۱۲ هزار نفر در سیستم اشتغال البرز ثبت نام کردند

به‌ گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس البرز در کرج، اسماعیل خلیلی امروز در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی کشور که به میزبانی استان البرز در مرکز تربیت مربی برگزار شد، گفت: برگزاری این‌گونه از مسابقات همسو با بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال خواهد بود چرا که به روند فعالیت کارکنان ادارات کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کارگران قرآنی در راستای اقتصاد مقاومتی فعالیت خواهد کرد، افزود: این قشر از جامعه شایسته کار می‌کنند، اما باید در نظر داشته باشیم کار شایسته نیازمند مزد شایسته است.

این مسئول با اشاره به اینکه باید با برگزاری این مراسم‌ها به اقتصاد کشور کمک کنیم، تصریح کرد: با ترویج روحیه‌ قرآنی می‌توانیم به اقتصاد کشور کمک کنیم.

مدیرکل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی کاهش نرخ بیکاری در البرز ۱۳/۸ برشمرد و تأکید کرد: طی ماه‌های گذشته شاهد این بوده‌ایم که چهار هزار نفر به آمار اشتغال اجباری افزوده‌شده است.

خلیلی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال در البرز افزایش داشته است، گفت: ۵۰۰ نفر از دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری انصراف داده‌اند که این موضوع بیانگر افزایش اشتغال در البرز است.

وی متذکر شد: طی فعالیت‌های انجام‌شده در راستای اقتصاد مقاومتی شاهد این بودیم که ۱۲ هزار نفر در سیستم ثبت اشتغال استان به ثبت رسیده است. این آمار در کشور بی‌نظیر است.

این مسئول با تأکید بر اینکه نیازمند آمار ایجاد شغل ۱/۲ هستیم، خاطرنشان کرد: استان البرز در موضوع اشتغال از برترین استان‌های کشور است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها