کمبود ۱۳۰۰ معلم در استان بوشهر

کمبود ۱۳۰۰ معلم در استان بوشهر
معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: در استان بوشهر ۱۳۰۰ معلم و ۲۰۰ نیروی خدماتی نیاز است که در حال حاضر کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد از طریق حق‌التدریس معلمان شاغل و نیروهای پیش‌دبستانی تأمین می‌شوند.

سیروس فتحی شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: در استان بوشهر ۱۳۰۰ معلم و ۲۰۰ نیروی خدماتی مورد نیاز است که در حال حاضر کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد از طریق حق‌التدریس معلمان شاغل و نیروهای پیش‌دبستانی تأمین می‌شوند.

وی اضافه کرد: در سال جاری افزایش حقوق فوق العاده نداشته‌ایم اما مثل کارکنان دولت ۱۰ درصد افزایش اعمال می‌شود و هر گونه خبری که در این شرایط رسانه‌ای شود دروغ است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش ‌و پرورش استان بوشهر یادآور شد: در شهرستان دشتی به جهت تلاش‌های متعددی که در بخش‌های آموزشی و پرورشی صورت گرفته شاهد موفقیت‌های ارزشمندی بودیم که با هم‌دلی و هم‌راهی همه‌کسانی که مسؤولیت دارند و تلاش می‌کنند به دست آمده است.

وی افزود: به جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان در کنکور سراسری با همکاری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس طرح نخبه‌پروری در تعدادی از شهرستان‌های استان از جمله شهرستان دشتی اجرا شده است.

فتحی یادآور شد: نگاه ما به این برنامه یک برنامه بلندمدت است که قطعاً با حمایت‌هایی که صورت خواهد گرفت روزبه‌روز شاهد تأثیرگذاری بیشتر آن خواهیم بود.

وی افزود: اهمت کار در مجموعه تعلیم و تربیت و آن نقشی که در سند بنیادین به‌عنوان نقش معلم و مربی به‌عنوان راهبر تربیتی تعریف‌شده برای ما مهم است و به دنبال این هستیم که بتوانیم فرزندانی را تحویل جامعه اسلامی که هرکدام بتوانند در مسؤولیت‌هایی که می‌پذیرند انسان‌های مؤثر،کارا، اثرگذار و موفقی باشند.

فتحی در خصوص کمبود نیروهای خدماتی در سطح آموزش‌ و پرورش استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۹۸۰ نیروی خدماتی، آشپز و راننده در این بخش‌ها مشغول به خدمت هستند و حدود ۲۰۰ نیروی خدماتی کمبود داریم که تاکنون مجوز جذب و به‌کارگیری آنها نتوانسته‌ایم به دست بیاوریم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. بهاره گفت:

    سلام من فوق دیپلم حقوق ثبت دارم و اکنون در حال تحصیل برای لیسانس هستم خیلی به شغل معلمی علاقه دارم رشته من جوریه ک کلا مربوط ب اجتماع میشه..از بندردیلم هستم.

  2. فاطمه حسینی گفت:

    سلام من مدرک دیپلم مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده دارم و دانشگاه رشته حقوق شورای حل اختلاف کاردانی خواندم و۲۷سال سن دارم لطفا با درخواست من موافقت کنید خیلی به این کار معلمی علاقه دارم با تشکر

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها