استخدام رسمی ۱۷ هزار معلم در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۷ هزار نفر از نیروهای حق التدریسی، سوادآموزی و نیروهای دارای مدرک دانشگاهی از مهر ماه به استخدام رسمی آموزش و پرورش در می آیند.
حمید رضا حاجی بابایی، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بر اساس قانون مصوبه مجلس ۱۷ هزار نیروی آموزش و پرورش از اول مهر ماه با تغییر وضعیت به استخدام رسمی آموزش و پرورش در آمده و در محل خدمت خود مستقر می شوند و حکم آن ها نیز نیمه دوم مهرماه ابلاغ می شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت نیروهای شرکتی آموزش و پرورش اظهار داشت:‌ بر اساس مصوبه مجلس آزمون تعیین تکلیف نیروهای شرکتی تیر ماه گذشته برگزار شد و پنج هزار و هشتصد نفر از این نیروها نمره لازم را کسب کردند و جزو اولویت های استخدامی آموزش و پرورش هستند و هر وقت که به وجود آن ها نیاز شود جذب خواهند شد.
حاجی بابایی، تأکید کرد: در آموزش و پرورش هیچ فردی که تعیین تکلیف نشده باشد، نداریم و تمام نیروهای آموزش و پرورش تعیین تکلیف شدند.
وی ادامه داد: آموزشکده های فنی نیز به طور کامل به همراه نیرو و ساختمان هایشان تحویل وزارت علوم شدند و از این پس در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار ندارد.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: از این پس نیروهای آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه تربیت معلم و آزمون و طی دوره های مربوطه جذب وزارت آموزش و پرورش می شوند و بر اساس قانون مصوب مجلس آموزش و پرورش از طریق دیگری جذب نیرو نمی کند

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها