پالایشگاه ستاره خلیج فارس باید نیروهای بومی را استخدام کند

احمد مرادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر نیرو اظهار داشت: کمبود آب در استان هرمزگان مشکلاتی را ایجاد کرده و در جزیره قشم مشکلات جدی تر است.

نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس در تذکر به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: راه های روستایی استان وضعیت مناسبی ندارد و جاده های استان هرمزگان همچنان کشته می گیرد.

وی با انتقاد از وزیر صنایع به دلیل آنکه مدیران این وزارتخانه در استان هرمزگان از نیروهای بومی استفاده نمی کنند گفت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس باید نیروهای بومی را استخدام کند که همچنان این خواسته جوانان استان هرمزگان محقق نشده است.

مرادی با بیان اینکه فساد در فوتبال پیشتازی می کند گفت:ورزش استان هرمزگان علیرغم همه استعدادهایی که دارد مورد بی توجهی قرار گرفته و در این زمینه وزیر ورزش و جوانان بایدتوجه لازم را داشته باشد.

نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس در تذکر به وزیر بهداشت بیان کرد: وضعیت بیمارستان های استان هرمزگان شرایط خوبی ندارند و همچنان مردم این استان برای درمان بیماران خود به استان های دیگر می روند.

وی در تذکر به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: قول هایی داده شد تا جریمه دیرکرد وام های زیر ۱۰۰ میلیون کشاورزان بخشیده شود که لازم است،در این زمینه دولت پیگیری های لازم را انجام دهد گفت: آقای رئیس جمهور لطفا حق مردم هرمزگان از محل مازاد درآمد پرداخت شود،زیرا مردم انتظار دارند به حقوق آنها توجه شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها