کمبود نیروی تربیت بدنی در مدارس زنجان احساس می‌شود

ذبیح‌الله تاراسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: عمده نیروهای فعال در رشته تربیت بدنی در مدارس استان زنجان نیروهای تخصصی هستند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای تخصصی رشته تربیت بدنی حداقل کارشناسی تربیت بدنی را دارند، اظهار کرد: در این دوره تمام رشته‌های ورزشی در کنار رشته‌های تئوری آموزش داده می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مربیان تربیت بدنی توانایی کافی و وافی به لحاظ علمی و هم توانایی عملی دارند، گفت: ضروری است که در کنار تحصیلات آکادمیک دوره‌های ضمن خدمت با توجه به اهدافی که از وزارتخانه و اداره کل ابلاغ می‌شود برای این افراد برگزار شود تا کیفیت و عملکرد آنها با مشکل مواجه نشود.

تاراسی با اشاره به اینکه تا سال‌جاری کمبود معلم تربیت مربی در مدارس استان زنجان احساس نمی‌شد، گفت: با توجه به تغییر پایه‌های درسی و افزایش یک و دو ساعت یک زمان درس تربیت بدنی در پایه‌های یازدهم و دوازدهم ممکن است کمبود نیرو در سال آینده در این رشته احساس شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: در حال رایزنی با معاونت نیروی انسانی هستیم تا با جذب از طریق ماده ۲۸ و استفاده از ظرفیت پردیس‌های تربیت معلم این کمبود نیرو رفع شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها