استخدام استانداری البرز سال ۹۹ (خبر جدید)

استخدام استانداری البرز (کرج)

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

خبر ۲۴ آذر ۹۸ – ایجاد ۲۹ هزار شغل جدید در البرز

استاندار البرز گفت: اعتبارات تبصره ۱۸ برای البرز بسیار مهم بوده چرا که به واسطه جذب این اعتبارات، استان موظف به ایجاد ۲۹ هزار شغل شده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


خبر ۲۵ مهر ۹۷ – ایجاد افزون بر ۱۰۰۰ شغل فراگیر در روستاهای کرج

کرج – فرماندار کرج گفت: برای هزار و ۶۵ نفر در روستاهای کرج اشتغال فراگیر ایجادشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیروس شفقی به تشریح روند اقدامات انجام‌شده در حوزه اشتغال‌زایی روستایی پرداخت و سهم اشتغال روستایی در شهرستان کرج را ۳۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۹۸ طرح اشتغال‌زا در کارگروه اشتغال به تصویب رسیده و ۹۳ پرونده نیز به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات بانکی معرفی‌شده است.

وی با اعلام اینکه طی ماه اخیر از طرح‌های معرفی‌شده به بانک‌ها در بخش فراگیر، ۹۹۷ شغل برای روستاییان کرج ایجادشده است، به تفکیک اعتبار پیش‌بینی‌شده در هر بخش را نیز برشمرد و افزود: اعتبار اشتغال روستایی در بخش کشاورزی و منابع طبیعی ۱۳.۵ میلیارد تومان، صنایع و معادن ۳ میلیارد تومان، خدمات و فناوری اطلاعات ۴.۵ میلیارد تومان، گردشگری ۳ میلیارد تومان، صنایع‌دستی و فعالیت‌های فرش‌های دستباف ۳ میلیارد تومان و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر نیز۳ میلیارد تومان بوده است.

فرماندار کرج همچنین سهم هر بخش در ایجاد شغل را مورد تشریح قرار داد و بابیان اینکه بیشترین سهم اشتغال‌زایی در بخش روستایی کرج به حوزه کشاورزی و منابع طبیعی اختصاص دارد، گفت: ۴۵ درصد از سهم اشتغال در روستاهای کرج با بیشترین رقم مربوط به بخش کشاورزی و منابع طبیعی است و سایر بخش‌ها شامل فعالیت‌های خدماتی و فناوری اطلاعات با ۱۵ درصد در رتبه دوم قرار دارند.

شفقی افزود: ۱۰ درصد از سهم اشتغال‌زایی شهرستان کرج در بخش صنایع و معادن کوچک، ۱۰ درصد گردشگری، ۱۰ درصد صنایع‌دستی و ۱۰ درصد مابقی نیز مربوط به فعالیت واحدهای تولیدی در نواحی صنعتی روستایی کرج است.

وی با تاکید بر اینکه برای هزار و ۶۵ نفر در روستاهای کرج اشتغال فراگیر ایجادشده است، گفت: بیشترین سهم شغل ایجادشده از این سرفصل مربوط به صنعت و خدمات است.

منبع : خبرگزاری مهر


 

خبر ۲ مهر ۹۷ – ۴۲ درصد اشتغالزایی البرز در بخش صنعت است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: بخش صنعت ۴۲ درصد اشتغال استان را به خود اختصاص داده که بیشتراز متوسط کشوری است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل خلیلی عصر یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان البرز افزود: تحریم های اقتصادی نتوانسته دراین بخش تاثیر داشته باشد و اقدامات موثری برای تقویت صنعت استان البرز در دست انجام قرار گرفته است.
وی ادامه داد: اکنون با تشکیل کارگروهی برای واحدهای که نیروی اخراج شده دارند درصدد بررسی مشکلات دراین بخش هستیم.
خلیلی گفت: براین اساس بیمه بیکاری برای واحدهای دارای بیش از ۲۰ نفر اخراجی مشروط به مصوبه این کمیته شده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور بخش خصوصی باید با حوصله بیشتری فعالیت داشته باشد.
وی یاد آورشد: درفصل پاییز برای صنعت البرز باید تدابیر ویژه ای پیش بینی کرد و در این زمینه از تمام تحلیل گران اقتصادی بهره برد.
خلیلی افزود: امروز دولت برای رفع مشکلات اقتصادی اهتمام بسیاری دارد و دراین زمینه با طرح ها و اقدامات موثر باید بصورت ویژه وارد عمل شد.
وی نرخ بیکاری البرز را ۱۵.۶ درصد عنوان کرد و گفت: با هدف کاهش بیکاری اکنون پنج کمیته فنی اشتغاال روستایی و فراگیر تشکیل شده است.
خلیلی گفت: روزانه پرداختی بانک ها و تسهیلات ارائه شده به بخش اشتغال روستایی رصد می شود.
وی خاطرنشان کرد: درسامانه کارا برای اشتغال روستایی دو هزار طرح ثبت نام شده که ۷۹۱ طرح در کمیته فنی تصویب شده است.
وی افزود: همچنین درسامانه کارا برای اشتغال فراگیر نیز ۵۴۰ طرح ثبت نام شده که ۹۰ طرح در کمیته فنی به تصویب رسیده است
استان البرز سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی حدود ۱۳۰ هزار نفر دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

 


خبر ۶ مهر ۹۶ – شرکت کنندگان در شغل محلهای استانداری البرز:

به اطلاع آن دسته از معرفی شدگان سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون متمرکز دستگاههای اجرایی در سال ۱۳۹۶ )ویژه شهرستان های
تابعه استانداری البرز ( میرساند با همراه داشتن مدارک ذیل:
۱ -مدرک تحصیلی ( رشته تحصیلی،گرایش تحصیلی و مقطع تحصیلی فرد باید با عنوان رشته تحصیلی گرایش و مقطع مندرج
در آگهی یکی باشد وبا شرایط احراز شغل انتخابی منطبق باشد همچنین عنوان رشته تحصیلی باید در متن گواهینامه موقت یا
دانشنامه درج شده باشد)
۲ -گواهی ایثارگری ) ویژه مشمولین ۵ درصد سهمیه ایثارگری )
۳ -گواهی معلولیت برای افراد معلول
۴ – اصل وکپی شناسنامه و کارت ملی عکسدار
۵ – اصل وکپی کارت پایان خدمت
۶ -سایر مدارک دال بر امتیازات و سهمیه های قانونی ) مدارک بومی بودن ، مدارک مربوط به سنوات خدمتی نیروی قراردادی
برای احتساب سن ، حافظان قرآن مطابق با شرایط مندرج ( در بازه زمانی ۱۰ / ۷ / ۹۶ لغایت ۱۹ / ۷ / ۹۶ از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲
ظهر بر اساس حروف الفبا بشرح جدول ذیل به واحد امور اداری استانداری البرز به نشانی : کرج – جهانشهر – بلوار ماهان – روبروی
باشگاه میلاد مراجعه نمایند .

حروف الفباء ابتدای نام خانوادگی تاریخ مراجعه
از حرف “الف” تا حرف “ح” ۹۶/۷/۱۰ و ۹۶/۷/۱۲
از حرف “خ” تا حرف “ش” ۹۶/۷/۱۳ و ۹۶/۷/۱۵
از حرف “ل” تا حرف “ق” ۹۶/۷/۱۶ تا ۹۶/۷/۱۷
از حرف “ک” تا حرف “ی” ۹۶/۷/۱۸ تا ۹۶/۷۱۹

خبر ۵ مهر ماه ۹۶ – بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳ شرکت نموده‌اند می‌رساند کارنامه نتایج اولیه سه برابر ظرفیت داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی (شامل دستگاههای اجرایی استان البرز ، وزارت آموزش و پرورش، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان دامپزشکی، وزارت امور خارجه ، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، وزارت امور اقتصاد و دارایی ، بانک مسکن ، بانک صنعت و معدن ، بانک سپه ، سازمان بنادر و دریانوردی ، سازمان ملی بهره وری ایران ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سازمان اداری  و استخدامی کشور ، سازمان سنجش آموزش کشور ، سازمان انتقال خون ایران ، سازمان حسابرسی ، موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی صنعت آ ب و برق) می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

بدیهی است نتایج نهایی آزمون در چارچوب قوانین و مقررات جاری، رعایت مفاد آگهی استخدامی منتشره و پس از کنترل مدارک و مستندات داوطلبان معرفی شده در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، برگزاری مصاحبه استخدامی (۷۰ درصد آزمون کتبی، ۳۰ درصد مصاحبه استخدامی) و اعمال اولویت‌های قانونی از جمله سهمیه ایثارگران و معلولین عادی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس شغل محل انتخابی کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی موظفند براساس موارد ذیل عمل نمایند:

توجه: 

– عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

– مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

دریافت فایل برنامه زمانی معرفی شدگان سه برابر ظرفیت  چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش) فرمت PDF

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات می‌باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند سؤالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۷/۲۵ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۶/۰۷/۲۵ ارسال گردد، مقدور نخواهد بود.

مشاهده نتایج آزمون استخدامی


خبر ۱۷ آبان ۹۵ – ایجاد ۴۰ هزار شغل، دستاورد مطلوب دولت تدبیر و امید در البرز

خبرگزاری ایرنا : استان البرز پیش از آغاز به کار دولت تدبیر و امید نرخ رشد بیکاری بالای ۲۲درصدرا تجربه می کرد، اما با تلاش های صورت گرفته در دولت اکنون و ایجاد ۴۰ هزار شغل این رقم کاهش قابل ملاحظه ای داشته که با توجه به مهاجرپذیر بودن استان، تلاش ها برای ایجاد اشتغال پایدار ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، استان البرز که از آن با عنوان ایران کوچک نام برده می شود، همواره یکی از مقصدهای مهاجرت هموطنان از سراسر کشور بوده، گرچه وجود صنایع و مراکز خدماتی در آن تاکنون توانسته بخشی از این قشر بیکار را جذب بازار کار کند، اما واقعیت این است که محدودیت های موجود جذب بیشتر بیکاران را با مشکل مواجه می کند.
آمارها نشان می دهد که در سه سال و نیم گذشته اقدامات موثری برای کنترل بیکاری در این استان صورت گرفته اما آن طور که کاشناسان می گویند باید درعرصه اشتغالزایی اقدامات پیشتازانه ای صورت گیرد.
آمار بالای فارغ التحصیلان دانشگاهی درکنار مهاجرت بی رویه و همجواری با پایتخت بر این موضوع که باید تمام دستگاه های اجرایی و اداری درکنار بخش خصوصی برای جذب نیروی جدید درمیدان های اقتصادی و کارآفرینی بسیج شوند، صحه می گذارد.
امروز استان البرز با حدود ۳ میلیون نفر جمعیت و برغم مساحت کم، از مناطق پرتراکم جمعیتی است که زیرساخت های آن باید تامین شده و آماده خدمات رسانی به مردم شود، استانی که نرخ رشد جمعیت آن ۲ تا ۳ برابر میانگین کشوری است.
گرچه گفته می شود که ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و خدماتی و بخش های مهم اقتصادی در استان البرز استقرار دارند، اما واقعیت این است که باید بخش خصوصی برای پویا کردن بسترهای اقتصادی بیش از پیش به میدان آید.
سید حمید طهائی استاندار البرز گفت که ظرف ۳ سال و ۴ ماه از دولت تدبیر و امید بیش از ۴۰ هزار اشتغال در استان ایجاد شده که نشان از عملکرد خوب دولت در البرز دارد.
وی گفت: آمار ملی در ارتباط با گروه فعال در جامعه نشان می دهد که البرز جزو استان های فعال است و درصد اشتغال ثابت است و گروه فعال افزایش پیدا کرده که نشان از بالا رفتن امید به زندگی در مردم است.
وی با اشاره به اهداف طرح های البرز برای سفر هیات دولت، گفت: اکنون اهتمام لازم برای حفظ اشتغال موجود در البرز وجود دارد و به جد درصدد افزایش فرصت های شغلی از طریق سرمایه گذاری داخلی و خارجی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای برجام، انعقاد قرارداد با ۱۲ شرکت خارجی است.
وی اظهار داشت: در همین زمینه تعداد زیادی نیرو آموزش دیده و تکنولوژی های جدید وارد استان شده اند که یکی و در مقایسه با سایر استان ها اقبال زیادی برای سرمایه گذاری دارد ولی به دلیل کمبود آب به دنبال راه اندازی صنایع کم آب بر و همچنین صنایع پاک هستیم.
وی پیش تر گفته بود که به استناد اسناد سازمان مدیریت استان و صنعت و معدن در سال جاری تعداد شاغلین افزایش می یابد.
وی افزود: شاخص اشتغال در استان البرز در حالیکه در کشور ۳۶.۵ است به ۳۸ رسیده است.
استاندار البرز گفت: این در حالی است که شاخص اشتغال در سه سال پیش ۳۷ بوده است و نرخ بیکاری در استان کاهش قابل ملاحظه ای داشته که نشان دهنده مسابقه ای بین ما و مهاجرت است.
طهائی افزود:طبق آماری که آموزش و پرورش استان داده ورودی مدارس ابتدایی در سال تحصیلی گذشته ۸.۷ درصد بوده که نشان دهنده مهاجرت غیرقابل توقف در استان است.
طهائی تاکید کرد: بایستی برای ساکنان بومی استان برنامه ریزی مناسب برای ایجاد اشتغال داشته باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز نیز گفت: نرخ مهاجرپذیری بالا در البرز باعث شده هر روز به تعداد افراد جویای کار استان اضافه شود.
عبادالله کامکار افزود:باروند رشدجمعیتی استان، بدون شک هر چقدر هم که فرصت‌های شغلی جدید فراهم شود باز عده‌ای بیکار و جویای کار باقی می‌مانند.
وی خاطرنشان کرد: برای بهبود شرایط موجود باید تغییری در وضعیت مهاجرت به البرز ایجاد کرد و این امر تنها با برنامه‌ای کشوری عملی می‌شود.
کامکار افزود: معضلات مهاجرت به البرز تنها برای البرزنشینان مشکل ایجاد نمی‌کند بلکه به نوعی سایر استان‌ها را نیز درگیر می‌کند.
وی گفت: برخی مهاجران پیش از این‌که خانواده خود را به البرز منتقل کنند برای خود شغلی دست و پا می‌کنند، اما عده‌ای نیز به امید یافتن شغل به این استان مهاجرت می‌کنند.
کامکار اظهار کرد: بدون شک شرایط زندگی برای دسته دوم تا مدتی بسیار سخت خواهد بود، چون یافتن شغل مناسب در شرایط فعلی کار ساده‌ای نیست.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز گفت: البته مهاجرت جنبه‌های مثبتی هم دارد که ایجاد فرصت‌های جدید شغلی یکی از آنها است.
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی البرز در این باره می گوید: نرخ بیکاری در استان ۲درصد کاهش یافته است.
زهره حجازی افزود: نرخ بیکاری دربهارسال ۹۴ رقم ۱۵.۸ درصد بوده درحالی که این نرخ در بهار امسال به ۱۳.۸ درصد رسیده هرچند با آمارمدنظر فاصله دارد.
وی اضافه کرد: همچنین نرخ مشارکت در بهارسال ۹۴ رقم ۳۷.۵ درصد بوده درحالی که این رقم دربهار سال جاری به ۳۸.۵ درصد یک درصد افزایش یافته است.
وی درخصوص بررسی آمار بیمه شده های اجباری تامین اجتماعی دراستان البرز گفت: در فروردین ماه سال ۹۲ آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی ۲۵۲هزارنفر بوده و این رقم دراسفند ماه سال ۹۴ به ۲۹۲ هزار نفر رسیده است .
وی افزود: بیکاری دراستان البرز دلایل متعدد دارد اما یکی ازمهمترین آن مهاجرت بوده وبه عبارتی این استان دومین استان مهاجر پذیر درکشور است .
وی گفت : براساس سرشماری نفوس مسکن سال ۹۰ سهم مهاجران کرج به سهم مهاجران کشور ۱۸.۷ درصد است که بعد ازتهران بیشترین مهاجرت ها دراین استان است .
وی خاطرنشان کرد که ازمجموع مهاجرانی که به این استان مهاجرت کردند ۱۴.۴درصد جویای اشتغال دراین استان بوده که طبق آمار ۳۵هزارو ۲۱۹ نفراست .
وی گفت: بیشترین مهاجرت ها به استان البرز به دلیل اشتغال است که حدود ۳ درصد ازنرخ بیکاری دراین استان به دلیل مهاجرت بوده است .
مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه ‌اجتماعی البرز با اشاره به موضوع تقاضا و فرصت‌های شغلی موجود، ادامه می‌دهد: از طرفی صنایع ما نتوانسته است همگام با دنیا حرکت کند. اکنون جوانانی هستند که در رشته‌های فنی وتخصصی فارغ‌التحصیل می‌شوند اما صنایع سنتی جوابگوی آنها نیست.
حجازی نزدیکی کرج به تهران را به‌عنوان موضوعی که می‌تواند هم فرصت و هم تهدیدی برای اشتغال در البرز باشد، عنوان می‌کند و می‌افزاید: استفاده نکردن از فرصت نزدیکی به تهران آن را به تهدید بدل کرده است.
وی خاطرنشان کرد : البرز با داشتن ۱۳ شهرک صنعتی ظرفیت‌های خوبی دارد، اما تنها چند‌درصد آنها با صددرصد ظرفیت کار می‌کنند و حتی وضعیت برخی به تعدیل نیرو کشیده است.
استان البرز در مسیر توسعه با شتاب در حال حرکت است و با پروژه های در دست اقدام و استفاده از همه ظرفیت های موجود امید می رود تا پایان سال جاری فرصت های شغلی بیشتری در استان ایجاد شود.


خبر ۳ شهریور ۹۵ –صدور ۳۶ هزار مجوز اشتغال در البرز

خبرگزاری مهر: کرج – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: تا کنون ۳۶ هزار مجوز اشتغال در استان صادر و ۶۰ هزار تبعه شناسایی شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل خلیلی در نشست خبری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز با خبرنگاران که عصر سه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات جدی در دولت، تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید است.
وی با بیان اینکه رابطه بیمه بیکاری و اشتغال یک رابطه معکوس است، افزود: خوشبختانه در البرز با کاهش بیمه بیکاری و افزایش اشتغال رو به رو هستیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: از اسفند ۹۲ تا کنون بر اساس آمار دقیق دریافتی به میزان ۳۷ هزار نفر؛ اشتغال در البرز افزایش یافته که این آمار بیانگر فعال بودن صنعت و اشتغال است.
وی با تاکید بر اینکه کشور شتاب خوبی به واسطه توافق هسته ای به دست آورده بود که به سبب مسائل خارجی با کشورهایی نظیر عربستان با مشکل مواجه شد، گفت: میزان اشتغال در استان البرز ۲۹۰ هزار نفر است.
خلیلی با اعلام اینکه ۳ درصد مشاغل در حوزه کشاورزی، ۴۶ درصد حوزه صنعت و ۵۱ درصد حوزه خدمات است، افزود: در کشورهای توسعه یافته و صنعتی اشتغال در بخش خدمات تا ۸۲ درصد برآورد شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با اشاره به اینکه فرزندان افاغنه در مدارس ثبت نام شده اند از این  رو امکان خروج والدین را نداریم، تصریح کرد: تا کنون ۳۶ هزار مجوز اشتغال در البرز صادر  و ۶۰ هزار اتباع بیگانه در البرز شناسایی شده است.

 


خبر ۱ شهریور ۹۵ –اشتغالزایی برای یک‌هزار و ۳۲۹ نفر در البرز

خبرگزاری فارس: معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون و در راستای سرمایه‌گذاری خارجی برای یک هزار و ۳۲۹ نفر در استان اشتغالزایی ایجاد شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادالله کامکار صبح امروز در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما برای توسعه سرمایه‌گذاری‌های خارجی فراهم کردن بسترهای بیشتر اشتغال در استان البرز و کاهش رفع بیکاری است.
وی ادامه داد: رفع معضل بیکاری به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان امروز باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد چرا که در صورت عدم توجه به این مهم در آینده نه چندان دور با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهیم شد.
معاون استاندار البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران خارجی برای حضور در این استان استقبال زیادی کرده‌اند، افزود: خوشبختانه با فراهم شدن بسترهای حضور سرمایه‌گذاران خارجی به کشور و با توجه به وجود ظرفیت‌های بسیار بالای سرمایه‌گذاری در استان البرز سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف برای عقد قرارداد و تفاهم‌نامه‌هایی به این استان سفر کرده‌اند، و تفاهم‌نامه‌های همکاری نیز بسته شده است.
کامکار با بیان اینکه در این راستا و با سرمایه‌گذاری‌های خارجی برای یک‌هزار و ۳۲۹ نفر در استان البرز اشتغال ایجاد شده است افزود: این اقدام ما را نیز به سمت توسعه اقتصادی پیش می‌برد.
وی با تأکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه حمایت از بخش تولید و صنعت و همچنین فراهم کردن بسترهای حضور سرمایه‌گذاران خارجی نیز است.
معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: بهبود فضاهای کسب و کار و دستیابی و اقتصاد مقاومتی از مهمترین مزایای فراهم کردن بسترهای حضور سرمایه‌گذاران خارجی به این استان محسوب می‌شود.
کامکار گفت: از ابتدای اجرایی شدن برجام شاهد رشد بیش از ۳۵ درصدی حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان البرز بوده‌ایم که این امر توانسته ما را در سرمایه‌گذاری خارجی به بیش از ۴۰ میلیون دلاری برساند.
وی یکی از مهمترین اولویت‌هایی که در بخش اشتغال در این استان باید انجام داد را جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی عنوان کرد و بیان داشت: تشکیل ستاد رفع موانع تولید در استان البرز گامی مهم در جهت شناسایی واحدهای نیمه‌فعال و تعطیل در البرز است.
معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه این ستاد تاکنون ۲۰۰ واحد صنعتی در آستانه تعطیلی را شناسایی کرده است افزود: در این راستا با شناسایی این واحدها و حمایت از آنان اقدامات لازم و اساسی به منظور جلوگیری از تعطیلی آنها انجام شده است.


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به تشریح دلایل تعویق آزمون استخدامی استانداری پرداخت.

محمد جواد کولیوند در گفت و گو با مهر، درباره توقف آزمون استخدام استانداری البرز گفت : به جهت تحولات اخیر در استانداری و تغییرات ساختاری در معاونت نیروی انسانی فعلا آزمون استخدامی در استان البرز متوقف شده است.

وی انجام مطالعات جامع تر در خصوص جذب نیرو را از مهم ترین دلایل عدم برگزاری آزمون استخدامی استانداری البرز برشمرد.

کولیوند گفت :نمایندگان استان در مجلس پیگیر اجرای این آزمون هستند و قطعا بعد از انجام کارهای کارشناسی بر این موضوع شاهد برگزاری آزمون استخدامی در استان البرز خواهیم بود.

این آزمون متعلق به دستگاه های خاصی نبوده  است و با فراخوان عمومی در استان البرز و شهرستان های این استان اقدام به جذب نیروی مورد نیاز خواهد شد.

 

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱۰۴)

  1. استخدام دانشجویان و فارغ التحصیلان آقا در کرج گفت:

    نام موسسه:توسعه آموزشی علم و خلاقیت
    رشته‌های تحصیلی مورد نیاز:دانشجویان یا فارغ التحصیلان(( آقا )) در تمامی رشته های دانشگاهی
    متن آگهی:

    مرکز علمی پژوهشی((توسعه آموزشی علم و خلاقیت )) از دانشجویان یا فارغ التحصیلان(( آقا )) در تمامی رشته های دانشگاهی
    آشنا به اینترنت و کامپیوتر ،فعال و با روابط عمومی بالا به صورت پاره وقت و تمام وقت با حقوق و مزایای بالا دعوت به همکاری می نماید.
    داوطلبان همکاری می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال فرم استخدام فقط و فقط به وبسایت telm.ir مراجعه نمایند
    ((**علم و خلاقیت** را در گوگل جستجو نمایید و به اولین وبسایت مراجعه نمایید))
    توسعه آموزشی علم و خلاقیت پیشرو در علوم نوین (((شماره ثبت:۲۸۶۸۳)))
    استخدام فقط از دانشجویان و ساکنین شهر کرج انجام می پذیرد.
    تلفن:۰۹۳۹۸۹۱۸۹۳۱
    ایمیل [email protected]
    وبسایت khalaghiat.tk
    استخدام دانشجویان و فارغ التحصیلان آقا در کرج
    تاریخ اعتبار آگهی :۳۱/۰۷/۱۳۹۴
    آدرس:البرز کرج میدان سپاه

  2. ف.ر گفت:

    باسلام مجدد غلط نامه : امور اداری و دبیر خانه
    وزمان بهبودی اینجانب دو الی سه سال میباشد

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها