کمبود ۸۰۰ پرستار در همدان

هادی زرینی امروز در گفت وگو با فارس در همدان با بیان اینکه پرستاران همدان ۹ ماه کارانه دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: با افتتاح بیمارستان‌های جدید برخی از نیروها اعلام کرده‌ که در توان آنها نیست که بتوانند اضافه کار اجباری داشته باشند.

وی با بیان اینکه افتتاح بیمارستان‌هایی نظیر سوختگی بعثت فعلا متوقف شده است، گفت: امیدواریم وقتی مجوز جذب نیروی شرکتی و استخدامی دریافت شد، ۲۶ تخت بیمارستان سوختگی بعثت فعال شود.

رئیس نظام پرستاری همدان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در گروه پرستاری استان فعالیت دارند، افزود: این گروه شامل پرستار، بهیار، اتاق عمل، هوشبری و فوریت پزشکی هستند.

وی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۷۴۰ نفر از این افراد عضو نظام پرستاری همدان و مابقی عضو نظام پرستاری شهرستان‌های تویسرکان، نهاوند و ملایر هستند،

زرینی با اشاره به نسبت پرستار به تخت در استان گفت: استاندارد این میزان در خاورمیانه ۲.۵ پرستار به تخت است که به طور میانگین در کشور ۱.۷ و در استان ۱.۱ پرستار به تخت را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به میانگین کشوری ۶ دهم درصد فاصله وجود دارد، افزود: در حال حاضر با این وضعیت ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر نیرو کمبود است تا به استاندارد کشوری برسیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها