کمبود پرستار در بیمارستان های تامین اجتماعی جبران می شود

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: ۱۵ هزار پرستار در بیمارستان های تامین اجتماعی مشغول کار هستند اما کمبود نیروی پرستار مشهود است که برای جبران این کمبود در مراکز درمانی این سازمان امسال اقدامات لازم صورت می گیرد.

محمدحسن زدا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: اکنون حدود ۷۰ هزار نیروی انسانی در بخش های درمانی و بیمه ای این سازمان مشغول فعالیت هستند. برخی پرستاران از کمبود نیرو گلایه هایی دارند که این کمبودها را با جذب نیروی جدید در سال های آینده جبران خواهیم کرد.
وی ادامه داد: برای رفع مشکلات در سازمان تامین اجتماعی مطالعات جامعی انجام شده است و به طور قطع به سمت حل مشکلات پیش می رویم. رفع مشکلات درمانی به ویژه موضوع کمبود پرستاران تنها با بودجه حل نمی شود؛ برخی مواقع باید به جمع آنها رفت، درد دل های آنها را شنید و با نمایندگان آنها صحبت کرد و حتما این کار در کاهش مشکلات موثر است.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: معتقدیم همه مشکلات پول نیست و به این نتیجه رسیده ایم که تاکتیک های مدیریتی می تواند در حل برخی از مشکلات موثر باشد ضمن اینکه در این زمینه باور داریم که نباید حقی از کسی ضایع شود و اگر بر اساس قانون و مقررات حقی ایجاد شده است، باید به آنها پرداخت کرد.
وی تعامل با سازمان های مختلف و حمایت ویژه شرکای اجتماعی را از مهمترین راهبردهای این سازمان اعلام کرد و گفت: در صورتی که بتوان بخشی از مشکلات را با تعامل با دیگر سازمان ها حل کرد، گام های موثری در این زمینه برداشته می شود، البته سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان اجتماعی بزرگ و بیمه گر، همیشه به دنبال تعامل و حل مشکلات بوده است و در این زمینه تمام سعی خود را انجام داده است.
سازمان تامین اجتماعی با حدود ۴۲ میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر، ۱۸ نوع خدمت بیمه ای و درمانی به افراد زیرپوشش ارائه می دهد.
این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه ای و درمانی است و ۳۵۶ بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی، بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می کند.
بخش بیمه ای تامین اجتماعی ۴۸۰ شعبه در سراسر کشور دارد و خدمات بیمه ای این سازمان از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها