کد و عنوان استان
سهمیه تخصیصی
شهرهای مورد نیاز
مرد
زن
آذربایجان شرقی(کد۱۰)
۵۵ نفر
تبریز(کد۳۳۰۵)
۲۹
۱۶
اهر (کد۳۳۰۱)
ــ
۱
ایلخچی(۳۳۰۲)
۱
ــ
باسمنج(کد۳۳۰۳)
۱
ــ
بناب (کد۳۳۰۴)
۱
ــ
تسوج(کد۳۳۰۶)
۱
ــ
جلفا(کد۳۳۰۷)
۱
ــ
خسرو شهر(کد۳۳۰۸)
۱
ــ
شبستر(کد۳۳۰۹)
ــ
۱
صوفیان(کد۳۳۱۰)
۱
ــ
کشکسرای(کد۳۳۱۱)
۱
ــ
آذربایجان غربی(کد۱۱)
۸ نفر
پلدشت(کد۳۳۱۲)
ــ
۱
پیرانشهر(کد۳۳۱۳)
۱
ــ
تکاب(کد۳۳۱۴)
۱
ــ
سردشت(کد۳۳۱۵)
۱
ــ
سلماس(کد۳۳۱۶)
۱
ــ
شوط(کد۳۳۱۷)
۱
ــ
ماکو(کد۳۳۱۸)
۱
۱
کد و عنوان استان
سهمیه تخصیصی
شهرهای مورد نیاز
مرد
زن
اردبیل(کد۱۲)
۲ نفر
سرعین(کد۳۳۱۹)
۱
ــ
مشکین شهر(کد۳۳۲۰)
ــ
۱
اصفهان(کد۱۳)
۴۵ نفر
اصفهان(کد۳۳۲۱)
۴
۲
آران بیدگل (کد۳۳۲۲)
ــ
۱
اردستان (کد۳۳۲۳)
۱
ــ
بادرود (کد۳۳۲۴)
۱
ــ
باغ بهادران(کد۳۳۲۵)
۱
ــ
پولادشهر(کد۳۳۲۶)
۱
ــ
پیربکران (۳۳۲۷)
۱
ــ
چادگان (کد۳۳۲۸)
ــ
۱
خمینی شهر(کد۳۳۲۹)
ــ
۱
خوانسار (کد۳۳۳۰)
۱
ــ
خورزوق (کد۳۳۳۱)
۱
ــ
درچه (کد۳۳۳۲)
۱
ــ
دستگرد برخوار(کد۳۳۳۳)
۱
ــ
دولت آباد(کد۳۳۳۴)
ــ
۱
دهاقان (کد۳۳۳۵)
ــ
۱
زرین شهر (کد۳۳۳۶)
۱
ــ
سده لنجان (کد۳۳۳۷)
۱
ــ
سمیرم (کد۳۳۳۸)
۱
ــ
شاهین شهر(کد۳۳۳۹)
۱
ــ
شهرضا (کد۳۳۴۰)
۲
۱
فریدون شهر(۳۳۴۱)
۱
ــ
فلاورجان (کد۳۳۴۲)
۱
ــ
کاشان (کد۳۳۴۳)
۱
۱
کوهپایه (کد۳۳۴۴)
۲
۱
گلپایگان (کد۳۳۴۵)
ــ
۱
گوگد (کد۳۳۴۶)
۱
ــ
مبارکه (کد۳۳۴۷)
۱
ــ
میمه (کد۳۳۴۸)
۱
۱
نائین (کد۳۳۴۹)
۱
ــ
نجف آباد (کد۳۳۵۰)
۱
ــ
نطنز (کد۳۳۵۱)
ــ
۱
ورنامخواست(کد۳۳۵۲)
۱
ــ
هرند (۳۳۵۳)
۱
۱
ایلام(کد۱۴)
۲ نفر
ایوان غرب (کد۳۳۵۴)
ــ
۱
مهران (کد۳۳۵۵)
۱
ــ
البرز(کد۴۰)
۲ نفر
کرج (کد۳۳۵۶)
۱
۱
کد و عنوان استان
سهمیه تخصیصی
شهرهای مورد نیاز
مرد
زن
بوشهر(کد۱۵)
۱۱ نفر
بوشهر (۳۳۵۷)
ــ
۱
برازجان(کد۳۳۵۸)
۱
۱
بندرعسلویه(کد۳۳۵۹)
۳
۲
بندر گناوه (کد۳۳۶۰)
۱
۱
خارک (کد۳۳۶۱)
۱
ــ
تهران(کد۱۶)
۱۷۸ نفر
تهران(کد۳۳۶۲)
۱۱۷
۶۱
چهارمحال و بختیاری(کد۱۷)
۸ نفر
شهرکرد (کد۳۳۶۳)
۲
۱
بروجن(کد۳۳۶۴)
ــ
۱
بلداجی (کد۳۳۶۵)
۱
ــ
شلمزار (کد۳۳۶۶)
۱
ــ
لردگان (کد۳۳۶۷)
۱
۱
خراسان رضوی(کد۱۹)
۴۲ نفر
مشهد(کد۳۳۶۸)
۶
۳
بجستان(کد۳۳۶۹)
۱
۱
بردسکن(کد۳۳۷۰)
۱
۱
تایباد(کد۳۳۷۱)
۱
ــ
تربت جام(کد۳۳۷۲)
۱
۱
تربت حیدریه(کد۳۳۷۳)
۲
۱
جغتای(کد۳۳۷۴)
۱
ــ
چناران(کد۳۳۷۵)
۱
ــ
خلیل آباد کاشمر(کد۳۳۷۶)
۱
ــ
خواف(کد۳۳۷۷)
۱
ــ
درگز(کد۳۳۷۸)
ــ
۱
سبزوار(کد۳۳۷۹)
۱
ــ
سرخس(کد۳۳۸۰)
۱
ــ
فریمان(کد۳۳۸۱)
۱
۱
فیض آباد مه ولات(کد۳۳۸۲)
۱
ــ
قوچان(کد۳۳۸۳)
۲
۱
کاشمر(کد۳۳۸۴)
۱
ــ
گناباد(کد۳۳۸۵)
۱
۱
نقاب جوین(کد۳۳۸۶)
۱
ــ
نیشابور(کد۳۳۸۷)
۴
۲
خراسان شمالی(کد۲۰)
۱۲ نفر
بجنورد(کد۳۳۸۸)
۳
۱
آشخانه(۳۳۸۹)
۱
ــ
جاجرم(کد۳۳۹۰)
۱
ــ
شیروان(کد۳۳۹۱)
۲
ــ
فاروج(کد۳۳۹۲)
۳
۱
کد و عنوان استان
سهمیه تخصیصی
شهرهای مورد نیاز
مرد
زن
خراسان جنوبی(کد۱۸)
۱۴ نفر
بیرجند(کد۳۳۹۳)
۳
۲
اسلامیه(کد۳۳۹۴)
ــ
۱
بشرویه(کد۳۳۹۵)
۱
۱
سرایان(کد۳۳۹۶)
۱
ــ
سـربیشه(کد۳۳۹۷)
۱
ــ
طبس(کد۳۳۹۸)
۱
ــ
فردوس(کد۳۳۹۹)
۱
ــ
قاین(کد۳۴۰۰)
۱
۱
خوزستان(کد۲۱)
  ۳۰ نفر
اهواز (کد۳۴۰۱)
۸
۴
آبادان(کد۳۴۰۲)
۱
۱
اندیمشک(کد۳۴۰۳)
۱
ــ
باغ ملک  (کد۳۴۰۴)
۱
۱
خـرمشهر(کد۳۴۰۵)
۲
۱
رامشیر(کد۳۴۰۶)
۱
ــ
رامهرمز (کد۳۴۰۷)
ــ
۱
زیـدون بهبهـان(کد۳۴۰۸)
۱
ــ
سـوسنگرد(کد۳۴۰۹)
۱
۱
شـوش دانیـال(کد۳۴۱۰)
۱
ــ
مسجد سلیمان(کد۳۴۱۱)
۱
۱
هفتگل(کد۳۴۱۲)
۱
ــ
هویزه (کد۳۴۱۳)
۱
ــ
زنجان(کد۲۲)
 ۷ نفر
زنجان (کد۳۴۱۴)
۱
۱
ابهر(کد۳۴۱۵)
۱
ــ
خدابنده(کد۳۴۱۶)
۱
۱
خرمدره (کد۳۴۱۷)
۱
۱
سمنان(کد۲۳)
۷ نفر
سمنان (کد۳۴۱۸)
۲
۱
دامغان(کد۳۴۱۹)
ــ
۱
سرخه(کد۳۴۲۰)
۱
ــ
شاهرود(کد۳۴۲۱)
ــ
۱
مهدی شهر(۳۴۲۲)
۱
ــ
سیستان و بلوچستان(کد۲۴)
۲۱ نفر
زاهدان (کد۳۴۲۳)
۳
۱
ایرانشهر(کد۳۴۲۴)
۱
۱
چابهار(کد۳۴۲۵)
۲
۱
خاش(کد۳۴۲۶)
۱
ــ
زابل(کد۳۴۲۷)
۳
۲
سیب و سوران(کد۳۴۲۸)
۱
ــ
سرباز  (کد۳۴۲۹)
۱
ــ
سراوان(کد۳۴۳۰)
۱
ــ
کنارک(کد۳۴۳۱)
۱
۱
هیرمند(کد۳۴۳۲)
۱
ــ
کد و عنوان استان
سهمیه تخصیصی
شهرهای مورد نیاز
مرد
زن
فارس(کد۲۵)
۳۱ نفر
شیراز (کد۳۴۳۳)
۱
ــ
آباده(کد۳۴۳۴)
۱
۱
ارسنجان(کد۳۴۳۵)
۱
۱
اقلید (کد۳۴۳۶)
۱
ــ
اوز(کد۳۴۳۷)
۱
ــ
بوانات(کد۳۴۳۸)
۱
ــ
پاسارگاد(کد۳۴۳۹)
۱
ــ
جهرم (کد۳۴۴۰)
۱
۱
خشت (کد۳۴۴۱)
۱
ــ
خنج(کد۳۴۴۲)
۱
ــ
داراب (کد۳۴۴۳)
۱
ــ
زرقان(کد۳۴۴۴)
۱
ــ
زرین دشت(کد۳۴۴۵)
۱
ــ
سپیدان(کد۳۴۴۶)
۱
۱
صفاشهر(کد۳۴۴۷)
۱
ــ
فراشبند (کد۳۴۴۸)
۱
ــ
فیروزآباد (کد۳۴۴۹)
۱
۱
فیشور لارستان(کد۳۴۵۰)
۱
ــ
قیر و کارزین (کد۳۴۵۱)
۱
ــ
کوار (کد۳۴۵۲)
۱
ــ
لارستان(کد۳۴۵۳)
۱
۱
لامرد(کد۳۴۵۴)
۱
ــ
مرودشت(کد۳۴۵۵)
ــ
۱
نورآبادممسنی(کد۳۴۵۶)
۱
۱
قزوین(کد۲۶)
۱۹ نفر
قزوین (کد۳۴۵۷)
۸
۴
آبیک(کد۳۴۵۸)
ــ
۱
آوج(کد۳۴۵۹)
ــ
۱
بویین زهرا(کد۳۴۶۰)
۱
۱
تاکستان(کد۳۴۶۱)
۲
۱
قم(کد۲۷)
۱۰ نفر
قم (کد۳۴۶۲)
۷
۳
کردستان(کد۲۸)
۲ نفر
دهگلان(کد۳۴۶۳)
۱
ــ
کامیاران(کد۳۴۶۴)
ــ
۱
کرمان(کد۲۹)
۱۵ نفر
کرمان (کد۳۴۶۵)
۱
۱
بافت (کد۳۴۶۶)
۱
۱
رابر(کد۳۴۶۷)
۱
ــ
رفسنجان(کد۳۴۶۸)
ــ
۱
رودبار جنوب(کد۳۴۶۹)
۱
۱
ریگان(کد۳۴۷۰)
۱
ــ
زرند(کد۳۴۷۱)
۱
۱
سیرجان(کد۳۴۷۲)
۱
۱
شهر بابک(کد۳۴۷۳)
۱
ــ
کهنوج (کد۳۴۷۴)
۱
ــ
کد و عنوان استان
سهمیه تخصیصی
شهرهای مورد نیاز
مرد
زن
کرمانشاه(کد۳۰)
۸ نفر
کرمانشاه (کد۳۴۷۵)
ــ
۲
جوانرود (کد۳۴۷۶)
۱
ــ
روانسر(کد۳۴۷۷)
۱
ــ
‌سرپل ذهاب(کد۳۴۷۸)
۱
ــ
‌قصر شیرین (کد۳۴۷۹)
۱
ــ
‌کرند غرب(کد۳۴۸۰)
۱
ــ
گیلانغرب(کد۳۴۸۱)
۱
ــ
کهگیلویه و بویراحمد(کد۳۱)
۴ نفر
یاسوج (کد۳۴۸۲)
۲
۱
دو گنبدان(کد۳۴۸۳)
۱
ــ
گلستان(کد۳۲)
۱۲ نفر
گـرگـان (کد۳۴۸۴)
۴
۲
آزادشهر(کد۳۴۸۵)
ــ
۱
بندر گـز(کد۳۴۸۶)
۱
ــ
علی آباد کتول(کد۳۴۸۷)
ــ
۱
کلاله(کد۳۴۸۸)
۱
ــ
گنبدکاووس(کد۳۴۸۹)
۱
ــ
مینودشت(کد۳۴۹۰)
۱
ــ
گیلان(کد۳۳)
۱۳نفر
آستارا (کد۳۴۹۱)
۱
ــ
بندر انزلی(کد۳۴۹۲)
ــ
۱
بندر کیا شهر(کد۳۴۹۳)
۱
ــ
چابکسر (کد۳۴۹۴)
ــ
۱
خشکبیجار (کد۳۴۹۵)
۱
ــ
رستم آباد(کد۳۴۹۶)
۱
ــ
رضوان شهر (کد۳۴۹۷)
۱
ــ
رود بار (کد۳۴۹۸)
۱
ــ
سیاهکل(کد۳۴۹۹)
۱
ــ
صومعه سرا(کد۳۵۰۰)
۱
ــ
لاهیجان (کد۳۵۰۱)
۱
ــ
لوشان(کد۳۵۰۲)
۱
ــ
منجیل(کد۳۵۰۳)
۱
ــ
لرستان(کد۳۴)
۸ نفر
اشترینان (کد۳۵۰۴)
۱
۱
الشتر (کد۳۵۰۵)
۱
ــ
چغابل (کد۳۵۰۶)
۱
ــ
ازنا (کد۳۵۰۷)
ــ
۱
کوهدشت(کد۳۵۰۸)
۱
ــ
معمولان(کد۳۵۰۹)
۱
ــ
نورآباد(کد۳۵۱۰)
۱
ــ
کد و عنوان استان
سهمیه تخصیصی
شهرهای مورد نیاز
مرد
زن
مازندران(کد۳۵)
۱۲ نفر
خرم آباد تنکابن(کد۳۵۱۱)
۱
ــ
زیرآب(کد۳۵۱۲)
۲
ــ
سلمانشهر(کد۳۵۱۳)
۱
ــ
شیر گاه (کد۳۵۱۴)
۱
ــ
کلاردشت(کد۳۵۱۵)
۱
۱
گلوگاه (کد۳۵۱۶)
۲
ــ
مرزن آباد(کد۳۵۱۷)
۱
۱
نور(کد۳۵۱۸)
ــ
۱
مرکزی(کد۳۶)
۱۱ نفر
اراک (کد۳۵۱۹)
۲
ــ
آشتیان(کد۳۵۲۰)
۱
ــ
خنداب(کد۳۵۲۱)
۱
۱
شازند(کد۳۵۲۲)
۱
ــ
غرق آباد(کد۳۵۲۳)
۱
ــ
کمیجان شهر(کد۳۵۲۴)
۱
۱
مامونیه ساوه (کد۳۵۲۵)
ــ
۱
محلات(کد۳۵۲۶)
۱
ــ
هرمزگان(کد۳۷)
۱۸ نفر
بندرعباس (کد۳۵۲۷)
۵
۳
بستک (کد۳۵۲۸)
۱
ــ
بندر جاسک(کد۳۵۲۹)
۱
ــ
بندر خمیر(کد۳۵۳۰)
ــ
۱
بندرکنگ (کد۳۵۳۱)
۱
ــ
بندرلنگه (کد۳۵۳۲)
۱
ــ
پارسیان(کد۳۵۳۳)
۱
۱
حاجی آباد(کد۳۵۳۴)
ــ
۱
رودان(کد۳۵۳۵)
۱
ــ
کیش(کد۳۵۳۶)
۱
ــ
همدان(کد۳۸)
۱۱ نفر
همدان (کد۳۵۳۷)
۱
ــ
اسدآباد(کد۳۵۳۸)
۱
۱
تویسرکان (کد۳۵۳۹)
ــ
۱
رزن (کد۳۵۴۰)
۱
ــ
قروه درجزین(کد۳۵۴۱)
۱
ــ
کبودرآهنگ(کد۳۵۴۲)
۱
۱
ملایر(کد۳۵۴۳)
۱
ــ
نهاوند(کد۳۵۴۴)
۱
۱
یزد(کد۳۹)
۲۲ نفر
یزد(کد۳۵۴۵)
۱۰
۵
اردکان(کد۳۵۴۶)
ــ
۱
بافق (کد۳۵۴۷)
۱
ــ
بهاباد(کد۳۵۴۸)
۱
ــ
مروست (کد۳۵۴۹)
۱
ــ
مهریز (کد۳۵۵۰)
ــ
۱
میبد(کد۳۵۵۱)
۱
ــ
هرات (کد۳۵۵۲)
۱
ــ

 

سوالات آزمون استخدامی بانک سپه

نمونه سوالات دانش علوم بانکی

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

لینک صفحه ثبت نام آزمون بانک سپه ۹۳

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳۱۵)

  1. مه سیما گفت:

    نوشته شده بدون آزمون نمیشه جذب بانک شد. دقیقا تو همین بانک دو نفر از نزدیک ترین فامیلامون بدون هیچ آزمونی با یه مصاحبه ی سوری جذب شدن

  2. آرش گفت:

    سلام آقای مدیر
    چرا امسال برای استخدامی بانک سپه فقط رشته مدیریت و حسابداری را می گیرند،پس ما که رشته کامپیوتر هستیم چی؟

  3. حسین حسین گفت:

    آیا کسی از قبول شده های آزمون، مشغول به کار شده تا حالا؟

    • حمید گفت:

      سلام.
      حدود ۲۰۰ نفر از دوستان قبول شده در آزمون استخدامی بانک سپه که مراحل مصاحبه، گزینش، پزشکی و آموزش رو پشت سر گذاشتند در حال حاضر مشغول به کارند.

  4. ردی گفت:

    خیلی ها به خاطر مشکلات پزشکی رد شدن !!!

  5. eli گفت:

    پس کی دعوت به کار میشیییییییییییییییییییییم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. ندا گفت:

    دوستان عزیزی که اخیرا تو این یکی دو ماه اخیر چشاشون رو عمل کردند لطف کنند الآن وضعیتشون را بگن الآن تو چه مرحله ای هستن اینا؟؟؟
    با تشکر از همه

  7. سوال گفت:

    سلام به همگی
    یه سوال داشتم ازونایی که رشته itهستن و قبول شدن
    تو بانک بعضیا میگن که باید شبکه بلد باشی باید دوره های شبکه بگذرونی
    آیا درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. علی گفت:

    سلام بچه ها تورو خدا جواب بدین دیگه.

    • منتظر استخدام گفت:

      سلام دوست عزیز
      هنوز کسی شروع به کار نکرده
      نگران نباش
      بعد از اومدن جواب گزینش معرفی میشیم برای معاینات پزشکی
      بعد استان نتیجه معاینات رو عینا میفرسته تهران برای اداره رفاه
      اداره رفاه مجددا بررسی میکنه نتایج معاینات رو و در صورت بلامانع بودن نامه میزنه برای استان
      استان هم طرف رو معرفی میکنه برای دوره آموزشی

  9. علی گفت:

    سلام بچه ها کسی هست که مراحل ثبت نام رو طی کرده باشه و بره سرکار؟؟؟؟

  10. سجاد گفت:

    سلام بر دوستان
    امیدوارم همگی تمام مراحل زندگی و بخصوص این بانک رو قبول بشید
    من بومی تبریز هستم و از تبریز شرکت کرده بودم اما تو گزینش با تهرانی ها دعوت شدم چون محل زندگی فعلیم تهران هست
    در مورد گزینش باید بگم که زیاد سخت نمیگیرن اما باید آماده باشید
    – نماز جمعه چجوری خونده میشه؟
    – نماز و روزه مسافر
    – چند تا سوال ریز از خود نماز
    – راهپیمایی میری؟ روز قدس و ۲۲ بهمن؟
    – کلی سوال راجع به خودت و خانوادت
    – معیار انتخاب دوست برات چیه؟
    – سابقه کاری
    – تیمم کردن
    و از این دست سوال ها
    همه چیزو مینویسه سعی کنید طوری صحبت کنید که مچ گیری نکنه ازتون
    با اعتماد به نفس هم حرف بزنید تا جو جلسه شما رو ناراحت نکنه-
    من اولش چند تا سوال رو استرس داشتم خراب کردم اما بعدش بهتر شد.
    باز هم امیدوارم همگی موفق باشیم

  11. فرناز گفت:

    دوستان از بین تهرانی ها کسی هست که مدارکش رو به گزینش تحویل داده باشه ولی هنوز برای مصاحبه ی عقیدتی نرفته باشه؟

    • از تهران گفت:

      به مصاحبه عقیدتی دعوت نکردن،
      یعنی ممکنه کسی تو این مرحله رد بشه و به مصاحبه عقیدتی دعوت نشه؟؟

    • از تهران گفت:

      منم مثل شما دعوت به مصاحبه عقیدتی نشدم هنوز و همچنان منتظرم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها