۲ هزار نیروی جدید در کشت و صنعت مغان استخدام می شود

استاندار اردبیل واگذاری موفق مجتمع کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی را در توسعه کشاورزی منطقه موثر دانست و گفت: اقدامات انجام گرفته در راستای جذب نیرو در این مجتمع توسط سرمایه گذار جدید انجام گرفته و در یک سال آینده ۲ هزار نفر نیرو جذب آن می شوند.

به گزارش ایرنا ، اکبر بهنام جو روز یکشنبه در جلسه کارگروه تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل افزود: می بایست اطلاع رسانی مناسب در خصوص اقدامات انجام گرفته در این مجتمع به مردم انجام شود تا افکار عمومی در جریان امور مثبت قرار گیرند.
وی با تاکید بر گسترش صنایع تبدیلی در استان بیان کرد: باید صنایع تبدیلی صادرات محور بویژه در شمال استان ایجاد شده و برنامه ریزی های لازم برای گسترش آن با توجیه اقتصادی در منطقه انجام گیرد ضمن اینکه در جنوب استان نیز این اقدام ضروری است.
بهنامجو با بیان اینکه کشاورزی استان اردبیل از رونق اقتصادی بالایی بهره مند می شود، اضافه کرد: طرح ۶۲ هزار هکتاری اراضی پایاب خدا آفرین در تاریخ کشاورزی استان بی نظیر بوده و با افتتاح آن انقلابی عظیم در کشاورزی استان ایجاد خواهد شد.
او بیان کرد: توجه به تولید و اشتغال زایی ، ایجاد صنایع تبدیلی ، مهار آبهای مرزی و تبدیل اراضی دیم به آبیاری نوین از شاخص های این طرح می باشد.
استاندار اردبیل رشد اقتصادی مردم و گسترش صنعت و کشاورزی صنعتی در استان را از برکات نظام دانست و بر معرفی این دستاوردها به مردم تاکید کرد.
وی در ادامه همچنین با اشاره به استعداد کشاورزی و باغداری در شهرستان خلخال خواستار اجرای اقدامات توسعه ای کشاورزی در این منطقه شد و گفت: این شهرستان با داشتن قابلیت های پرورش گیاهان دارویی ، میوه های ارگانیک ، صنایع دستی خانگی ، پرورش ماهی و باغ های میوه زمینه مناسبی برای افزایش اشتغال در بخش کشاورزی و راه اندازی صنایع تبدیلی دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. رضا خندان گفت:

    با سلام و خسته نباشید،بنده ۲۷ سالمه متاهلم و تو خونه اجاره ای زندگی میکنم و شغلمم آزاده،واقعا نیاز دارن ب این کار

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها