پرداخت ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در یزد

مدیر صندوق توسعه کارآفرینی استان یزد با بیان اینکه مشکلی در زمینه بودجه نداریم گفت: ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبارات صندوق کارآفرینی امید در یزد پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد امامی صبح امروز در نشست مجمع نمایندگان استان یزد که با موضوع بررسی بودجه‌ها و وضعیت مرتبط با جامعه کارگری و کارفرمایی استان یزد برگزار شد اظهار داشت: در استان یزد رتبه اول در پرداختی‌ها در این صندوق را دارد و به لحاظ بودجه مشکلی در این زمینه نداریم.
وی خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید با توجه به اینکه دولتی است گفت: امسال این صندوق هم جزو موسسات و بانک‌هایی قرار گرفت که باید تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت کند.
مدیر صندوق توسعه کارآفرینی استان یزد ادامه داد: سهم یزد روی هم رفته در این زمینه ۱۴۰ میلیارد ریال اعلام شد و با توجه به طرح‌هایی که به صندوق معرفی شد و طرح‌ها سریعا شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت که در مدت ۲ ماه این مبلغ پرداخت شد.
امامی با بیان اینکه به همین دلیل استاندار وقت تقاضای افزایش بودجه کرد و با ۳۰ درصد افزایش بودجه موافقت صورت گرفت گفت: تا آبان ماه این میزان به صورت کامل پرداخت شد و یزد توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.
وی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده در ارتباط با توسعه استان یزد به ویژه با نگاه به رسانه‌ها گفت: از جمله موارد پرداخت شده در ارتباط با توسعه گردشگری در استان یزد بوده است.
مدیر صندوق توسعه کارآفرینی استان یزد خاطرنشان کرد: با اتمام سقف بودجه مصوب دوباره ۳۰ درصد افزایش بودجه تقاضا کردیم و تا به الان ۲۱۰ میلیارد تومان بودجه پرداخت شده است.
امامی با بیان اینکه تسهیلات پرداخت شده سبب ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از جوانان یزد شده گفت: صندوق کارآفرینی از نظر ایجاد اشتغال در وضعیت مطلوبی برخوردار است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها