گزارش ایسنا از دانشگاهی که آدرسی ندارد!

موسسه غیرانتفاعی «امام‌علی(ع)» واقع در شهر تهران امسال در حالی با مجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم نسبت به پذیرش ۱۲۰ دانشجو در دو رشته حسابداری و مدیریت صنعتی از طریق کنکور سراسری اقدام کرد که این موسسه در حال حاضر وجود خارجی و نشانی و مکان مشخصی ندارد تا دانشجویان به آن مراجعه و در آن تحصیل کنن
ابوالفضل حسنی، مدیر کل دفتر گسترش وزارت‌علوم، تحقیقات و فناوری در این باره به خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: تاسیس موسسه امام علی همانند سایر موسسات برطبق ضوابط و مقررات مربوطه صورت گرفته است، اما موسسه مذکور در چندین مرحله جابجایی داشت.
وی ادامه داد: در حال حاضر به موسسه مربوطه اولتیماتوم داده شده است تا ظرف ماه آینده مکان مناسبی را در شان دانشجویان تاسیس و به وزارت علوم نیز گزارش ارائه کند.
وی با بیان اینکه در زمان صدور مجوز، موسسه امام علی(ع) مکان داشت، تصریح کرد: شاید پس از این موضوع نقل مکان کرده باشد و در حال حاضر موسسه تخلف کرده است.
حسنی خاطرنشان کرد: در صورتی که موسسه مربوطه در فرصت داده شده به تعهد خود عمل نکند و مکان مناسبی را تهیه نکند، دانشجویان آن به موسسات همجوار منتقل و مجوز موسسه مربوطه لغو خواهد شد.
همچنین آهون منش، دبیر اتحادیه موسسه و دانشگاههای غیرانتفاعی با بیان اینکه موضوع موسسه امام علی(ع) روز پنجشنبه در شورای مرکزی اتحادیه بررسی می‌شود، به ایسنا گفت: درصورت نبود مکان مناسب برای تحصیل دانشجویان آن به دانشگاه همجوار این موسسه منتقل می‌شوند.
وی در عین حال اظهارکرد: در زمان اخذ مجوز، بازرس یا نماینده‌ای از سوی وزارت علوم تمامی مسائل از جمله اجاره‌نامه پنج ساله موسسات را چک می‌کند، با این وجود مشخص نیست چرا اتفاق ذکر شده رخ داده است.
آهون‌منش خواستار بررسی این موضوع از سوی وزارت علوم و اعلام دلایل آن شد.

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها