پرداخت ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در آذربایجان غربی

ارومیه –  وحید نصیری صبح امروز در نشست خبری که به مناسب سالروز تاسیس بانک مهر ایران ترتیب یافت، اظهار داشت: خداوند متعال در آیات متعدد بر قرض‌الحسنه تاکید کرده و این امر در دولت‌های اسلامی به ویژه ایران اسلامی به یکی از اصول بانکداری تبدیل شده است.

وی افزود: اولین بانک‌های ایجاد شده در راستای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در ایران از سال ۵۷ کار خود را آغاز کرده‌اند که در حال حاضر شاهد گسترش و افزایش فعالیت‌های آن‌ها هستیم.

مدیر شعب بانک مهر ایران در آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس این بانک در سال ۸۶، عنوان کرد: ۲۲ آذر ماه به عنوان سالروز آغاز فعالیت بانک مهر ایران شناخته می‌شود و در طول این مدت موفق به اجرای بسیاری از طرح‌های کوچک و بزرگ حمایت کرده و در این راه تسهیلات متفاوتی به مشتریان ارائه کرده است.

وی ابراز داشت: مشتریان بانک مهر ایران بیشتر از افراد حقیقی تشکیل می‌شوند و مشتریان جامعه کارمندی و کارگری نیز جزئی از جامعه مشتریان بانک مهر ایران را تشکیل می‌دهند.

نصیری خاطر نشان کرد: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه با شرایط اسلامی و در مدت زمان بازپرداخت بهتر نسبت به سایر بانک‌ها از جمله عوامل عمده در جذب مشتریان به بانک است که در این راه با بهره‌گیری از تجارب بزرگان عرصه اقتصادی توانسته‌ایم راه را برای حضور هر چه بیشتر مردم در شعب هموار کنیم.

وی رشد شبکه‌ای این بانک را ۳۵ درصد معرفی کرد و گفت: در طول یک سال گذشته بیش از ۹۲ درصد نیز در بخش تجهیز منابع رشد داشته‌ایم که خود نوعی رکورد در سیستم بانکی محسوب می‌شود.

مدیر شعب بانک مهر ایران در آذربایجان غربی کسب رتبه دوم کشوری از نظر تجهیز منابع را یکی از افتخارات مدیریت شعب استانی دانست و اظهار داشت: این امر تنها با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه همکاران و جلب رضایت مشتریان بوده که در این راستا باید از تمام کارکنان و کارمندان بانک‌ها و شعب تقدیر به عمل آید.

نصیری نیروهای این بانک در سطح استان را ۱۳۰ نفر برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر ۸۰ نفر از این نیروها در شعب مشغول کار هستند و ۵۰ نفر نیز در آزمون استخدامی بانک پذیرش شده و در مراحل پایانی ورود به شعب هستند.

وی فعالیت ۲۴ شعبه در شهرستان‌های مختلف را یکی از نمادهای استواری بانک مهر دانست و گفت: برای نخستین بار شعبه بانک در منطقه تفرجگاه بند ارومیه که هیچ کدام از بانک‌های دولتی و خصوصی در آن جا شعبه ندارند افتتاح شده که این امر سبب تسهیل در امورات روزانه مردم روستاهای اطراف این منطقه شده است.

نشست خبری مدیر شعب بانک مهر ایران در آذربایجان غربی به مناسبت ۲۲ آذر سالروز تاسیس این بانک و با شرکت جمعی از اصحاب رسانه‌های جمعی استان در سالن جلسات مرکز مدیریت شعب این بانک برگزار شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها