کلیات طرح استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی رد شد

سخنگوی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از رد طرح الحاق یک ماده به قانون استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی خبر داد.

حمایت میرزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  در رابطه با تعیین تکلیف طرح الحاق یک ماده به قانون استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی اظهار کرد: این موضوع در جلسه اخیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی شد اما کلیات آن از سوی اعضای کمیسیون رد شد.

وی افزود: قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی تا به امروز بیش از ۷ تا ۸ بار اصلاحیه خورده است، به همین دلیل اعضای کمیسیون ترجیح دادن تا با جمع‌آوری کامل اطلاعات نسبت به الحاق یک ماده به این قانون تصمیم‌گیری کنند.

سخنگوی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آمار دقیقی در رابطه با تعداد نیروهای حق‌التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی در اختیار مجلس قرار نگرفته، یعنی به طور دقیق نمی‌دانیم که تعداد این افراد با توجه به رشته و جنسیت آنها چگونه است.

میرزاده ادامه داد: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به دلیل نبود اطلاعات دقیق از تعداد افراد مشمول این طرح کلیات آن را تصویب نکردند و مقرر شد تا در صورت صلاحدید این موضوع در صحن علنی مجلس بررسی شود و نمایندگان در رابطه با آن تصمیم بگیرند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها