۲۰۰ نیروی جدید جذب پزشکی قانونی می شوند

معاون توسعه منابع انسانی سازمان پزشکی قانونی گفت: مجوز جذب ۲۰۰ نیرو طی سال گذشته در این سازمان گرفته شد و آزمون استخدامی آنان امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حاج منوچهری پیش ازظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رغبت کم نیروهای به ویژه پزشکان برای استخدام در این سمزان اظهار داشت: در آموزن استخدامی دو سال قبل پزشکی قانونی، هیچ نیرویی در دو استان کشور متقاضی نشدند.

وی دلیل اصلی عدم غربت را سختی کار در پزشکی قانونی بیان کرد و گفت: برای افزایش انگیزه ورغبت نیروها، برنامه‌های تشویقی در این سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با عنوان اینکه سال گذشته مجوز استخدام ۲۰۰ نیروی جدید در این سازمان گرفته شد و نیمی از این افراد را پزشکان تشکیل می‌دهند، زمان برگزاری آزمون استخدامی را ۳۱ شهریورماه امسال بیان کرد.

حاج منوچهری درباره تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی گفت: ساماندهی این نیروها از دغدغه‌های سازمان بوده و باید در چارچوب قوانین صورت گیرد و در آزمون استخدامی شرکت کنند و اگر قبول شوند نسبت به تعیین وضعیت اقدام می‌شود.

حاج منوچهری ادامه داد: همچنین از اسفندماه سال جاری نیروهای قراردادهای کار معین ما همطراز با نیروهای پیمانی شدند و برای نیروهای قرارداد کارگری نیز برای اینکه حس عدم عدالت ایجاد نشود، حق مسکن ۲۰۰ هزار تومان و ضریب سنواتی نیز افزایش یافت.

وی شمار پرونده‌های وارده به پزشکی قانونی طی سال قبل را ۲.۵ میلیون فقره اعلام کرد.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. مسلم محمدیان گفت:

    دیدگاهی ندارم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها