۳۰ هزار نیروی جدید استخدام دستگاه‌های اجرایی می‌شود

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی
 رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده با برگزاری دو آزمون استخدامی در سال ۹۶، ۳۰ هزار نیروی جدید به بدنه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی اضافه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جمشید انصاری طهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آزمون استخدامی فردا جمعه سوم شهریورماه بیش از ۱۲ هزار نفر جذب ادارت دولتی شده و در آزمون دیگری در پاییز امسال نیز افرادی زیادی استخدام می‌شوند.
وی از وجود ۳ میلیون بیکار در کشور خبر داد و افزود:  طبق بررسی‌های انجام شده ۲۶ میلیون نیروی فعال در کشور داریم که از این تعداد ۱۲ درصد معادل ۳ میلیون نفر بیکار است که امیدواریم با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط دولت شاهد کاهش این امار باشیم.
انصاری با بیان اینکه تحقق ۹۵۰ هزار فرصت شغلی در طول هرسال برنامه ششم توسعه جزو هدفگذاری دولت است گفت: دولت از هیچ تلاشی برای جلوگیری از افزایش تعداد بیکاران دریغ نمی‌کند.
معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه کاهش بیکاری از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و از مهمترین برنامه‌های دولت است ادامه داد: تعامل تمام ارکان نظام برای کاهش بیکاری مطلوب بوده و در این زمینه عزم راسخ وجود دارد.
انصاری تصریح کرد: طرح کارورزی و نام‌نویسی دانش‌آموختگان دانشگاهی به عنوان یک راهبرد برای کاهش بیکاری هم اکنون به صورت پایلوت در ۳ استان کشور در حال اجرا است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها