آموزش کامل و دقیق نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تکمیلی : جهت اطلاع از نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش از این آدرس استفاده نمایید (۸۹/۴/۲۰)

نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۱-     ناریخ ثبت نام از روز  یکشنبه مورخ ۸۹/۲/۱۲  لغایت روز یکشنبه مورخ ۸۹/۲/۱۹ است این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید  نمی باشد.

۲- ثبت نام تنها از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش و پرورش به نشانی : http://Aee.medu.ir و با استفاده ازکارت رمزصورت می گیرد.

کلیک کنید:/ ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۳-     قبل از مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش و پرورش برای ثبت نام حتما باید  شرایط ویژه استخدام ۴۰ هزار نفری را مطالعه کنید و اگر شرایط را ندارید اقدام به ثبت نام نکنید.

کلیک کنید:/ شرایط اختصاصی و نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۴-    با استفاده از جدول توزیع ردیفهای استخدامی بر اساس استان محل خدمت / رشته شغلی / جنس  از موقعیت استخدامی استان محل زندگی خود مطللع شوید.

کلیک کنید:/ دانلود فرم رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش به تفکیک استان های کشور

کلیک کنید:/ جدول کامل ظرفیت استخدام آموزش وپرورش برای شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش

۵-   اگر همه شرایط فوق را دار بودید برای تهیه کارت رمز لازم است در تاریخ های ذکر شده با همراه داشتن اصل فیش واریزی به مبلغ(۵۰،۰۰۰ ) ریال به حساب جاری ۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت درکلیه شعب بانک ملی به عنوان حق شرکت در آزمون های استخدامی که درمهلت مقرر فوق الذکر واریز شده است ، در ساعات اداری به کارگزینی یکی از ادارات آموزش وپرورش شهرستانها، نواحی و مناطق کشور  مراجعه و کارت رمز مربوط را دریافت نمایند .

( ایثارگران ازپرداخت ۵۰% مبلغ مذکور و فرزندان شاهد وفرزندان جانبازان ۲۵% و بالاتر از پرداخت کل هزینه ثبت نام  معاف می‌باشند. )
مبلغ واریزی حق شرکت در آزمون به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد .

۶- در مرحله آخر  به پایگاه مرکز سنجش آموزش وپرورش به نشانی  Aee.medu.ir  (  مراجعه کرده و براساس کد رمز خریداری شده ازکارگزینی مناطق آموزش و پرورش  و تکمیل فرم الکترونیکی استخدام پیمانی و قراردادن فایل عکس در محل مورد نظر در فرم  مذکور را وارد می نمایید.

۶-     پس  از تکمیل فرم کد رهگیری  جهت صدور کارت  ورود به جلسه آزمون واعلام نتایج استخدامی به شما داده خواهد شد.

تذکر:

چنانچه داوطلبی مراحل ثبت نام را به طور کامل انجام نداده وکد رهگیری دریافت ننماید هیچگونه حقی برای شرکت درآزمون نخواهد داشت وکارت ورود به جلسه برای وی صادر نخواهد شد.

محمد تقی صابری رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش از کلیه داوطلبان آزمون استخدام پیمانی خواسته است  قبل از هر گونه اقدام برای ثبت نام در آزمون مذکور حتما جدول توزیع استخدام پیمانی که بر اساس استان محل خدمت / رشته شغلی / جنس (به شرح جدول ذیل) می باشد مطالعه و در صورت وجود ظرفیت بر اساس رشته شغلی در استان مورد تقاضا و دارا بودن کلیه شرایط عمومی و اختصاصی و شرایط احراز داوطلب از نظر مدرک تحصیلی نسبت به واریز وجه ، ثبت نام نمایند.

نقل از وبلاگ کاریاب جوان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها