کفش جی­ اوکس در دیجی استایل با یک تخفیف هیجان‌انگیز

 

“به نقل از دیجی کالا مگ “جی­ اوکس کفشی است که راحتی را با آن تجربه خواهید کرد. کفشی همگام با تکنولوژی‌های روز و البته با ظاهری کلاسیک و شیک. اما برای داشتن این کفش­های منحصربفرد فرصت را از دست ندهید. دیجی استایل همگام با نمایندگی‌های دیگر جدیدترین‌های مجموعه زمستانی جی اوکس را با حداکثر ۳۰% تخفیف در سبد خرید زمستانی­تان ‌می‌گذارد.

 

جی­ اوکس با یک ایده خلاقانه از تولید کفشی که امکان تنفس را به پاهای شما می‌دهد وارد دنیای کفش مردانه و زنانه شد. سپس با گسترش ایده‌های ماریو مارتی، پایه‌گذار جی‌اوکس، طراحی‌های آن به ویژه در انواع بوت و نیم بوت گسترش یافت و علاوه بر سلامت و راحتی پا، برای زیبایی و ظاهر خلاقانه و خاص­اش محبوب گردید.

جی اوکس که کار خود را حدود ۲۵ سال پیش از ایتالیا آغاز کرد، توانست به سرعت کمپانی خود را گسترش دهد و حالا هماهنگ با نیازهای یک خانواده از کفش اسپرت و کفش مجلسی گرفته تا نیم بوت مردانه را در طراحی‌هایش جای داده است و البته برای اعضای کوچکتر خانواده نیز طراحی‌های متفاوتی از کفش نوزاد تا انواع کفش کتانی پسرانه یا نیم بوت دخترانه را دارد.

1

پس مهم نیست چه سن و سال یا حتی سلیقه‌ای داشته باشید، می‌توانید سری به محصولات متنوع جی اوکس بزنید و علاوه بر آن­که کیفیت بالا و عمر طولانی کفش­های آن را تجربه کنید، از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیای کفش هم لذت ببرید.

آنچه در طراحی کفش‌های زنانه، مردانه و بچگانه جی اوکس به کار رفته است، تکنولوژی قابلیت تنفس است که علاوه بر داشتن گرمی و محافظت مناسب، به پاها امکان تنفس و راحتی بیشتر داده و باعث می‌شود پا داخل کفش عرق نکند.

زیره کفش‌های جی اوکس هم از ویژگی خاصی برخوردار است، زیره این کفش‌ها مهندسی و طراحی خاصی دارد که که علاوه بر کاهش لغزندگی کفش‌ها باعث راحتی بیشتر آن و محافظت بیشتر در مقابل ضربه‌‌ها می‌شود.

همچنین در رویه و البته زیره برخی از مدل‌های جی اوکس چرم طبیعی به کار رفته است که نه تنها قابلیت ضد آب بودن داشته و باعث می‌شود که آن‌ها را بتوانید با خیال راحت در روزهای بارانی و برفی پاییز و زمستان بپوشید، بلکه عمر کفش را نیز افزایش می‌دهد.

پس اگر هنوز برای خرید کفش زمستانی یا روزمره و یا کتانی خود تصمیم نگرفته‌اید و برای انتخاب یک کفش با کیفیت که برای طولانی مدت همپای شما باشد، مردد هستید، حراج میان فصل هیجان‌انگیز جی اوکس را از دست ندهید.

2

از خرید کفش زنانه گرفته تا کفش بچگانه، این اتفاق می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های خرید زمستانی شما باشد. طعم شیرین خرید اینترنتی بوت مردانه، زنانه و البته محصولات ویژه  کفش GEOX برای کودکان‌تان را با دیجی استایل و در حراج میان فصل این برند ایتالیایی بچشید و زمستان امسال را متفاوت سپری کنید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها