۲۵۰۰۰ تومان،۲۲۰۰۰ تومان،۲۰۰۰۰ تومان و علامت های تعجب!

۲۵۰۰۰ تومان،۲۲۰۰۰ تومان،۲۰۰۰۰ تومان و علامت های تعجب!

چند ماهی هست که نهادهای دولتی مختلف اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی برای جذب کارجویان میکنند.از بی نظمی ثبت نام ها که بگذریم،پول های بسیار زیادی که برای یک آزمون ساده از کارجویان دریافت میشود،غیر قابل باور است.کارجویی که به دنبال کار است،باید مبالغ کلانی را برای حضور در آزمونی که سرانجامش مشخص نیست،پرداخت کند و در برخی مواقع(مانند آزمون مخابرات)،با وجود انجام صحیح این کار باز هم موفق به دریافت کد رهگیری نشود!!!

۱)متن پیامی که در سایت مخابرات آمده،عینا منتقل میکنم:

پنج خط ارتباطی ۴-۸۸۱۷۰۵۲۰ به منظور پاسخگویی به سؤالات شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، اداره کل امور اداری و رفاه به منظور سهولت پاسخگویی به سؤالات احتمالی متقاضیان آزمون استخدامی ، این خطوط تلفنی را به این امر اختصاص داده است لذا متقاضیان برای دریافت پاسخ سؤالات خود صرفا” با شماره های یاد شده تماس گرفته و از تماس با سایر خطوط تلفنی شرکت مخابرات خودداری نمایند.

کلمات پاسخگویی،رفاه،سهولت و .. معانی خودشون رو که از دست ندادن؟دادن؟من الان دو ساعتی هست سعی میکنم تماس بگیرم با شرکت مخابرات!هر ۵ خط مشغول هستش.هر کدوم آزاد میشه هیچکس جواب نمیده…شماره های دیگه ی سازمان رو هیچکس جواب نمیده!پس از امروز معنی رفاه،سهولت و … رو متوجه شدیم.

 

۲)شهرداری با این همه عظمت،پس از ماه ها نتایج رو روی سایت قرار داد.درصد های ۲۰۰ از نوع منفی و بالا نیومدن های متعدد سایتشون و اطلاع رسانی ضعیفشون،باز هم معنی رفاه رو برای من عوض کرد.متوجه شدم،آدمی توی رفاه کامل هستش که مدام توی ادرس بار،بزنه register. … . . … .. و هیچی نبینه.

 

۳)تامین اجتماعی،سازمانی بسیار بسیار پولدار هستش.درسته؟به منظور تامین رفاه شما،مبلغی ناچیز از شما گرفت و دیشب ثبت نامش تموم شد.قراره توی آزمونش،بره ی درسته،استیک با سس مخصوص و همچنین بستنی به انتخاب خودتون،توسط گارسن های مجرب،برای رفاه شما! سرو بشه.

 

۴)محیط زیست،بهزیستی،نفت،قوه قضاییه،آموزش و پرورش،علوم پزشکی ها،ثبت احوال و … موندن.ببینیم برای رفاه ما چه فکری کردن؟

تفسیر خودتون رو از کلمه های رفاه،سهولت،دسترسی سریع و اینطور کلمه های قشنگ که تازه معنی هاشون داره رو میشه به من هم بگید.

منتظر نظرات شما هستم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها