کمبود ۱۲ هزار معلم در سیستان و بلوچستان

زاهدان، عصر امروز شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با حضور وزیر آموزش و پرورش در استانداری برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به تشریح گزارش پروژه عدالت آموزشی سیستان و بلوچستان پرداخت و افزود: سیستان و بلوچستان ۱۲ هزار معلم کم دارد که  از طریق مختلف به ویژه خرید خدمت، تلاش می‌کنیم مشکل نیروی انسانی را برطرف کنیم.

علیرضا نخعی بیان کرد: هم اینک سند جامع آموزشی سیستان و بلوچستان در حال انجام است که ۸۰ درصد آن تکمیل و ما بقی تا پایان بهمن ماه تکمیل می شود‌.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار کرد: طی سال‌های اخیر، ۲ هزار و ۳۹۷ کلاس درس به فضاهای اموزشی استان اضافه کرده‌ایم.

علیرضا راشکی افزود: این اداره کل با ۲۸۴ میلیارد تومان بیشترین اعتبار را نسبت به سایر استانها داشته اما در تخصیص‌ها مشکل داشته و داریم.

وی افزود: ساخت هزار مدرسه دیگر هدیه مقام معظم رهبری به نقاط محروم است که امیدواریم مانند بنیاد برکت سهمیه خوبی از این هزار مدرسه به این استان اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در ۶ ماه دوم امسال بیشترین میزان افتتاح کلاس را داشته است، گفت: با وجود تلاش های انجام شده به دلیل بالاتر بودن رشد جمعیت سیستان و بلوچستان در همسنجی با کشور سرانه فضای آموزشی در این استان پایین است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها