کارآفرینی بهترین ظرفیت برای جهاد اقتصادی است

کارآفرینی بهترین ظرفیت برای جهاد اقتصادی است
معاون فناوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی خراسان شمالی کارآفرینی را بهترین ظرفیت برای جهاد اقتصادی عنوان کرد.
محسن رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از ارائه آموزش کارآفرینی به ۲۵۰ نفر در خراسان شمالی طی امسال خبر داد.
وی همچنین تعداد افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی کارآفرینی در جهاد دانشگاهی استان طی شش سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد.
این مسئول در جهاد دانشگاهی خراسان شمالی با بیان اینکه افزایش دوره‌های آموزشی کارآفرینی از برنامه‌های معاونت فناوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان است، افزود: عناوین و سرفصل‌ها دوره‌های کارآفرینی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی با مفاهیم کارآفرینی و کسب و کار، شناخت بازار و آشنایی با سازمان‌های حامی کارآفرینی است.
رحمانی با بیان اینکه افرادی که آموزش‌های کارآفرینی این مرکز را گذرانده‌اند، عمدتاً فارغ‌التحصیلان و دانشجویان استان را شامل می‌شوند، گفت: این افراد در مراکز رشد واحدهای فناور جهاد دانشگاهی فعالیت داشته و مراحل رشد و پیش رشد را می‌گذرانند.
وی در ادامه از انعقاد تفاهمنامه با پتروشیمی استان برای برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی برای کارکنان این مجتمع خبر داد.
معاون فناوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی خراسان شمالی اظهار داشت: بر اساس این تفاهمنامه یک‌هزار و ۴۰۰ نفر از کارکنان پتروشیمی دوره‌های آموزشی را خواهند گذراند که شروع این دوره‌ها نیز آموزش کامپیوتر است.
وی در ادامه با بیان اینکه دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی شامل دوره‌های کوتاه مدت عمومی، تخصصی و تخصصی پیشرفته است، گفت: امسال در قالب دوره‌های آموزشی کوتاه مدت کارکنان دولت آموزش‌های ضمن خدمت را در این مرکز طی می‌کنند.
رحمانی دوره آموزشی برای مسئولان کنترل کیفیت واحدهای صنعتی، شرکت‌های تعاونی، مدیران و مربیان مهدهای کودک را از دیگر دوره‌هایی برشمرد که توسط این مرکز برای شرکت کنندگان برپا شده است.
وی شمار کارکنانی که طی امسال از طریق برپایی دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی استان آموزش‌های مرتبط را فرا گرفته‌اند، یک‌هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد.
معاون فناوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین طی پنج سال گذشته هفت هزار نفر آموزش‌های مختلف را در این مرکز گذرانده‌اند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها