پذیرفته شدگان آزمون امور مالیاتی ۹۲-۹۱ + صفحه جدید مخصوص نظرات

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند؟

صفحه پیگیری آزمون استخدام امور مالیاتی ۹۱-۹۲

صفحه مخصوص  آزمون امورمالیاتی

صفحه مخصوص پیگیری پیامک ارسالی به ۲۰.۳۰

این صفحه مخصوص دوستان قبول شدگان آزمون امور مالیاتی ۹۱  می باشد، چون صفحه آزمون امور مالیاتی ۹۱ مخصوص اعلام آزمونهای امور مالیاتی می باشد از همه دوستان درخواست می شود برای تبادل نظر در این صفحه ی اختصاصی استفاده نمایند.

شماره آقای تهرانی جهت باخبر شدن از نتایج مصاحبه:۰۲۱۳۳۹۶۷۴۵۱

دوستان فکر کنم بیشتر شما می دونید که خواهر دوست عزیزمون سالار جان دچار بیماری شده اند و نیازمند اهدا خون نوع خاصی هستند!

دوستان تهرانی اگر خواستید آزمایش بدید وقتی رفتیدبیمارستان شریعتی (کنار دانشگاه تربیت مدرسه) برید ساختمان اورزانس، طبقه سوم،سمت چپ بخش اهدای غیر خویشاوند….سه تا خانوم نشستن بگید میخوام ازمایش اچ ال ای بدم….یه فرم میدن پر میکنید(همون فرمیه که اینترنتی پر کردیم وقتی گفتم اینترتی پر کردم گفت اینترنتمون قطعه دوباره پرش کن )
بعد که فرمو پر کردید روی فرم یه برچسب میزنه و یه برچسبم به یه لوله پلاستیکی که شبیه سرنگه میزنه و میگه برو طبقه دو بخش نمونه برداری….اونجا ازتون خون میگیرن و فکر کنم میریزن تو اون سرنگه(حقیقتش من چشامو بستم و اصلا نفهمیدم اقاهه چیکار کرد چون از آمپول میترسم، ولی اصلا درد نداشت نفهمیدم کی سوزنو کرد تو دستم….فقط آخرش که گفت انگشتتو فشار بده فهمیدم کار تموم شده)…..نیازم نیست ناشتا باشید، به دفترچه هم نیاز نیست هزینه ای هم نداره…..در کل تو خود بیمارستان فکر نکنم ده دقیقه هم زمان بگیره…خیلی زود کارتون انجام میگیره….اگر تونستید برید ثواب داره

 دوستان از همه شما تقاضا دارم برای سلامتی خواهر دوستمون یکبار هم شده ایه الکرسی بخوانید.

لینک وب سایت پرسشنامه ثبت نام داوطلبین اهدای سلولهای بنیادی برای پیوند از دهندگان غیر خویشاوند

شرح وظایف پست های سازمان امور مالیاتی

نمونه فرم قرارداد پیمانی سازمان امور مالیاتی 

نمونه فرم متن تعهد نامه استخدام مالیاتی

خبر ۲۸ دی ۹۲ –دعوت به کار بخشی از نیروهای جدیدالاستخدام در امور مالیاتی لرستان

مدیر کل امور مالیاتی لرستان طی نشستی که با نیروهای تازه استخدام شده امور مالیاتی لرستان داشت ضمن خوشامد گویی آنان را به تلاش مجدانه و با انگیزه بالا برای دستیابی به اهداف سازمانی دعوت نمودند. ایشان ضمن تحویل نامه دعوت به کار به نیروهای جدید، شناخت حدود و چارچوب را از جمله ملزومات کار در دستگاه دولتی برشمردند و همچنین شناخت کامل قوانین مالیاتی در همه ی حوزه ها را شرط موفقیت در سیستم مالیاتی عنوان نمودند. در این جلسه همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع امور مالیاتی لرستان به تشریح قوانین استخدام کشوری پرداختند و دادیار انتظامی این اداره کل نیز در خصوص قوانین مالیاتی و لزوم رعایت آنها نکاتی چند عنوان نمودند. شایان ذکر است در اولین مرحله از جذب نیروهای پذیرفته شده ۵۷ نفر تاکنون دعوت به کار شده اند و دیگر نیروهای پذیرفته شده نیز طی روزهای آینده دعوت به کار خواهند شد.

خبر ۲۲ دی ۹۲ – استانهایی که تاکنون شروع بکار کرده اند(به گفته دوستان ) :

– آذربایجان غربی – امور مالیاتی اذربایجان غربی یعنی این شماره ۰۴۴۱۲۲۲۲۳۹۲الی۶

– گلستان  – اول بهمن – بخش اول ۴۸ نفر

– همدان

– اصفهان

-تهران

-مشهد

-مازندران

-خراسان شمالی

-لرستان -اول بهمن

-قم – اول بهمن

– زنجان -اول بهمن

– خراسان جنوبی

-قزوین

– گیلان

– ایلام

-کردستان

– آذربایجان شرقی

خبر ۲۱ دی ۹۲ – “قابل توجه کارشناس های مالیاتی شهر تهران”
سلام. همین الان به من اس ام اس دادن سه شنبه با دو قطعه عکس به دبیرخانه سازمان برم.

خبر ۱۶ دی ۹۲ –  بخشنامه ارسال شده از تهران برای استانها-  پاسخ به سوالات شما دوستان

با توجه به بخش نامه دوستان نیازی به ارائه مدرک ندارند و تا یکسال به شما فرصت داده میشود پس دوستان از معرفی مراکز ارائه مدرک خود داری کنید.

نمونه متن نامه عدم سو پیشنه ارسالی دوستان:

دادگستری محترم ……

احتراما نظر باینکه این اداره کل قصد درد آقا/خانم ….  را بنا به موفقیت سازمان متبوع استخدام نماید، لذا خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به صدور گواهی عدم سوء پیشینه ایشان برابر مقررات اقدام نمایند.

خبر ۱۴ دی ۹۲ – طبق صحبتی که با مسئولین داشتم اعلام کردند:

دوستان بصورت پیمانی جذب و بعد از  ۵ سال فعالیت رسمی آزمایشی و بعد از ۱ سال رسمی قطعی خواهند رسید، در صورتی که مشکلی نداشته باشند .

از نظر حقوق و مزایا هم اعلام کردند تفاوتی بین این ۳ دسته نیست!

به گفته ایشان شروع به کار دوستان از ۱۵/۱/۹۳ خواهد بود!

 

خبر ۹ دی ۹۲ – صدور  کد مستخدمی  و پایان کار این آزمون  تا پایان سال -به نقل از ۲۰:۳۰

لینک دانلود خبر ۲۰.۳۰

آموزش دانلود

خبر ۸ دی ۹۲ – جلسه تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی

مدیر کل امور مالیاتی استان در جلسه ای که به منظور تبدیل وضعیت برخی از کارکنان قراردادی به پیمانی و انجام مراسم تحلیف که در مورخه ۳۰/۹/۹۲ دردفتر مدیریت تشکیل گردیده بود از آنان خواست تا ازاین پس با جدیت هرچه بیشتر نسبت به انجام وظایف خود اقدام نمایند . محمد خلیفه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی ( ع ) طی سخنانی با اشاره به تغییر وظایف و تبدیل وضعیت بوجود آمده ، به همراه داشتن دو بال دانش و تعهد را توأمان لازمه پیشرفت در کار دانست وافزود : فراگیری و تسلط به قوانین مالیاتی همچنین دستورالعملها و بخشنامه هایی که از طریق سازمان ابلاغ می گردد همان دانش مالیاتی است که می بایست جهت دستیابی به آن تلاش نمود و همچنین در قبال کاری که انجام می دهیم نمی بایست انتظاری از کسی داشته باشیم و با سلامت نفس نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائیم که این امر نیز همان تعهد کاری است که در این صورت موفقیتهای روز افزون در انتظار خواهد بود. در ادامه جلسه مسئول حراست و دادیار انتظامی مالیاتی نیز سخنانی درخصوص اهمیت و جایگاه مسئولیت جدید مطرح نمودند. در پایان جلسه نیز متن سوگند نامه توسط حاضرین قرائت گردید%ک۳۰/۹-۱

۲ دی ۹۲ – عطف به خبر معاون ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور
۵۰۰۰ نیرو از این استخدام متعلق به اداره معاونت ارزش افزوده می باشد

خبرشم اینه که یک بار تو سایت گذاشتم

تاری معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر مطابق قانون نرخ دریافتی مالیات بر ارزش افزوده “شش درصد” است که این نرخ از سال آینده با افزایش یک درصدی به هفت درصد می‌رسد.

وی تصریح کرد: در مورد بحث جذب نیرو ما پیگیر جذب ۵ هزار نیروی جدید در بخش مالیات بر ارزش افزوده هستیم که در حال حاضر منتظر تامین اعتبارات مورد نیاز آن برای استخدام این تعداد نیرو در سازمان امور مالیاتی‌ می‌باشیم، زیرا آزمون مربوط به استخدام این تعداد نیرو سال گذشته برگزار شده است.

وی افزود: براساس ماده ۱۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده در ۱۷ الی ۱۸ بند مشخص شده که چه کالاها و خدماتی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند که این کالاها شامل محصولات کشاورزی، کالاهای سبد غذایی و مصرفی مردم و اموال غیرمنقول را در پی دارد که معاف از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده هستند.

دریافت برگه تعهد نامه ارسالی یکی از کاربران از اهواز

اینو مالیاتی بهمون داد گفت تعهدنامه تون دقیقا باید شامل این موارد باشه و به همین شکل باشه.

(این مال قبول شده های دوره قبلی مالیاتیه)

خبر ۲۷ آذر ۹۲ – نمونه برگه آزمایش  معرفی شده در استان ایلام – باتشکر از سعید

 

عکس ۱  عکس ۲        عکس ۳ جدید

خبر ۲۴ آذر ۹۲ – استانهایی که تاکنون برای انجام معاینات پزشکی فراخوان دادند :

۱-همدان

۲-یاسوج

 

۳-اراک

 

۴-شیراز(شروع شده)

 

۵- قم(مدرک ارسال کردند برای سایت که شروع شده)

 

۶- ایلام

 

۷-گیلان

 

۸-گلستان

 

۹- مازندران

 

۱۰- بوشهر (بزودی)

 

۱۱- کرمانشاه

 

۱۲کرمان

 

۱۳- کردستان (شروع شده)

 

۱۴- اصفهان(شروع شده)

 

۱۵-یزد (شروع نشده)

 

۱۶- شهرکرد

 

۱۷-سمنان(شروع نشده)

 

۱۸-زنجان (بزودی شروع می شود)

۱۹- خوزستان

۲۰- قزوین

۲۱- البرز

۲۲- لرستان

۲۳- اذربایجان شرقی

۲۴ – آذربایجان غربی (مدرک ارسال کردند که شوع شده)

۲۵- تهران

۲۶ – خراسان رضوی

۲۷ – هرمزگان

۲۸- خراسان شمالی

از دوستان استان همدان و ایلام فعلا مدرک برای این سایت ارسال کرده اند و قطعی بوده هر استانی که معرفی شده خواهش می کنیم مدرکی رو برای ما ارسال  کنند تا در این لیست اضافه شود

خبر ۲۱ اذر ۹۲ -ازمایشات پزشکی سازمان امور مالیاتی در همدان کلید خورد .
این ازمایشات شامل موارد زیر می باشد :
۱- بیناسنجی و چشم پزشکی
۲- گوش حلق و بینی
۳- قلب و عروق
۴- مغز و اعصاب
۵- قند خون
۶- اپیوم (تست اعتیاد)

۷-اسپیومتری ( تست ریه )

مدارک لازم:
مدرک تحصیلی+کارت ملی+شناسنامه+پایان خدمت+۸قطعه عکس
مدرک زبان و کامپیوتر فعلا لازم نیست

خبر ۱۹ آذر ۹۲ – دژپسند معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوردر بخش دیگری از سخنان خود به موضوع درآمدهای مالیاتی اشاره کرد و گفت: درآمدهای این بخش به بنیان اقتصادی و کوشش مالیاتی بستگی دارد و بنیان اقتصادی کشور آن قدر ضعیف نیست، گرچه بخشی از تولید ناخالص ملی معاف از مالیات بوده اما ظرفیت بیشتری نسبت مالیات به GDP وجود دارد که اکنون ۷ درصد است و این پتانسیل وجود دارد که به ۱۰ درصد ارتقاء یابد و در این راستا نیازمند سازمان مالیاتی مدرن، کوشا و فعال هستیم.

وی ادامه داد: برای تحقق چنین سازمانی از نظر نیروی انسانی ۱۲ هزار سهمیه استخدام پیش‌بینی شده که ۳ هزار نفر آن اکنون در حال طی مراحل استخدامی هستند و در کنار این موضوع منابع مورد نیاز در نظام جامع مالیاتی پایدار تسریع شده است.

خبر ۱ آذر ۹۲ – “جواب نهایی  امتحان تعیین سطح  سازمان امور مالیاتی(کارکنان) تا دو هفته دیگر اعلام خواهد شد.” – برگرفته از اخبار صدا و سیما مورخه ۱ آذر
با اعلان این خبر علت خراب شدن سایت سازمان امور مالیاتی هم مشخص شد.

خبر ۲۹ آبان ۹۲  – امروز با یکی از مسئولین صحبت کردم و ایشون اعلام کردند با توجه به اینکه آزمون امور مالیاتی و  مجوزهای آن مربوط به مجلس می باشد،  قضیه لغو این آزمون کلا منتفیه!

و این وقفه کنونی نیز فقط بخاطر بررسی پذیرفته شدگان در گزینش مرکزی امور مالیاتی تهران می باشد و این امر نیز امری طبیعی به علت حجم بالای پذیرفته شدگان می باشد!

پس دوستان اندکی صبر که …

خبر ۲۸ آبان ۹۲ -خلاصه ای از گفتگو مصاحبه آقای عسگری  با شبکه خبر

استخدام هایی که انجام شده تمام شده حکما صادر شده کد کارمندی گرفته اینا همه پابرجاست . اونایی که انجام نشده یعنی اونایی که در شرف انجام هست یا انجام نشده چون خلاف قانون بوده یا ازمون استخدامی برگزار نکردن یا مجوز استخدام نداشتن اینا چون مغایر ماده ۴۴ قانون خدمات کشوری هست گفتن خلاف قانونه رو این حساب اگر منجر به صدور حکم نهایی و کد کارمندی نشده اونا ملغی است.

خبر ۱۱ آبان ۹۲ – برگزاری جلسه مصاحبه عقیدتی قبول شدگان آزمون استخدامی اداره کل

جلسه مصاحبه عقیدتی قبول شدگان آزمون استخدامی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی برگزار گردید.به گزارش روابط عمومی اداره کل این جلسه با حضور بیش از ۱۹۵ نفر از قبول شدگان آزمون کتبی اداره کل و هیات هسته گزینش سازمان امور مالیاتی کشور برگزار گردید.قبول شدگان این مصاحبه پس از گذراندن دوره های آموزشی در ادارات امور مالیاتی استان شروع بکار خواهند نمود.

خبر ۸ آبان ۹۲ – ارسال پیامک گروهی به ۲۰:۳۰ و درخواست پیگیری روند این آزمون!

دوستان از همه شما تقاضا می شود جهت رسیدگی و مشخض شدن روند این ازمون متن ذیل را به پیامک برنامه خبری ۲۰.۳۰ ارسال نمایید (شماره پیامک ۳۰ ۲۰ ۳۰۰۰ ):

[box type=”note” ]با سلام.لطفا رسیدگی کنید که تاریخ شروع به کار بچه های قبول شده در آزمون سازمان امور مالیاتی که در تاریخ ۱۳۹۱/۱۲/۴ برگزار شد چه زمانی می باشد.[/box]

 

خبر ۱ ابان ۹۲  – طبق خبر های رسیده در استان خراسان شمالی – بجنورد دوستان برای مصاحبه معرفی و در حال انجام سایر مراحل استخدامی خود می باشند.

خبر ۲۹ مهر ۹۲ – به گفته دوستمون در استان خراسان شمالی مراحل مصاحبه از امروز  درحال انجام است.

خبر ۵ شهریور ۹۲ –  لینک نتایج آزمون امور مالیاتی

خبر ۳ شهریور ۹۲ – یه خبر برای دوستان امور مالیاتی
الان با یکی از دوستان و مسئولین  دراین بارهصحبت و سوالاتی  پرسیدم و ایشون فرمودند:

آزمون امور مالیاتی به هیچ عنوان لغو نشده و مجوزه استخدامی صادر شده توسط مجلس بوده و در حال حاضر در بیشتر استانهای کشور در حال انجام مصاحبه ها  و  بعد ۳ مرحله گزینش  برای بررسی صحت مدارک- عدم سابقه کیفری و …

انشالاه دوستانی که بتوانند از این مراحل عبور کنند در برج ۸ و یا ۹ مشغول به کار خواهند شد!!!

 

خبر ۲۲ مهر ۹۲ -اطلاعیه آزمون استخدامی اداره کل امور مالیاتی استان کردستان

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۱۳۹۱ خواهشمند است به منظور تطبیق مدارک مقتضی است حداکثر تا تاریخ۳۰/۰۷/۱۳۹۲ با به همراه داشتن مدارک ذیل به امور اداری اداره کل مالیاتی مراجعه فرمائید. اصل مدارک:شناسنامه-کارت ملی-کارت پایان خدمت-مدرک تحصیلی-مدارک ایثارگری-مدارک دال بر بومی بودن (عدم مراجعه به منزله انصراف تلقی می گردد)

 دانلود فایل استان فارس کارشناس نرم افزار

دانلود فایل امور مالیاتی استان تهران

راهنمای دانلود فایلهای نتایج:

 

این مطالب به ترتیب شماره گذاری شده و اگر نتونستید مستقیم روی انها کلیک و نتیجه رو ببینید این راهنما رو بخونید:

بر اساس ترتیب استان به عدد داخل پرانتز مقدار بدهید! استان اول ۱ استان دوم ۲ و …. تا آخرین استان

کارشناس امور مالیاتی زن:

http://azmoon.intavat.ir/New%20folder/karw/1%20(1).pdf

کارشناس امور مالیاتی مرد:

http://azmoon.intavat.ir/New%20folder/karm/2%20(1).pdf

کارشناس سخت افزار:

http://azmoon.intavat.ir/New%20folder/karhard/3%20(1).pdf

کارشناس نرم افزار:

http://azmoon.intavat.ir/New%20folder/karsoft/4%20(1).pdf

سایر رشته ها:

http://azmoon.intavat.ir/New%20folder/5%20(1).pdf

— توجه در گروه سایر عدد داخل پرانتز را بر اساس ترتیب نمایش رشته ها در منو عدد گذاری کنید!

و بعد آدرس رو در آدرس بار بروزرتون کپی و اینتر رو بزنید تا فایل پی دی اف باز و یا دانلود بشه!

توجه که نیاز به نرم افزار پی دی اف خوان نیز نیاز است.

صفحه اصلی ازمون امور مالیاتی

تدریس خصوصی آیلتس

نظرات بسته شده است.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها