چه خبر از نتایج آزمون استخدامی احیا استیل فولاد بافت؟

 شرکت احیا استیل فولاد بافت از آن دست پروژه هایی است که بعد از چندین سال با واگذاری از بخش دولتی به خصوصی در آستانه بهره‌برداری است.

در حال حاضر این شرکت با راهبری شرکت توسعه و صنایع ماهان و سرمایه گذاری قرارگاه خاتم الانبیا در مسیر تکمیل احداث و اجرا قرار دارد.

معاون بهره برداری این شرکت به کرمان نو توضیح می‌دهد که قرار است نیمه اول امسال (شهریور ماه) این شرکت نیروهای جذب شده توسط آزمون را استخدام کند.

یعقوب حاتمی ادامه داد که در سال ۹۵ حدود ۲۷۰۰ نفردر آزمون استخدامی  شرکت کردند که پس از مراحل انجام شده یعنی بعد از آزمون کتبی و مصاحبه های فنی – روانشناختی ۲۱۴ نفراز این تعداد انتخاب شدند که اولویت اول انتخاب آنها از مردم بافت،رابر و ارزوییه و بعد از آن سیرجان، بردسیر و بقیه شهرستان های استان بوده است.

او می گوید ما آزمون را زودتر برگزار کردیم تا به تدریج به تناسب  زمان بهره برداری کارخانه این نیروهای انتخاب شده فراخوانده و با وظایف خود آشنا شوند و اگر لازم به آموزش های مخصوص هستند، دوره ببینند.

معاون بهره برداری این شرکت ادامه داد که با توجه به دلایل مالی ، فنی و ترخیص قطعات از گمرک پیش بینی شده است که این پروژه در شهریور ماه به بهره برداری برسد و در حال حاضر از ۲۱۴ نیرو جذب شده که در پرتال شخصی هرکس اطلاع رسانی شده، قبل از شروع سال جدید  ۲۴ نفر که شامل ۹ نفر نگهبان ، ۶ نفر اپراتور برق ، چند نفر مربوط به ایستگاه پمپاژ آب و سه چهار نفر هم مربوط به کارپرداز و انبار دعوت شدند. وی می گوید این افراد بعد از مصاحبه به آن ها اعلام شد که احکامشان اوایل اردیبهشت ثبت و اول اردیبهشت مشغول به کار می شوند.

حاتمی در خصوص آگهی جذب مدیر در اسفند ماه ۹۶ نیز توضیح داد که برای پست های مدیریت ما نیاز به افرادی با سابقه کار ۴-۵ ساله هستیم به همین دلیل از افرادی که تمایل داشتند خواستیم که رزومه خود را برای ما ارسال کنند تا از بین آن ها بتوانیم افراد متخصص را انتخاب کنیم.

کرمان نو

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها