‌آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ادواری سنجش مهارت از امروز‌

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت از امروز آغاز و تا ۳ خرداد‌ماه ادامه دارد.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رییس این سازمان اظهار داشت: داوطلبان شرکت در آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت مورخ ۵ خرداد ماه، برای دریافت کارت ورود به جلسه خود باید به نشانی اینترنتی http://advari.irantvto.ir مراجعه کرده و از طریق وارد کردن مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی و یا شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباری که قبلا از طریق آن ثبت نام کرده‌اند، نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.
کورش پرند افزود: در راستای برنامه‌های عملیاتی اصلاح و بهبود روش‌ها، برای نخستین بار آزمون‌های ادواری متقاضیان سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسری در کشور برگزار می‌شود که آزمون کتبی نخستین آزمون سال۹۱ روز جمعه مورخ ۵ خرداد ماه در ۳۹ حرفه همسان و ۲۵۹ حرفه غیر همسان در ۳۱ استان کشور و در ۳۳۴حوزه امتحانی به صورت چهارگزینه‌ای برگزار می‌شود.
وی گفت: بیش از ۵۶ هزار نفر در آزمون ادواری سنجش مهارت مورخ ۵ خرداد ماه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۹ هزار و ۱۹۳نفر مرد و ۱۷ هزار و ۲۵۴ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به شرایط حضور داوطلبان در محل آزمون گفت: به همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی برای ورود به آزمون الزامی است و استفاده از تلفن همراه و تجهیزات متعلقه و ماشین حساب قابل برنامه‌ریزی در حین برگزاری آزمون ممنوع است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها