یاسوج| هرگونه به‌کارگیری در ادارات کهگیلویه و بویراحمد بدون آزمون ممنوع شد

محمود مومن نسب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: هرگونه استخدام و به‌کارگیری حتی نیروهای شرکتی باید از طریق آزمون در قالب سامانه‌های داخلی دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و یا رسانه‌ها انجام شود و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید به ضروروت برگزاری آزمون برای هر گونه استخدام و به‌کارگیری با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن زمینه برای حضور تمام افراد دارای شرایط در قالب یک رقابت سالم، عنوان کرد: برخورد با مدیران متخلف در این زمینه در دستور کار بوده و بدون تعارف و ملاحضه ورود می‌کنیم.

مومن‌نسب با اشاره به فرایند ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های مشخص، افزود: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته فرمانداری گچساران در بین دستگاه‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد مقام برتر را و در بین فرمانداری‌های سراسر کشور مقام چهارم را کسب کرد.

وی تصریح کرد: حقوق شهروندی، برگزاری منظم و پیگیری مستمر جلسات، تکریم ارباب رجوع، برگزاری ملاقات‌های مردمی و پاسخگویی صریح و روشن و لازم به مکاتبات مسئولان هم طراز و بالادست استانی و کشوری و ارائه برنامه‌ها به موقع طبق زمان‌بندی از جمله مولفه‌های معرفی فرمانداری گچساران به عنوان فرماندار برتر بوه است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها