پرداخت تسهیلات اشتغال با کارمزد ۶ درصدی به روستاییان از مهر امسال

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری از پرداخت تسهیلات با کارمزد ۶ درصدی به روستائیان برای ایجاد اشتغال و تقویت تولید در روستاها خبر داد و گفت: پرداخت این تسهیلات از مهر سال جاری آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان ، سید ابوالفضل رضوی در زنجان با بیان اینکه روستاییان می توانند با ایجاد شرکت های مشارکتی نسبت به انجام فعالیت های اقتصادی در روستاها اقدام کنند، افزود: در حوزه های مختلف خدماتی و تولیدی، زمینه مناسبی برای فعالیت اقتصادی در روستاها وجود دارد که با ارائه تسهیلات کم‌بهره شرایط برای رونق تولید و اشتغال در روستاها فراهم می شود.

وی از تعریف سه اقدام مهم برای روستاهای کشور خبر داد و اظهار کرد: ایجاد نواحی صنعتی برای دهستان ها از جمله مهم ترین این اقدامات است.

رضوی با بیان این که ایجاد مجتمع های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و درمانی نیز برای دهستان ها پیش بینی شده است، افزود: با پیش بینی این اقدامات تلاش می کنیم معیشت روستائیان تقویت شود و وضعیت آموزشی، فرهنگی و درمانی در سطح روستاها ارتقاء یابد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری به تصویب لایحه یک و نیم میلیارد دلاری دولت جهت ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: سهم استان زنجان از این تسهیلات، کمتر از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نخواهد بود.
استان زنجان ۹۳۵ روستای دارای سکنه دارد که از این تعداد ۷۳۰ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها