پرداخت ۵۵ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان شاهین دژ

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ گفت: در سال گذشته ۵۵ میلیارد ریال وام اشتغال به ۲۷۷ مددجوی متقاضی واجد شرایط در این شهرستان پرداخت‌ شد.

فرهاد حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ در راستای توانمندسازی، خودکفایی و اشتغالزایی مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شد.
وی با بیان اینکه توسعه کارآفرینی و کسب و کارهای خُرد و کوچک، گام موثری در توانمندسازی خانواده های زیر پوشش کمیته امداد است، ادامه داد: این طرح ها در بخش های کشاورزی، دامداری، خدمات و مشاغل خانگی اجرا شد.
حبیبی در خصوص ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان بیان کرد: پارسال ۱۲ هزار و ۳۴۶ مددجوی این شهرستان با هفت میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال تسهیلات از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کردند.
وی پرداخت یک میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال هزینه تحصیلی به ۴۶۶ دانش آموز و ۴۶ دانشجوی نیازمند این شهرستان در یک سال گذشته را به عنوان بخشی از دیگر فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) ذکر کرد.
وی با اشاره به کمک های مردم خیّر و نیکوکار این شهرستان به کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: در سال گذشته ۷۴ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال از طریق صندوق کمک های نقدی و صدقات جمع آوری شده که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش یافته است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ با بیان اینکه ۱۲۰ نوعروس و داماد تحت پوشش کمیته امداد شاهین دژ نیز پارسال کمک هزینه تهیه جهیزیه و ازدواج دریافت کردند، یادآور شد: به این زوج های جوان، یک میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک های مردمی پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، هفت هزار و ۸۴۲ نفر در قالب سه هزار و ۶۵۵ خانوار در شاهین دژ زیرپوشش چتر حمایتی کمیته امداد امام (ره) قرار دارند.
سال گذشته نیز کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین دژ، ۴۴ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال وام اشتغال در این شهرستان به مددجویان پرداخت کرده بود.
هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت تسهیلات اشتغالزا، استقلال اقتصادی و خودکفایی محرومان و نیازمندان جامعه است تا آنان با خودکفایی از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند.
در سال گذشته نیز تعداد ۲ هزار و ۹۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد در آذربایجان غربی از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها