۷۵۰ نیرو در جمعیت هلال‌احمر سراسر کشور جذب می‌شوند

مصطفی محمدیون شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به ارزیابی مشکلات جمعیت هلال‌احمر استان اظهار داشت: در جلسه فردا تمام محور‌ها احصا شده و در جهت برطرف کردن مشکلات بر اساس مقدورات جمعیت هلال‌احمر و مساعدت استاندار نسبت به برطرف کردن برطرف کردن مشکلات اقدام می‌شود.

وی با اشاره به تعیین تکلیف زمین مختص شهرستان ازنا افزود: برای تعین تکلیف این زمین تسهیلاتی اتخاذ شده تا در یک ماه آینده این تصمیمات وارد فاز اجرایی شود و از یک عقب‌ماندگی چندین ساله ر‌هایی یابد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به آمادگی این سازمان در راستای تجهیز انبار‌ها عنوان کرد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و هر میزان که استاندار مصلحت بداند تجهیز صورت می‌گیرد و همچنین استاندار برای استفاده از بالگرد برای کمک به اطفا حریق مناطق اختیار کامل دارد و آنچه در جمعت هلال کشور وجود دارد برای کمک و حمایت از دولت است و آنچه در استان است برای کمک به استاندار به‌عنوان نماینده دولت است و استاندار متولی جمعیت هلال‌احمر در استان است.

وی از جذب ۷۵۰ نفر در جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور خبر داد و گفت: مجوز جذب نیرو بعد از ۱۰ سال بر اساس از شورای عالی جمعیت هلال‌احمر اخذشده و بر این اساس و به‌واسطه اینکه هیچ دخل و تصرفی در این استخدام صورت نگیرد همه اقدامات به وزارت علوم و گزینش واگذارشده و هیچ دخالتی به‌جز بحث‌های تخصصی در این استخدام نداریم.

محمدیون با اشاره به ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم یمن عنوان کرد: هر زمان صلیب سرخ جهانی برای کمک به ما اعلام کرده در چند مرحله کمک شامل مواد غذایی پوشاک و دیگر نیاز‌های اعلام‌شده به یمن ارسال کرده‌ایم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. محسن حسنی گفت:

    من محسن حسنی .جوانی ۳۴ ساله.متاهل و دارای فرزند .مستاجر .ساکن زنجان. با سابقه ای نزدیک به ۱۲ سال .از کار بیکار شده ام.لطفا مرا در مورد کاریابی و استخدام هر گونه شغل دولتی راهنمایی فرمایید.با تشکر

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها