۹۰۰ نفر از نیروهای شهرداری‌های استان گلستان تبدیل وضعیت می‌شوند

مدیرکل فنی و امور شهری شهرداری‌های استانداری گلستان با اشاره به اختصاص بیش از ۴۸۵ میلیارد ریال امسال به شهرداری‌های گلستان، گفت: ۹۰۰ نفر از نیروهای شهرداری‌های استان گلستان امسال تبدیل وضعیت می‌شوند.

  علی‌آبادکتول، محمد حمیدی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه معرفی شهردار علی‌آبادکتول در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تورم نیروها در شهرداری‌های استان برنامه ما ساماندهی وضعیت نیروها در شهرداری‌های استان است.

مدیرکل فنی و امور شهری شهرداری‌های استانداری گلستان تاکید کرد: در ۴ سال گذشته کمک‌های دولت به شهرداری‌ها ۲ برابر شده و به حدود ۱۰۶ میلیارد تومان رسیده است.

حمیدی تصریح کرد: امسال کمک دولت به شهرداری‌های استان گلستان بیش از ۴۸۵ میلیارد ریال بود که در بخش‌های مختلف هم کمک‌های دیگری انجام شده و سهم شهرداری‌های شهرستان علی‌آبادکتول یک میلیارد و۸۵۰ میلیون تومان است.

مدیرکل فنی و امور شهری شهرداری‌های استانداری گلستان خاطر نشان کرد: امسال همچنین ۸۳۰۰ تن قیر برای آسفالت در شهرهای کمتر از ۵۰ هزار نفر در نظر گرفته شده که ۵۰ درصد آن توزیع شده و بقیه آن هم تا پایان سال توزیع می‌شود.

وی درباره کمک‌های دیگر برای توسعه شهرداری‌های استان گلستان هم گفت: ۲۷ میلیارد تومان از محل خزانه برای پرداخت  بدهی شهرداری‌ها به  دستگاه‌های دولتی اختصاص داده شده و همچنین ۷۰ میلیارد ریال هم از محل ماده ۳۶ تاکنون به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

حمیدی درباره وضعیت استخدامی‌های در شهرداری های استان گلستان هم تصریح کرد: برنامه اساسی ما ساماندهی نیروهای شهرداری و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ ها است.

وی خاطرنشان کرد: ۹۰۰ نفر در شهرداری‌های استان فعالیت می‌کنند که می‌توانند در آزمون که برگزار می‌شود برای ۵۸۷ پست موجود در شهرداری‌ها باهم رقابت کنند تا ساماندهی شوند.

مدیرکل فنی و امور شهری شهرداری‌های استانداری گلستان با اشاره به اینکه در برخی از مشاغل ما با  تورم ۲.۵ برابری نیرو مواجه هستیم، افزود: با توجه به این تورم نیرو که در شهرداری داریم نیاز از افزایش نیرو با آمدن شورای جدید جلوگیری کنیم از آوردن نیروهای جدید خودداری کنیم تا درآمدها صرف هزینه جاری نشود و به عمران و آبادی شهرها پرداخته شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها