۸هزار طرح اشتغال و تولید برای مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به منظور اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت امداد ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی این نهاد و بانکی جذب شد.
به گزارش بازارکار به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حبیب الله آسوده در ششمین روز از دهه فجر ر آیین افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، مشاغل خانگی و صنایع دستی راه اندازی شده در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد ادامه داد: با این اعتبار ۶ هزار طرح و نزدیک به ۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: اگر هم افزایی در بین دستگاه های اجرایی و دولتی صورت گیرد بهتر می توانیم در خدمت به مردم و محرومین باشیم.
آسوده از فعالیت های مشترک با سپاه امام رضا گفت و اظهار کرد: به منظور رونق تولید، برای مددجویان و افراد نیازمند مشاوره های کسب و کار، فراهم کردن زمینه اشتغال و شناسابی افراد نیازمند و ایجاد بازار و نمایشگاه را داریم.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد : در این نمایشگاه ۹۶ غرفه با حضور ۱۲۵ طرح دایر شده است که ۵۰ غرفه آن مربوط به کمیته امداد استان می شود.
همچنین در این مراسم فرمانده سپاه امام رضا از همکاری های مشترک با نهاد و سازمانهای مختلف و بویژه کمیته امداد گفت و افزود: برپایی این نمایشگاه ها می تواند در کاهش فقر موثر باشد چون محلی برای عرصه و فروش کالاها و تولیدات است که اگر مشکل فروش حل شود مردم بیشتر به سمت تولید و تولید کننده می روند.
سردار نظری ادامه داد: در زمینه اشتغال های روستایی، کارگاه های کوچک و خانگی و برگزاری نمایشگاه ها سعی بر ایجاد ارتباط مشترک داریم تا در ایجاد اشتغال نقش بسزایی داشته باشیم.
وی با عنوان اینکه بیشتر افراد بهره مند از خدمات اشتغال در حاشیه شهر سکونت دارند و اهل کار هستند، ادامه داد: با هم افزایی و شناسایی افراد مستعد و تسهیل کارها، کار موفق تر خواهد بود.
شایسته ذکر است: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با مشارکت سپاه امام رضا و کمیته امداد خراسان رضوی شامل غرفه های عرضه موادغذایی، صنایع دستی، پوشاک، گیاهان دارویی، گیاهان و سنگ های قیمتی تا پایان بهمن ماه امسال از ساعت۱۶ تا ۲۲ آماده بازدید است.

منبع : بازار کار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها