۴۰۰ نیروی تعدیلی فولاد بناب تا پایان سال بر سر کار برمی‌گردند

رماندار بناب گفت: ۴۰۰ نیروی تعدیلی فولاد بناب تا پایان سال بر سر کار برمی‌گردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بناب، ولی الله فرج الهی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات فولاد صنعت بناب، با اشاره به پیشرفت جهادی فولاد صنعت بناب در دوره مدیریت جدید، اظهار کرد: هیئت مدیره جدید مجتمع فولاد صنعت بناب در ۶ ماهه گذشته از خودگذشتگی و ایثار نشان دادند.

وی افزود: طی این چند سال با مشکلات زیادی مواجه بودیم که اکنون رو به لطف خداوند این مشکلات حل شده و در اکثریت عرصه‌ها رو به پیشرفت هستیم.

فرج‌الهی با بیان اینکه نسبت تولید مجتمع فولاد صنعت بناب در طول چند ماه اخیر از ۱۰ درصد به ۳۰ درصد افزایش یافته است، گفت: اکنون فولاد بناب علاوه بر شهرستان بناب و استان آذربایجان‌شرقی، در سراسر کشور مطرح است.

وی افزود: در زمان اوج شکوفایی تولید فولاد صنعت بناب، این مجتمع ۲۰ درصد کل فولاد کشور را تامین می‌کرد ولی با مشکلاتی برخورد کرد.

عالی‌ترین مقام شهرستان بناب ضمن قدردانی از یاری مسئولان استانی و کشوری در راستای بازگشت فولاد صنعت بناب به روند تولید، تصریح کرد: عده‌ای خواستند فولاد بناب ورشکسته شود ولی با کمک و یاری تمامی مسئولان مربوطه که کاری از دست ‌آن‌ها برای این مجتمع برمی‌آمد توانستیم تا جلوی این روند را بگیریم.

فرماندار بناب، خاطرنشان کرد: اکنون بزرگترین مشکل فولاد صنعت بناب، تامین مواد اولیه است که در این مورد نیز از مسئولان استانی درخواست کمک داریم.

وی گفت: زمانی میشنویم مشکلات صنعت فولاد بناب رو به حل شدن است، خوشحال می‌شویم، چرا که تلاش‌های زیادی برای بازگردانی این مجتمع به خط تولید و بازار انجام دادیم.

وی در خاتمه از بازگشت نیروهای تعدیل یافته از این مجتمع خبر داد و گفت: مجتمع فولاد صنعت بناب طی پنج ماه گذشته ۱۴۰ نفر که اکثریت از نیرو‌های تعدیل یافته بودند جذب کرد و در چند ماه آینده نیز این مجتمع نزدیک به ۴۰۰ نیرو با اولویت پرسنل‌های تعدیل یافته جذب خواهد کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها