۱۶۰ مددجو کمیته امداد دارای شغل شدند

رئیس کمیته امداد شهرستان جم گفت: در سال جاری بیش از ۱۶۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد در زمینه اشتغال به سر کار رفته‌اند و توانمند سازی خانواده‌ها و خدمات دهی به نیازمندان در اولویت برنامه‌های این نهاد بوده است.

به گزاش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، عبدالحسین رهبر پیش از ظهر امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه جم در جمع مردم اظهار داشت: مردم همیشه در برنامه‌های کمیته امداد همراه بوده‌اند و در راستای حمایت از محرومین در کنار کمیته امداد حاضر بوده‌اند و با توجه به برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان جم که با هدف حمایت از محرومین برگزار خواهد شد قطعا مردم مشارکت بالایی در این برنامه خواهند داشت.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم با اشاره به شکل گیری کمیته امداد بیان کرد: ۲۲ روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با دستور امام راحل کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی برای خدمت به محرومین جامعه تشکیل شد و منابع مالی این نهاد از عنایات رهبری، دولت، مردم و صدقات است که بین مستضعفین تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد در سطح شهرستان جم، تصریح کرد: کمیته امداد خدمات قابل قبولی را در سطح شهرستان جم انجام داده است و در سال جاری بیش از ۱۶۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در زمینه اشتغال به سر کار رفته‌اند و توانمند سازی خانواده‌ها و خدمات دهی به نیازمندان در اولویت برنامه‌های این نهاد بوده است.

رهبر با بیان اینکه نقش کمیته امداد در نظام جمهوری اسلامی ایران کاهش فقر و کاهش آسیب‌های اجتماعی است خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از دو هزار واحد مسکونی با مشارکت سپاه و استانداری بوشهر در سطح استان برای مددجویان و محرومان جامعه در دست اجراست.

منبع: خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها