کارکنان کتابخانه ملی ایران استخدام رسمی می‌شوند

کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بعد از گذشت حدود ۲۰ سال از خدمت‌شان در این کتابخانه استخدام پیمانی و یا رسمی می‌شوند.
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از ۲۰ سال گذشته تاکنون به جذب نیروهای متخصص در عرصه کتاب، منابع غیرکتابی، اسناد و نسخ خطی پرداخته بود که تا چندی پیش اکثر آنها با سابقه‌ای بیش از ۱۰ سال در این کتابخانه مشغول به کار بودند.
خبرنگار فارس اوایل امسال از اسحاق صلاحی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران درباره جذب نیروی انسانی در این کتابخانه و مشخص شدن وضعیت شغلی اعضای این کتابخانه به گفت‌وگو پرداخته و به صورت مستمر و در گزارش‌های مختلف آن را پیگیری کرده است که خوشبختانه بعد از چندین سال این مهم محقق شد.
صلاحی درباره خبر مسرت بخش خود برای کارکنان کتابخانه ملی ایران، بیان می‌کند: نیروهایی که تحصیلات دانشگاهی با سابقه ۵ سال کار دارند و نیروهای دیپلم با سابقه ۱۰ سال خدمت، تبدیل وضعیت به پیمانی و رسمی می‌شوند.
وی اضافه می‌کند: چندی پیش سهمیه جذب تعداد ۱۰ نفر هیأت علمی از میان کارکنان گرفته شده است که متقاضیان در سایت جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌توانند به ثبت‌نام بپردازند.
منبع : توانا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها