استخدام شرکت‌ کناف تهران

کناف تهران به عنوان یکی از برترین شرکت‌های اجرایی ساخت و ساز خشک در تهران با رویکرد توسعه و بهبود مستمر، راه‌‌اندازی خدمات نوین و ارزش آفرینی برای مشتریان، جهت طرح توسعه سازمانی و تکمیل نیروی انسانی خود، از علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید.

چند چیز که ما به آن معتقدیم

شما باید در بهترین محیط کار کنید، با هوشمندترین افراد، با بهترین ابزار و امکانات، هر روز چیزهای متفاوت و چالش برانگیزی انجام دهید. ما شما را با مزایا و پاداش در خور شایستگی که خواهیم داد خوشحال و با انگیزه خواهیم کرد، با امتیازهای درجه یک که به شما می‌دهیم. در حقیقت هر آن چه شما برای انجام بهتر کار بدان نیازمندید. و البته می‌دانیم که تمام این مزیت‌ها در کار خوب به ما برخواهد گشت.

سرمایه‌های انسانی

اکنون فرصتی است که شما هم به تیم ما بپیوندید. کار تیمی و تخصصی در محیطی دوستانه و علمی از مزایای شرکت ما است. ما به دنبال افراد متخصص با رویاهای بزرگ هستیم. شما نیز اگر ایده‌های نو در سر دارید و رشد و ترقی در کار و زندگی برایتان مهم است به ما بپیوندید.

هم‌‌اکنون، نیروی انسانی کناف تهران را ۴۲ نفر از دانش آموختگان رشته‌های عمران و معماری و تکنسین‌های فنی و اجرایی کارآزموده و باتجربه تشکیل می‌دهند که با فعالیت در بخش‌های مختلف این شرکت مشغول ارایه خدمات به مشتریان هستند. گفتنی­ است تمامی کارکنان اجرایی/مهندسی کناف تهران را افراد دارای گواهینامه‌های مربوطه از شرکت کناف ایران تشکیل می‌دهند.

ما در کناف تهران معتقدیم پیشرفت‌های این مجموعه نتیجه توانمندی و تلاش تک تک افراد شرکت است و همچنان به قدرت افرادمان برای رسیدن به هدف‌های بلند شرکت ایمان داریم. از این رو همواره در تلاشیم تا نیروهای توانمند و پر انرژی‌ای را که از کار در یک محیط پویا لذت می‌برند به جمع همکارانمان اضافه کنیم.

شرکت کناف تهران در پیمودن مسیر تعالی، به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان شرکت، توجه و اهمیت ویژه به نیروی انسانی را در دستور کار قرار داده است. برقراری ارتباط مداوم میان مدیران و کارکنان در سطوح مختلف شرکت از جمله فعالیت‌هایی بوده است که تاکنون استحکام بنیان خانواده‌ی کناف تهران را محقق ساخته است. تقسیم کار دقیق و گسترده میان واحدها بر اساس توان­مندی‌ها و تجربه کارکنان، آموزش‌های برنامه‌ریزی شده، استفاده از سیستم‌های مدیریت مشارکتی برای ایجاد انگیزه در سرمایه‌های انسانی از جمله فعالیت‌­های کناف تهران در این باره بوده است.

در کناف تهران به دلیل وجود جو دوستانه، صمیمی و در عین حال پرتلاش و پویا در میان کارکنان ، هر نیروی کار متخصص که در طول زمان قابلیت‌های خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذارد و علاقه‌مند به فراگیری دانش و تخصص‌های مورد نیاز باشد، می‌تواند با پشت سر گذاردن پله‌های رشد و تعالی به جایگاه سازمانی که شایستگی آن را دارد، دست یابد.

گفتنی ا‌ست، در این روند پویا، ضمن به دست آوردن رضایت شغلی و حرفه‌ای، زمینه‌های مساعدی برای کسب دانش و فناوری‌های روز و شیوه‌های به کارگیری آن‌ها توسط مرکز آموزش کناف ایران نیز برای کارکنان فراهم می‌شود. این مرکز با هدف ارتقای سطح کیفی و علمی کارکنان مجموعه بزرگ کناف کشور برای ارایه خدمات با کیفیت بالاتر به جامعه، دوره‌های متعدد و مستمری را هم‌گام با آخرین تغییرات تکنولوژی برگزار می‌کند تا محیطی پویا، با نشاط و روبه رشد را برای آنان فراهم سازد.

ما کوشیده‌ایم برای کاری دشوار، محیطی دلپذیر، دوستانه و آرام فراهم آوریم. برنامه‌ریزی جدی برای ارائه خدمات بهتر در حوزه‌ منابع انسانی، ارائه مزیت‌ها و امکانات، همه در راستای همین هدف است.

کسانی که مایل به کار در کناف تهران هستند، باید شرایط زیر را داشته باشند: -روحیه کار تیمی -اشتیاق و علاقه به کار و لذت بردن از کار -پویایی و تلاش پیوسته برای رشد توانایی ها و استعدادهای فردی -تعهد به اصول اخلاقی مانند راست گویی، امانت داری، وفاداری و احترام نسبت به دیگران

شما نیز می‌توانید به این مجموعه بپیوندید. برای آشنایی با شیوه‌‌ی پیوستن به کناف تهران، ادامه این صفحه را مطالعه کنید.

واحدهای شرکت کناف تهران :
واحد مهندسی فروش
واحد مالی
واحد طراحی و مهندسی
واحد برنامه ریزی و کنترل پروژه
واحد تدارکات و پشتیبانی
واحد اجرایی
واحد نظارت و بازرسی

نحوه استخدام در کناف تهران

ما به دنبال با استعدادترین افراد در هر زمینه کاری مرتبط هستیم. اگر شما احساس می کنید که آمادگی پیوستن به تیم پرانرژی و در حال رشد کناف تهران را دارید با ما تماس گرفته و رزومه کامل خود را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید!
پیشنهاد می‌شود در رزومه خود موارد زیر را حتماً عنوان کنید:
۱) عنوان شغل مورد نظر
۲) مشخصات فردی کامل به همراه وضعیت نظام وظیفه، وضعیت تأهل، عکس و…
۳) سوابق تحصیلی
۴) دوره‌های آموزشی به همراه محل و زمان گذراندن دوره
۵) سوابق کاری و اجرایی
۶) تخصص‌ها
۷) روحیه، توانمندی‌ها و علایق
۸) دستمزد پیشنهادی (از به کار بردن عبارت توافقی یا عبارت‌های مشابه آن خودداری کنید).

در عنوان ایمیل ذکر نمایید برای چه موقعیتی اقدام می‌فرمایید. ما منتظر شما هستیم!

اگر شما خودتان شرایط همکاری با ما را ندارید اما کسی را می‌شناسید که بتواند با ما همکاری کند کافیست ما را به آن شخص معرفی کرده و در صورت استخدام وی یک ربع سکه بهار آزادی به عنوان جایزه از ما دریافت خواهید کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۴)

  1. سعید گفت:

    سلام من ۱۲سال هست که درکارکناف مشغول هستم چگونه میتوانم به شرکت کناف ایران بپیوندم سعیدازکرج

  2. روح الله جعفری گفت:

    باسلام وخسته نباشید روح الله جعفری مدیرکنترل کیفی شرکت گچ صادراتی پارس گیپس (alcibay)هستم ودوست دارم ادامه کارم رو در شرکت کناف کار کنم ممنونم از لطفتون

  3. رعنا گفت:

    کارشناسی مکانیک سیالات
    واحد مهندسی طراحی و اجرا

  4. نادیا گفت:

    سلام
    واقعا اگهی به این کاملی و آگاه کننده ندیده بودم..م

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها