۱۴۷ قهرمان ورزشی در دستگاه های اجرایی به صورت رسمی استخدام شدند

غلامرضا شعبانی بهار شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال آوران، مربیان و داوران عرصه های ملی و بین المللی در سال های ۹۵ و ۹۶ که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: نهادینه شدن فرهنگ ورزش و فرهنگی کردن آن دو رسالت وزارت ورزش و در صدد اجرایی کردن آن در جامعه است.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: فرهنگی شدن ورزش با وجود ورزشکاران گذشته و پیشکسوتان ورزش امکان پذیر خواهد بود و باید این افراد در این مهم ورود پیدا کنند.

وی گفت: اگر ورزش در کشور همگانی شود قطعاً به قهرمانی نزدیک تر خواهد شد.

شعبانی بهار افزود: وزرات ورزش تمام تلاش خود را بر همگانی کردن ورزش در جامعه گذاشته و آن را به دغدغه در جامعه تبدیل کرده است.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد بودجه برای همگانی کردن ورزش در خواست شد که به یک هزار ۶۰۰ میلیارد نیز ارتقاء پیدا کرد و باید توجه کرد که بودجه خود وزارت ورزش هزار میلیارد نمی شود.

وی گفت: یکی از شاخصه های سلامتی در دنیا توسعه ورزش همگانی است که بسیاری از کشور ها به این امر توجه می کنند.

شعبانی بهار افزود: در سال آینده جشنواره هایی در راستای همگانی کردن رشته های ورزشی در تمامی سنین و بخش ها برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان در ماه بهمن برای همگانی کردن ورزش به مدیران کل ورزش تخصیص داده شده است.

وی افزود: نگاه دولت به همگانی کردن ورزش بسیار راهبردی و زیر ساختی است و عملیاتی کردن این مهم را در اولویت کاری خود قرار داده است.

شعبانی بهار گفت: بر اساس مصوبه های وزارت ورزش در خصوص استخدام قهرمانان ورزشی در دستگاه های اجرایی ۱۴۷ نفر جزو این مصوبه قرار گرفتند و در دستگاه ها به صورت رسمی استخدام شده اند.

وی افزود: تا کنون ۱۸ مدال المپیکی برای ایران کسب شده است که چهار مدال آن قبل از انقلاب و ۱۴ مدال آن بعد از انقلاب کسی شده است که نشان از توجه دولت ها به امر ورزش را نشان می دهد.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر در کشور می بایست دو هزار و ۳۰۰ خانه روستایی برای افزودن به فضای ورزشی روستاها ساخت.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها