کانون وکلای دادگستری بوشهر به‌دنبال افزایش ۱۲ نفری در سهمیه آزاد آزمون وکالت

 

پایگاه خبری اختبار- رئیس کمیسیون کارآموزی و اختبار کانون وکلای دادگستری بوشهر از تصمیم این کانون برای افزایش ظرفیت پذیرش سهمیه آزاد در آزمون وکالت سال ۹۶ خبر داد.

دکتر مهدی شعبان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اختبار با اشاره به مصوبه اخبر هیئت‌مدیره کانون وکلای بوشهر، اظهار داشت: در جلسه‌ای که روز ۱۱ بهمن‌ماه جاری برگزار شد، پس از سه ساعت بحث و تبدل نظر، با ۳ رأی موافق در برابر یک رأی مخالف و یک رأی ممتنع، با افزایش ۱۲نفری درسهمیه آزاد داوطلبان آزمون وکالت این کانون موافقت شد.

شعبان‌زاده افزود: البته انتشار این تصمیم موجب انتقادهایی از سوی بعضی اعضای کانون شد اما به‌هرحال این مصوبه به قوت خود باقی است و پیگیری اجرای آن با رئیس کانون وکلای بوشهر خواهد بود تا درصورت جلب نظر کمیسیون موضوع تبصره ماده ۱ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری، به مرحله اجرا درآید.

بنابر گزارش اختبار، ظرفیت پذیرش کانون وکلای دادگستری بوشهر در آزمون وکالت ۹۶، چهل نفر اعلام شده بود که ۲۸ نفر از این افراد در سهمیه آزاد و ۱۲ نفر نیز در سهمیه ایثارگران پذیرفته شدند.

به‌این‌ترتیب به‌نظر می‌رسد کانون وکلای بوشهر نخستین کانونی است که پس از تصمیم به افزایش ظرفیت کانون وکلای مرکز، تصمیم مشابهی را اتخاذ می‌کند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها