۵گروه مشمول قانون استخدام آموزش و پرورش

وزارت آموزش‌ و پرورش در اجرای قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی بخشنامه‌ صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، براساس این بخشنامه پنج گروه زیر مشمول قانون استخدام می شوند.
الف. نیروهای پیش‌دبستانی: افرادی که از سال ۷۹ تا قبل از سال ۹۱ با یکی از مراکز پیش‌دبستانی دولتی یا کلاس‌های پیش‌دبستانی ضمیمه مدارس دولتی همکاری داشته‌اند و از حساب‌های دولتی حق‌الزحمه دریافت کرده‌اند.
ب : نیروهای خرید خدمات آموزشی شامل افرادی که طی سال‌های تحصیلی ۸۷-۸۸ و ۸۸-۸۹ با دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی از طریق شرکت‌های خدمات آموزشی با اداره کل آموزش و پرورش قرارداد مستقیم داشته اند.
ج : نیروهای حق‌التدریس غیر‌مستمر شامل افرادی که از سال ۷۹ تا قبل از ۹۱ با داشتن کد‌پرسنلی در مدارس دولتی به عنوان نیروی حق‌التدریس آزاد همکاری داشته اند.
د : آموزشیار شامل افرادی که با رعایت و ضوابط و مقررات آموزشی و اداری با مجوز گزینش گواهی آموزش تدریس بدو خدمت و کد پرسنلی بین سال‌های ۷۹ تا قبل از سال ۹۲ با نهضت سوادآموزی همکاری داشته است.
ه : آموزش‌دهنده مستمر شامل: آموزش‌دهندگانی که از سال ۷۹ تا قبل از سال ۹۲ با نهضت سوادآموزی همکاری داشته‌اند و حداقل دو دوره به صورت مستمر و هر دوره حداقل دو نفر و بیشتر را تحت پوشش داشته‌اند.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. ghasem گفت:

    با سلام.
    ببخشید بنده در سال های ۸۹ تا ۹۱ سرباز معلم بوده ام.
    آیا شامل من هم میشه؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها