چهارمین فراخوان جذب بورسیه داخل دانشجویان مقطع PhD (به زودی)

لینک ثبت‌نام«چهارمین فراخوان جذب بورسیه داخل دانشجویان مقطع PhD» به زودی فعال می‌شود+جدول اعلام نیاز

 

مرکز جذب امور هیات علمی وزارت بهداشت، امروز پانزدهم مردادماه در اطلاعیه‌ای کوتاه، از فعال‌سازی لینک ثبت‌نام چهارمین دوره فراخوان بورسیه تحصیلی به زودی خبر داد.
این مرکز دهم مردادماه جاری آگهی چهارمین فراخوان جذب بورسیه داخل دانشجویان مقطع PhD را منتشر کرد.

شرایط عمومی و اختصاصی «چهارمین فراخوان جذب بورسیه داخل دانشجویان مقطع PhD» را در ادامه می‌خوانید.

با استعانت از درگاه خداوند متعال به اطلاع می‌رساند، معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در راستای تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز و مأموریت‌های واسپاری شده به دانشگاههای مناطق آمایشی چهارمین دوره فراخوان بورسیه دانشجویان مقطع Ph. D. دانشگاههای علوم پزشکی کشور را برگزار می‌نماید. ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی به آدرس http: //aac. behdasht. gov. ir بوده و ملاک ثبت نام متقاضیان در فراخوان، گرفتن کد رهگیری می‌باشد.

شرایط عمومی:

الف) اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی

ب) تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی

ج) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

د) عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی وسابقه محکومیت کیفری وجزایی

ه) عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان

ز) تائید صلاحیت‌های داوطلبان درشورای بورس و هیأت‌های اجرایی جذب دانشگاه‌ها، هیأت مرکزی جذب و شورای اجرایی بورس وزارت متبوع طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی

شرایط اختصاصی:

۱- پذیرش متقاضی در مقطع دکتری تخصصی (Ph. D.) در رشته‌های مورد نیاز علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی (صرفاً رشته‌های جامعه نگر، مواد دندانی) و کلیه رشته‌های تخصصی داروسازی خواهد بود. متقاضیان بایستی در آزمون سراسری دکترای تخصصی پذیرفته شده باشند.

۲- در خصوص رزمندگان، جانبازان، همسران و فرزندان جانباران بالای پنجاه درصد، آزادگان، فرزندان و همسران شهدا بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی عمل خواهد شد.

۳- حداکثر سن برای داوطلبین جهت استفاده از بورس داخل ۳۵ سال می‌باشد.

تبصره ۱: به سقف سنی ایثارگران شامل رزمندگان با بیش از ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان بالای ۲۵درصد، آزادگان بالای ۳ سال اسارت، فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد، فرزندان شهدا وآزادگان با بیش از ۳ سال اسارت، همسران شهدا و جانبازان بالای ۵۰% حداکثرتا ۵ سال افزوده خواهد شد.

تبصره ۲: در خصوص داوطلبینی که از توانایی علمی خاص برخوردار هستند با درخواست دانشگاه و تأیید شورای اجرایی بورس وزارت متبوع، شرط سنی تا سقف ۴۰ سال قابل افزایش خواهد بود.

۴- کلیه دانشجویان پس از گذراندن حداقل یک نیمسال تحصیلی می‌توانند در فراخوان شرکت نمایند. لازم به توضیح است تا پایان نیم سال ششم این امکان برای همه متقاضیان شرکت در فراخوان وجود دارد.

۵- عنوان رشته متقاضی می‌بایست با عنوان رشته درج شده در فراخوان دقیقاً مطابقت داشته و پذیرش موارد مشابه ممنوع می‌باشد.

۶- دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های حضوری دانشگاههای علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور وموسسات تابعه در اولویت پذیرش و جذب هستند.

۷- برای مستخدمین کشوری (کارمند رسمی و پیمانی وزارتین علوم و بهداشت ودانشگاه آزاد اسلامی و هر سازمان دولتی دیگر) در صورت پذیرفته شدن در فراخوان بورس، صدورحکم بورسیه مشروط به ارائه استعفای پذیرفته شده به دانشگاه مربوطه می‌باشد.

۸- متقاضیانی که قبلاً تعهد خاص به یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسسات تابعه سپرده‌اند می‌توانند فقط در فراخوان بورس‌ همان دانشگاه شرکت نمایند.

تبصره: این متقاضیان در صورت موافقت دانشگاه محل تعهد خاص می‌توانند در فراخوان سایر دانشگاه‌ها نیز شرکت نمایند.

۹- شرط معدل مقاطع تحصیلی قبلی متقاضیان برای شرکت در فراخوان در دوره کارشناسی ارشد حداقل ۱۶ وبرای دوره دکترای حرفه‌ای حداقل ۱۵ می‌باشد.

۱۰- در هر دانشگاه / دانشکده در شرایط مساوی، اولویت استفاده از تسهیلات بورس با متقاضیان بومی و نخبگان واستعدادهای درخشان بر اساس آیین نامه می‌باشد.

۱۱- متقاضیان بورس مجاز به انتخاب یک دانشگاه خواهند بود.

تذکر بسیار مهم:

چنانچه در هر یک ازمراحل پذیرش یا پس از آن خلاف اطلاعات اعلام شده توسط متقاضی محرز شود، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی شده و در صورت صدورحکم بورسیه، حکم صادره لغو و بلا اثر می‌گردد.

جدول اعلام نیاز چهارمین دوره فراخوان جذب بورسیه داخل دانشگاههای علوم پزشکی را اینجا ببینید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها