استخدام استانداری خراسان شمالی سال ۹۷

استخدام استانداری خراسان شمالی

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

خبر ۶ آذر ۹۷ – تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی برای رونق تولید در خراسان شمالی

معاون دفتر سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی گفت: امسال سهم طرح رونق تولید در خراسان شمالی ۳۰۰ میلیارد تومان با نرخ ۱۸ درصد است.

سید علی میر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تا کنون ۲۳ طرح در زمینه رونق تولید در خراسان شمالی به بانک های عامل معرفی شده است.
میرکریمی تصریح کرد: یکی از ویژگی تسهیلات رونق تولید این است که افراد دارای چک برگشتی و معوقه بانکی، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند به شرط اینکه بدهی آنان بیشتر از ۲۵ درصد تسهیلات درخواستی متقاضیان نباشد.
وی در ادامه به ایجاد دو هزار و ۷۱۳ اشتغال در نیمه نخست امسال اشاره کرد و افزود: امسال ایجاد ۹ هزار و ۲۹۱ شغل در خراسان شمالی هدف گذاری شده است.
معاون دفتر سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی بیان کرد: سال گذشته برای ۱۲ هزارو ۶۶۵ نفر در دستگاه ها و ادارات با ارائه تسهیلات اشتغال ایجاد شد.
منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۷ بهمن ۹۶ – اشتغال‌زایی برای هشت هزار و ۵۰۰ نفر در خراسان‌شمالی

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی گفت: براساس اطلاعات موجود در سامانه رصد، امسال برای هشت هزار و ۵۰۰ نفر در خراسان شمالی اشتغال ایجاد شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی نجفی با بیان این مطلب افزود: این تعداد از افراد در قالب استخدام در سازمان‌های دولتی، نیمه‌دولتی، خصوصی و یا مشاغل خانگی مشغول به کار شدند.
وی با اشاره به تعهد اشتعال‌زایی امسال برای ده هزار نفر در استان گفت: تاکنون ۸۵ درصد این تعهد محقق شده و امیدواریم تا پایان سال بقیه تعهد نیز به طور کامل اجرایی شود.
نجفی با اشاره به افزایش چشمگیر سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی در استان، افزود: از ابتدای امسال بیش از چهار هزار مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شده و هزار و ۳۲۰ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

منبع:خبرگزاری ایلنا


خبر ۲۳ دی ۹۶ -اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زا در خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی از اختصاص یک هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زا در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا صالحی با اشاره به هدف‌گذاری انجام‌شده در خراسان شمالی برای کاهش نرخ بیکاری به کمتر از ۵ درصد تا سال ۱۴۰۰ هجری خورشیدی، اختصاص بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زا در سال جاری را گامی در مسیر دستیابی به این هدف برشمرد.
صالحی افزود: برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و قرار گرفتن خراسان شمالی در جمع ۱۰ استان برتر تا سال ۱۴۰۴ لازم است تلاش‌های مضاعفی برای ارتقای شاخص‌ها ازجمله درزمینهٔ اشتغال، کشاورزی و گردشگری انجام شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر نرخ بیکاری در استان ۹.۹ درصد و کمتر از میانگین کشوری است اما هدف‌گذاری ما رسیدن این نرخ به کمتر از ۵ درصد در پایان دولت دوازدهم است که البته بدون حضور، مشارکت، همدلی و هم‌افزایی مردم و مسئولان امکان‌پذیر نیست.
استاندار خواستار آن شد که مردم هر شهرستان با تشکیل شرکت‌های تعاونی و جذب تسهیلات اشتغال‌زا، در مسیر توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری و افزایش درآمد سرانه استان گام بردارند و تعریف برنامه‌های الگویی مثل روستاهای سبز، بدون بیکار و هدف گردشگری، برنامه‌ریزی برای خروج از خام فروشی و تکمیل زنجیره ارزش‌افزوده محصولات تولیدی استان را نیز در همین راستا قلمداد کرد.
صالحی توسعه گردشگری را یکی از محورهای اصلی توسعه خراسان شمالی برشمرد و با اشاره به بازدید خود از بوستان گردشگری رضوان در شهر آشخانه تصریح کرد: برای تکمیل زیرساخت‌های این تفرجگاه ۱.۵ میلیارد تومان از اعتبارات استانی هزینه شده و برای بهسازی مسیر ارتباطی این بوستان تا روستای گردشگری شیرآباد و احداث پیست موتورسواری در منطقه نیز اعتباراتی تخصیص می‌یابد.
وی از پیگیری برای تسویه کامل بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان استان و ارتقای بیمارستان ۳۲ تختخوابی آشخانه به ۶۴ تختخوابی خبر داد.
صالحی همچنین با اشاره به این‌که در آستانه فرارسیدن دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت را مورداشاره قرارداد و گفت: برای گرامیداشت باشکوه فجر ۹۷ که مقارن چهلمین سالگرد انقلاب است، از هم‌اکنون درصدد فراهم کردن مقدمات لازم هستیم.

منبع:خبرگزاری مهر

 


خبر ۶ آبان ۹۵ – اولویت استان برای اشتغال زایی حمایت از اشتغال های ارزان است

خبرگزاری ایرنا : استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه واحدهای بزرگ صنعتی برا ی توسعه بلند مدت استان بسیار مهم است افزود: اما برنامه اصلی و کوتاه مدت ما برای اشتغالزایی در استان، حمایت از کارگاه های متوسط ، کوچک و اشتغال های ارزان است .
به گزارش ایرنا محمد رضا صالحی چهارشنبه شب در نشست با مدیران و اعضای شورای ها اسلامی شهرستان گرمه با تاکید بر خدمت صادقانه به مردم اظهار کرد : هر مدیر در هر جایگاهی اگر بخواهد کوچک ترین آسیبی به مسیر رفاه و خدمت رسانی به مردم برساند قطعا در دولت تدبیر و امید جایی ندارد.
وی افزود: انقلاب ما برای این تشکیل شد که مردم روستا و شهر از همه امکاناتی که دراختیار دولت قراردارد بهرمند شوند و با همفکری وهمدلی و همراهی این خدمات را افزایش دهند .
صالحی با اشاره به مشکلات شهرستان ها گفت : مشکلات شهرستان ها و استان را در سفرهای معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه مطرح کرده ایم و همچنان پیگیر آن هستیم و دراین راه به حمایت شهرستان ها هم نیازمندیم و همه اداره ها موظف اند برای حل مشکلات کمک کند .
وی با اشاره به برخی حساسیت ها به شهرها و استان های همجوار افزود : خود را محدود به جغرافیای ایران کنیم و حساسیت ها را نسبت به شهرهای هم جوار در استان های دیگر پایین بیاوریم که همه ما از یک خانواده هستیم .
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره وجود صنایع بزرگ در استان و پیگیری برای خروج این واحدها از فهرست خصوصی سازی و سایر مشکلات آنها گفت : واحدهای بزرگ صنعتی برای توسعه بلند مدت استان بسیار مهم است و ضمن پیگیری برای خروج از فهرست خصوصی سازی و حل مشکلات آنها ، اما برنامه اصلی و کوتاه مدت ما برای رفع مشکل اشتغال ،ایجاد اشتغال های ارزان ،حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط ، راه اندازی کارگاه های راکد و نیمه فعال و تکمیل ظرفیت کارگاه هایی که با تمام ظرفیت کار نمی کنند ، است.
صالحی افزود: این واحدها کوچک و ارزان در کوتاه مدت بدون اینکه اعتبارات خاص لازم داشته باشد با مقداری کمی تزریق تسهیلات در بخش سرمایه درگردش می توان فعال کرد و کار را پیش برد .
وی با اشاره به اهمیت بحث اقتصاد مقاومتی و نامگذاری امسال از سوی رهبری به اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل گفت : باید به خود اتکایی در محصولات اساسی کشور به عنوان راهبرد اساسی نظام توجه ویژه کرد.
استاندار خراسان شمالی افزود : نگاه دولت برای پیشرفت از پایین به بالا است و پیشرفت و توسعه پایدار را در پیشرفت روستاها ،بخش ها ، شهرستان به سمت استان و کشور می داند .
صالحی گفت : از دهیارن ،بخشداران شورای اسلامی و مسئولان شهرستان ها انتظار داریم بیشتر به افزایش ضریب خوداتکایی کمک کنند تا بتوان کارها را بهتر پیش برد .
استاندار خراسان شمالی چهارشنبه در سفر یک روزه به شهرستان های جاجرم و گرمه مشکلات این شهرستان ها را بررسی کرد.
شهرستان گرمه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب بجنورد و در مسیر اصلی استان به استان های مرکزی و جنوبی کشور واقع است.

 


خبر ۸ شهریور ۹۵ – نتایج آزمون استخدامی شهرداری های استان سال ۹۴

 برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۶ اردیبهشت ۹۵ – ۵۲ پزشک متخصص در خراسان شمالی جذب شدند

خبرگزاری مهر : ئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از جذب ۵۲ پزشک متخصص در استان طی سال گذشته خبر داد.
ابراهیم گلمکانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رشته‌های تخصصی پزشکی از جمله رشته های متخصص و فوق متخصص روانپزشک اطفال در سال‌های اخیر گسترس یافته و هم اکنون نیز سه متخصص و فوق متخصص روانپزشک اطفال در مشهد حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی متخصص و فوق تخصص روانپزشک اطفال ندارد، افزود: با پیگیری‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک از روانپزشک اطفال در استان بهره‌مند خواهیم شد.
گلمکانی اظهار کرد: طبق تصمیمات وزارت بهداشت روانپزشکان به ویژه متخصص و فوق متخصص روانپزشک اطفال براساس شاخص‌های پراکندگی، جمعیت، تعداد بیماران در مناطق مورد نیاز جذب می‌شوند.
وی افزود: امسال اولین سالی است که تعهد متخصصان از تعهد خاص به تعهد عام تغییر می‌یابد که در این راستا دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تلاش دارد تا در سال جاری فوق تخصص روانپزشک اطفال را برای این استان جذب کند.
گلمکانی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان در اکثر رشته‌های تخصصی داخلی تقاضای جذب متخصص داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی سال ۹۳، ۳۲ پزشک متخصص و در سال گذشته نیز ۵۲ متخصص در این استان جذب شد که رشد خوبی را در این زمینه شاهد بوده ایم.
وی اظهار امیدواری کرد که امسال نیز با پیگیری‌های انجام شده تعداد جذب متخصصان در استان افزایش یافته و مشکلات موجود برطرف شود.


نتایج استخدام شهرداری‌های استان خراسان شمالی اعلام شد

برای مشاهده صفحه اعلام نتایج اینجا کلیک کنید


خبر ۹ شهریور شهریور ۹۳ استختام: جذب تمام  پذیرفته شدگان تا مهر امسال

طبق گفته های استاندار خراسان شمالی در برنامه ویژه شب گذشته در شبکه محلی (اترک) ایشان اعلام داشتند تمام پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی اخیر تا مهر امسال جذب و شروع بکار خواهند نمود. ایششان همچنان اعلام داشتند بودجه لازم نیز برای این استخدامی ها در استان مهیا شده است.

خبر ۲۵ تیر ۹۳ – ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف استخدامی های سال گذشته

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمود دلپسند در نخستین جلسه شورای اداری و مالی دستگاه های استان که روز گذشته در سالن شهید ماژانی برگزار شد، به دستگاه های دولتی حداکثر یک ماه فرصت داد تا تکلیف ۵۱۹ نیرویی را که سال گذشته استخدام شده اند به سرعت روشن کنند.

وی  گفت: مراحل جذب این افراد انجام شده است اما به دلیل کمبود منابع مالی تاکنون به کار گرفته نشده اند و اکنون که منابع مالی آن فراهم شده است اگر دستگاه ها به سرعت دست به کار نشوند، زمان از دست می رود.

وی تأکید کرد: برای تعیین تکلیف این افراد از سوی دستگاه ها زمان می گذاریم و اگر فرآیند معرفی و جذب دستگاه ها کند باشد، دستگاه دیگری جایگزین می شود.

وی خاطر نشان کرد: باید این نیروها ساماندهی شوند تا بتوانیم پس از آن برای جذب نیروهای دیگر اقدام کنیم.

وی با بیان این که نیروهایی که در بدنه ادارات و دستگاه های دولتی خدمت می کنند از لحاظ کمی و کیفی با سایر استان ها در یک سطح نیستند، اظهار داشت: هم تراز نبودن نیروهای انسانی دستگاه های دولتی استان با سایر استان های همسنگ و نوپا بودن استان موجب شده است تا روند توسعه ما مطابق با سایر استان ها نباشد.

دلپسند افزود: برای تامین نیروی مورد نیاز پست های خالی در ادارات و دستگاه های دولتی استان باید از طریق دریافت مجوزهای جدید استخدامی کمبودها را مدیریت کرد.

وی با بیان این که خلاء جدی در حوزه منابع و سرمایه های انسانی در استان وجود دارد، گفت: این خلاء هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی در استان دیده می شود و برای ارتقای شاخص ها در این بخش برنامه ریزی کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که دولت مجوزهای لازم را برای استخدام خواهد داد باید آمادگی داشته باشیم تا ظرفیت های خالی خود را بدانیم و این که در کجاها نیروی بیشتری مورد نیاز است. وی تصریح کرد: در این ارتباط، توجه به شهرستان های تازه تاسیس اولویت دارد و در تأمین فضای اداری هم از استان هایی هستیم که با مشکلات جدی مواجه ایم.

وی تاکید کرد: دستگاه های اداری در بجنورد با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می کنند و ادارات کل در ادارات بجنورد مستقرند.

معاون استاندار خراسان شمالی با اشاره به ماده ۳۲ قانون خدمات کشوری گفت: طبق قانون ۱۰ درصد از نیروهای ادارات و دستگاه های دولتی باید از طریق به کارگیری نیروهای قراردادی تامین شوند که این سقف در اکثر ادارات دولتی این استان رعایت نشده است.

دلپسند افزود: باید از طریق دریافت مجوزهای جدید و جابه جایی نیروی انسانی مازاد در دستگاه های نیازمند، مشکل نیروهای مازاد قراردادی را رفع کرد و همچنین آمادگی این را داشته باشیم که در صورت نیاز به تعدیل، کار ناپخته ای انجام ندهیم. وی از خالی بودن ۴۲ درصد از پست های استان خبر داد و خاطر نشان کرد: برآیند مردم از دستگاه های دولتی مثبت نیست و در این زمینه نمره قبولی کسب نکرده ایم.

معاون استاندار بیان کرد: با این که هدف نظام اداری و دستگاه های دولتی خدمت به مردم برای توسعه در ابعاد مختلف است اما مردم از بیرون به شکلی به دستگاه های دولتی نگاه می کنند که گویا نتوانسته ایم از ظرفیت های لازم استفاده کنیم و یا این ظرفیت ها را نداریم .

دلپسند افزود: ادارات به جای این که عامل محرک و تأثیرگذاری برای توسعه باشند، درگیر عوامل درونی هستند و نظام اداری ما مانعی در سرعت بخشیدن به توسعه شده و کند و هزینه بر است.

وی ادامه داد: این گمان وجود دارد که سیستم کم تحرک است و مسئولیت پذیر نیست و این عوامل باعث شده تا به هدف غایی و نهایی که برای دستگاه ها متصور است نرسیم.

وی عنوان کرد: هر چند در این مورد نظام آماری مستند نداریم و نمی خواهیم عملکرد دستگاه ها را نیز زیر سوال ببریم اما سرعت دادن به روند رسیدگی به امور مردم لازم است.

وی بهره گیری از دولت الکترونیک را راهکاری اصلی برای چابک سازی دستگاه های دولتی استان دانست و گفت: استان خراسان شمالی برای اجرای طرح دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری نیز با کمبود زیرساخت مواجه است.

خبر ۲ تیر ۹۳ – اعتبار مورد نیاز برای به کارگیری نیروهای جدید تامین شد

اعتبار مورد نیاز برای به کارگیری نیروهای جدید تامین شد
تاکنون مجوز جذب استخدامی جدیدی در استان ابلاغ نشده است

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری خراسان شمالی گفت: با توجه به این که آزمون استخدامی برای برخی از دستگاه های اجرایی طی سال گذشته در استان برگزار شده بود، اعتبار مورد نیاز به کارگیری این نیروها تامین شده است.

ولی گریوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان شمالی اظهار کرد: کمبود اعتبار و طولانی بودن فرآیند گزینش افراد در هر دستگاه از عوامل مهم در تاخیر به کارگیری نیروهای جدید محسوب می شود.

وی با اشاره به برگزاری آزمون های استخدامی طی سال گذشته و تامین اعتبار برای بکارگیری این افراد افزود: در مجموع طی سال جاری باید ۵۱۹ نفر در دستگاه های اجرایی استان همانند، اداره کل ورزش و جوانان،اقتصاد و دارایی،میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و دیگر دستگاه ها به کارگیری می شوند.

وی با بیان این که هنوز روند گزینش افراد در دستگاه ها ادامه دارد یادآور شد: به محض اتمام فرآیند گزینش ،افراد در دستگاه های مربوطه مشغول به کار می شوند.

گریوانی با ذکر این که استان سهمیه ،برای استخدام نیروی جدید دارد عنوان کرد: این در حالیست که تاکنون ابلاغی برای جذب نیروی جدید و برگزاری آزمون استخدامی در استان از سوی سازمان مرکزی ابلاغ نشده است.

خبر ۲۵ خرداد ۹۳ – تامین اعتبار مورد نیاز برای بکارگیری نیروهای جدید که در آزمون های استخدامی سال گذشته

مدیر کل منابع انسانی استانداری خراسان شمالی از تامین اعتبار مورد نیاز برای بکارگیری نیروهای جدید که در آزمون های استخدامی سال گذشته شرکت کرده بودند ، خبر داد.

ولی گریوانی در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز افزود: اعتبار مورد نیاز برای بکارگیری ۵۱۲ نفر از نیروهای مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان تامین شده و این افراد پس از طی مراحل گزینش در پست های مشخص شده در هر دستگاه بکارگیری می شوند.

وی با بیان اینکه تاخیر در بکارگیری نیروهای جدید به دلیل مشکلات کمبود اعتبار بود ، اظهارکرد: مراحل گزینش نیرو های مورد نیاز سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه های تابعه از جمله منابع طبیعی، امور عشایری،دامپزشکی ،مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و تعاون روستایی به پایان رسیده و تا یک ماه آینده نیروهای گزینش شده بکارگیری می شوند.

گریوانی اضافه کرد: در حال حاضر روند گزینش در دیگر دستگاه هایی که سال گذشته آزمون استخدامی برای جذب نیرو برگزار کرده اند نیز ادامه دارد و با پایان یافتن مراحل گزینش نیروهای مورد نیاز بکارگیری می شوند.

وی در خصوص استخدام نیرو در سال جاری افزود: تاکنون مجوزی برای جذب نیرو جدید در دستگاه ها صادر نشده است بنابراین در سال جاری آزمون استخدامی برگزار نمی شود.

خبر ۱ اردیبهشت ۹۳ – اعتباراتی که در پایان سال ۹۲ برای استان جذب شد در تاریخ این استان بی سابقه است

دکتر عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در دیدار با استاندار خراسان شمالی گفت: اعتباراتی که در پایان سال ۹۲ برای استان جذب شد در تاریخ این استان بی سابقه است و باعث تحول جدی و اساسی در استان خواهد شد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی صبح روز شنبه با حضور در محل دفتر استاندارخراسان شمالی در دیدار با سید علی اکبر پرویزی تصریح کرد: مجموع این اعتبارات که با پیگیری های مجموعه استان به ویژه استاندار محترم خراسان شمالی جذب استان شد حدود ۳۸۰ میلیارد تومان می باشد که از این رقم ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبارات سال ۹۱ سفر مقام معظم رهبری ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبارات ۹۲ سفر معظم له و ۱۰۰ میلیارد تومان هم از سایر ردیف ها جذب شده است .

 وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سال مالی تیرماه می باشد و ادارات فرصت کافی برای هزینه کردن این اعتبارات را ندارند دنبال این هستیم که در مجلس فرصتی مناسب برسیم تا سال مالی تا مهرماه باشد و ادارت با حوصله و بجا اعتبارات را هزینه نمایند .

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: این اعتبارات با تلاش های مضاعف به استان اختصاص پیدا کرده است و می تواند برای توسعه و عمران استان مفید باشد و قطعأ باعث تحول جدی و اساسی خواهد شد .

نماینده مردم شیروان در مجلس ادامه داد: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شیروان در دو سال از ابتدای شروع تا سال گذسته ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار داشته در حالی که از اعتبارات ۹۲ مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است .

عزیزی اضافه کرد: راه مواصلاتی شیروان به اسفراین از اولویت های استان است که باید پیگیری های لازم انجام شود و در آینده نزدیک برای تسریع اجرای پروژه وزیر محترم راه و شهرسازی در آینده نزدیک از این پروژه بازدید خواهد نمود و امیدواریم در پایان سال ۹۳ این پروژه به بهره برداری برسد .

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری های انجام شده تنها نیروگاهی که به صورت دولتی باقی ماند سیکل ترکیبی شیروان است تا پایان سال ۹۴ واحد ۱ تا ۳ این نیروگاه استارت بخورد و به بهرهبرداری برسد که با بهرهبرداری بیش از هزار مگاوات برق تولید خواهد شد و باعث استقلال استان از انرژی برق می شود .

عزیزی ادامه داد: روکش آسفالت راه های روستایی شیروان به ویژه از شهر زیارت تا شهر قوشخانه و منطقه جیرستان نیاز به توجه جدی دارد که با مساعدت استاندار محترم می توان بخشی از مشکلات این مسیرها را برطرف نمود و با توجه به وجود کارخانه آسفالت در منطقه قوشخانه امیدواریم در آینده نزدیک بسیاری از راه های این بخش آسفالت شود .

وی تأکید کرد: در خصوص راه آهن گرگان ، بجنورد ، شیروان به مشهد پیگیری های لازم از طریق راه و شهرسازی انجام شده است که با همکاری استاندار محترم تلاش خواهیم کرد موانع سر راه را برطرف کنیم تا شاهد اجرایی کردن این پروژه بزرگ باشیم و قرار است بزودی کارگاه راه آهن در شیروان تجهیز شود .

خبر ۳۱ فروردین ۹۳ – شروع بکار پذیرفته شدگان از اردیبشهت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سید علی‌اکبر پرویزی عصر امروز در دیدار مادران و همسران شهدا در سالن اجتماعات شهید ماژانی استانداری بیان داشت: ۵۲۰ نفر از افرادی هم که در آزمون‌های استخدامی استان پذیرفته شدند، اردیبهشت امسال جذب دستگاه‌ها خواهند شد.

وی گفت: این افراد طی سال گذشته پس از برگزاری آزمون و گزینش پذیرفته شدند که به خاطر عدم تأمین منابع مالی، سال گذشته در دستگاه‌ها جذب نشده‌اند.

به گفته استاندار خراسان شمالی طی پیگیری‌هایی که انجام شده بودجه جذب این افراد تأمین و به زودی جذب دستگاه‌ها خواهند شد.

وی جذب ۵۲۰ نیروی جدید در دستگاه‌های خراسان شمالی را باعث رفع مشکلات دستگاه‌ها به لحاظ نیروی انسانی دانست.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی همچنین با اشاره به اهتمام خود برای استخدام فرزندان شاهد در دستگاه‌ها گفت: این موضوع علاوه بر قانون یک تکلیف برای همه ما بوده که نبایستی نسبت به آن غفلت شود.

وی افزود: بر همین اساس از ۵۲۰ سهمیه استخدامی سال گذشته که مراحل آزمون و استخدام آن برگزار شده یک سوم آن از فرزندان و خانواده‌های شهدا هستند که در سهمیه استخدام امسال هزار نفر در خراسان شمالی نیز به این موضوع توجه خواهد شد.

پرویزی ادامه داد: وضعیت مالی دولت به خصوص در سال گذشته خوب نبود که در صورت ابلاغ و تأمین منابع لازم می‌توان افراد استخدام شده را جذب و همچنین آزمون‌های استخدامی سهم استان را برگزار کرد.

وی اولویت استخدام در دستگاه‌های استان را با خانواده شهدا دانست و یادآور شد: این رویه در استخدامی‌ها باید مورد توجه بیش از پیش قرار بگیرد.

فخر نبی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی هم خواستار توجه بیشتر به خانواده‌های شهدا در استخدامی‌ها شد.

به گزارش فارس در این نشست از مادران و همسران شهدا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

خراسان شمالی در دوران دفاع مقدس ۲ هزار و ۷۰۰ شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

این استان به لحاظ تعداد شهدا به نسبت جمعیت رتبه دوم در کشور را داراست.

خبر ۱۹ اسفند ۹۲ -۵۱۹ نیروی استخدام شده خراسان شمالی سال آینده مشغول به کار می‌شوند

موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: از این تعداد، افزایش نماینده در مجلس شورای اسلامی یک نماینده برای خراسان شمالی است.

وی با بیان اینکه این افزایش به احتمال قوی مربوط به حوزه انتخابیه بجنورد و یا حوزه انتخابیه جدید خواهد بود، ادامه داد: پیشنهاداتی نیز درباره جدا شدن شهرستان فاروج داده شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره موضوع انتزاع قوچان از خراسان رضوی و الحاق به خراسان شمالی گفت: مذاکراتی در این باره انجام شده است که امیدواریم آنچه که به نفع مردم است، رقم بخورد.

وی با اشاره به استقبال برخی مسئولان این شهرستان برای الحاق به خراسان شمالی افزود: با تحقق این مهم علاوه بر اینکه قوچان، شهرستان درجه یک استان خواهد شد به طور حتم به لحاظ سطح درجه و اعتبارات استان نیز اثرگذار خواهد بود.

به گزارش فارس، خراسان شمالی با هشت شهرستان، ۲۸ هزار کیلومتر مربع وسعت دارای ۸۶۷ هزار نفر جمعیت است.

۵۱۹ نیروی استخدام شده خراسان شمالی سال آینده مشغول به کار می‌شوند

ثروتی همچنین با اشاره به انجام مراحل آزمون، گزینش و مصاحبه ۵۱۹ نیروی مورد نیاز دستگاه‌های استان بر اساس آزمون‌های استخدامی گفت: منابع جذب این نیروها تامین شده و از سال آینده در دستگاه‌های مختلف مشغول به کار می‌شوند.

وی ادامه داد: هفت میلیارد تومان اعتبار برای منابع مالی جذب این نیروها تامین شده و در این راستا معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی ریاست جمهوری نیز همکاری خوبی داشته‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی در عین حال تاکید کرد: البته استان هم‌اکنون یک‌هزار نفر به لحاظ جذب نیرو براساس سهمیه استان عقب‌تر از برنامه است.

وی اظهار کرد: قرار بود تا مراحل استخدامی این تعداد نیرو تا شهریورماه امسال در قالب آزمون‌ها برگزار شود که به خاطر کم‌کاری استاندار قبلی انجام نشده است که باید استاندار این موضوع را به جد پیگیری کند.

اختصاص ده‌ها میلیارد تومان اعتبار برای مدیریت منابع آب خراسان شمالی

ثروتی همچنین از اختصاص ده‌ها میلیارد تومان اعتبار برای مدیریت منابع آب استان خبر داد و گفت: آب‌ منطقه‌ای از دستگاه‌هایی بوده که اعتبار بالای عمرانی را برای سال آینده دارد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس برای احداث شبکه پایاب سد سومبار ۴۰ میلیارد ریال، برای شبکه آب سد قزلداش ۴۰ میلیارد ریال، برای تکمیل و بهره‌برداری سد سومبار ۵۰ میلیارد ریال و تکمیل سد قزلداش نیز ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی یکی از رویکردهای مهم نمایندگان استان را توسعه سرمایه‌گذاری خواند و گفت: به دنبال سئوالی که قرار بود از وزیر صنعت، معدن به خاطر رکود در سرمایه‌گذاری و عدم رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران استان انجام شود، ۴۰ سرمایه‌گذار به استان آمده و نشست‌هایی را با آنان در این راستا برگزار کردیم.

خبر ۲ دی ۹۲ –  بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی حسین فرجی در این باره بیان داشت: امید است با پیگیری مجدانه، به محض قطعی شدن تأمین اعتبار، بتوانیم مراحل قانونی به منظور جذب نهایی این تعداد را اجرائی کنیم.

وی افزود: با توجه به سیر قانونی مجوز استخدامی، این تعداد توسط ۳۱ دستگاه اجرایی استان به کار گرفته خواهند شد.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری خراسان شمالی گفت: اکنون تلاش‌ها برای اجرای کامل سهمیه استخدامی استان خراسان شمالی در جریان است.

خبر ۳۰ آذر ۹۲ – اطلاعیه سازمان امور اقتصادی و دارائی خراسان شمالی در خصوص اعلام نتیجه آزمون استخدامی
به اطلاع کلیه هم استانیهای محترم و شرکت کنندگان در آزمون استخدامی این سازمان می رساند در خصوص عدم اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان امور اقتصادی و دارایی و دستگاههای هم گروه ، با توجه به بند ۱ بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ مورخه ۱/۸/۹۲ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ، کلیه دستگاههای اجرایی که در مراحل استخدام نیروی انسانی می باشند مکلفند مراحل طی شده تا تاریخ بخشنامه را به همراه مستندات جهت بررسی و صدور مجوز ادامه مراحل به معاونت مذکور ارسال و تاییدیه آن معاونت را کسب نمایند.در این راستا ، این سازمان نیز مدارک و مستندات خود را به استانداری خراسان شمالی ارسال واز طریق استانداری با آن معاونت مکاتبه صورت گرفته است و مستندات ارسال گردیده است.برابر پیگیریهای بعمل آمده ، کمیته ای در آن معاونت تشکیل گردیده که وظیفه بررسی مراحل انجام شده آزمون های استخدامی برگزار شده دستگاههای اجرایی در سطح کشور طی یکسال گذشته را بعهده دارد.

بدیهی است بعد از بررسی کمیته مذکور و صدور مجوز برای اعلام نتایج و انجام مراحل بعدی ، این سازمان نسبت به اعلام نتایج از طریق همین پورتال اقدام خواهد نمود.

روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارائی خراسان شمالی

خبر۲۱ آبان ماه ۹۲ – جذب ۳۲۰ نیروی انسانی جدید در دستگاه‌های خراسان شمالی

حسین فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این استخدامی‌ها اکنون در مرحله گزینش و مصاحبه بوده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال این تعداد نیروی سهمیه دستگاه‌های استان به تدریج جذب شوند.

این مسئول در استانداری خراسان شمالی شمار دستگاه‌هایی که این تعداد نیرو به استخدام آن در خواهند آمد را ۱۹ دستگاه عنوان کرد.

به گفته وی، بخش قابل توجهی از این نیروها به عنوان سهم شهرستان جدیدالتأسیس راز و جرگلان در این شهرستان مرزی خدمت خواهند کرد.

فرجی تصریح کرد: آزمون این استخدامی‌ها طی امسال برگزار شده و واجدان شرایط شرکت در مراحل گزینش و مصاحبه نیز اعلام شدند.

خراسان شمالی در ۱۹ مرداد ۸۳ تأسیس شده که همواره با کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های اداری مواجه بوده است.

مسئولان استان پیش‌بینی می‌کنند با ساماندهی پست‌های سازمانی دستگاه‌ها و جذب نیرو، این استان به لحاظ اداری به شاخص‌های کشوری برسد

به گزارش فارس، خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان ۸۶۷ هزار نفر جمعیت دارد

مرحله سوم :

اداره کل میرآٍ فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیمه ایران، محیط زیست، ثبت احوال خراسان شمالی در نظر دارند جهت تامین نیروی انسانی خود و واحد های زیر مجموعه ۵۱ نفر استخدام می کنند.

جهت دانلود فایل آگهی و سایر شرایط اینجا کلیک نمایید

مرحله دوم:

ادارات کل ورزش و جوانان ، بنیاد شهید و امور ایثارگران، هواشناسی ، تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در نظر دارند جهت تامین نیروی انسانی خود و واحدهای زیر مجموعه طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستور العمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی و معاونت توسعه و مدیریت سرمایه انسانی ریاست جمهوری ۴۲ نفر از واجدین شرایط صد در صد بومی خراسان شمالی  را از طریق برگزاری ازمون دعوت به همکاری می نماید.

جهت دانلود فایل آگهی و سایر شرایط اینجا کلیک نمایید

مرحله اول:

سازمان امور اقتصاد و دارایی ،اداره کل استاندارد،اداره کل امور اوقاف و امور خیریه،اداره کل تعاون و امور اجتماعی،اداره کل ارتباطات . فناوری اطلاعات و اداره کل پزشکی قانونی استان خراسان شمالی استخدام می کند.

 

جهت مشاهده متن آگهی و سایر شرایط اینجا کلیک نمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۳)

  1. مهدی جنگلی بجنورد گفت:

    انشالا همه قبولیم

  2. مهدی جنگلی گفت:

    برای ما هم دعا کنید قبول بشیم بخدا خسته شدیم از بیکاره فدای دوستان گلم به خدا سپردمتون

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها