پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی سال ۸۹ در دانشگاه آزاد اسلامی

ایسکانیوز: معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی سال ۸۹ از میان بیش از ۴ هزار نفر متقاضی این دوره انجام می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران “ایسکانیوز”، مهندس محمدرضا مهرادفر، معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در نشست مطبوعاتی که در خصوص اطلاع رسانی پیرامون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مرکز آزمون برگزار شد، خاطر نشان کرد: پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی سال ۸۹ از میان بیش از ۴ هزار نفر متقاضی این دوره انجام می شود، مهمترین ویژگی این دوره از پذیرش بدون آزمون دریافت تولیدات علمی و فعالیتهای پژوهشی متقاضیان دوره بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی است که امتیاز آنها در فهرست رتبه بندی اولیه متقاضیان رشته های مختلف ملاک عمل قرار می گیرد.

مهندس مهرادفر تصریح کرد: آزمون های سراسری سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخهای ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه ۸۸ با برگزاری آزمون دکتری تخصصی آغاز و با شرکت ۲۱ هزار داوطلب در ۱۶۶ کد رشته و امتحانی برگزار شد.

وی افزود: در سال ۸۹ سی واحد دانشگاهی مجری مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در این سال فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد به صورت بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی پذیرش می شوند.

مهندس مهرادفر با اشاره به اولین آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در اوایل سال آینده گفت: اولین آزمون سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون کارشناسی ارشد است که در تاریخهای ۲۳ الی ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۸۹ در تهران و ۱۲۱ واحد دانشگاهی مجری این مقطع در سراسر این کشور برگزار می شود.

مهرادفر ادامه داد: ۴۵۰ هزار نفر داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ۸۹ جهت پذیرش در ۲۷۷ کد رشته به رقابت می پردازند که ۴۳ درصد از داوطلبان زن و ۵۷ درصد مرد بوده که نسبت به سال گذشته رشته های حسابداری، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی و مدیریت اجرایی پرمتقاضی ترین رشته ها در این آزمون هستند به طوری که این چهار رشته مجموعاً ۲۰ درصد از کل داوطلبان را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد همانند سال گذشته به صورت تستی چهار گزینه ای و در تعداد معدودی از رشته ها به صورت تشریحی برگزار می شود.به گزارش ایسکانیوز، معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: آزمون سراسری غیرپزشکی ۱۷ و ۱۸ تیرماه و پزشکی اول مردادماه سال آینده برگزار می شود که آزمون پزشکی در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد.

http://iscanews.ir/fa/ShowNewsItem.aspx?NewsItemID=359079

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها