گوگل صفحه جدید موتور جستجوگر خود را مورد آزمایش قرار داد

گوگل -محبوبترین موتور جستجوگر دنیا- اعلام کرده است آزمایش مربوط به “صفحه نمایش نتایج جستجو” را آغاز کرده است. در این صفحه جدید، نتایج جستجوی گوگل بلافاصله پس از تایپ درخواست توسط کاربر برای وی به روز و به نمایش گذاشته می شود.

اولین بار وب سایت Ousbey که در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو فعالیت می کند مقاله ای در این زمینه نوشت و با نمایش یک فایل ویدیویی که در ادامه این خبر قرار گرفته به جزئیات آن پرداخت. پس از آن بود که سخنگوی گوگل ضمن تائید این خبر اعلام کرد که به صورت محدود این سیستم به آزمایش گذاشته شده است.

سخنگوی گوگل در اینباره اعلام کرد: “در زمان های مشخصی ما بین ۵۰ تا ۲۰۰ مورد جستجوی انجام شده را توسط این صفحه جدید به نمایش خواهیم گذاشت. جزئیات و نحوه استفاده از این صفحه در وبلاگ ما درج شده است.”

همانند آنچه در فایل ویدیویی مشاهده می شود، پس از آنکه کاربر شروع به نوشتن عبارت مورد نظر خود در کادر جستجو نمود، صفحه نمایش نتایج مرتباً و به صورت خودکار بروز رسانی می شود.

به عقیده برخی کارشناسان این سرویس جدید ممکن است باعث ناخوشنودی تبلیغ دهندگان به گوگل شود زیرا آنها مایل هستند تبلیغاتشان بر اساس محتوی جستجو به نمایش درآید که فعلاً سازگاری مناسبی با این سرویس ندارد.

پس از آنکه از ابتدای سال جاری میلادی گوگل تصمیم گرفت طراحی سایت و همچنین طراحی لوگوی خود را مجدداً انجام دهد این تغییر را می توان مهمترین تغییر گوگل در موتور جستجوگرش نامید.

اخیراً گوگل با معرفی موتور جستجوگر Bing متعلق به مایکروسافت رقیبی جدی را در برابر خود می بیند بخصوص آنکه آمار نشان می دهد درصد سهام Bing مرتباً رشدی صعودی را تجربه می کند.

منبع : winbeta.net

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها