پاسخ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به یک ابهام در آزمون استخدامی

ساعد خلق نیک در گفت و گو باخبرنگار ایل بانو، گفت: ۷۰ الی ۸۰ درصد شرکت کنندگان در آزمون نمره حد نصاب را کسب کرده اند اما این حد نصاب به معنای قبولی در آزمون نیست لیستی که دانشگاه علوم پزشکی استان ارائه داده است نیز از همین لیست سازمان سنجش استخراج شده است.

وی بیان کرد: ما از سازمان سنجش لیست یک و نیم برابر ظرفیت هر رشته شغلی را استخراج کردیم که به گزینش معرفی کنیم و شاید در هر رشته ای صد نفر یا بیشتر حد و نصب را کسب کرده اند حد و نصب یک مرز است و در ازمون نوشته شده بود که کسب حد و نصب به معنای قبولی در ازمون نیست.

سرپرست مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: ما اگر قصد مصاحبه داشتیم در بخش شرایط ازمون نوشته می شد که مصاحبه برگزار می شود به جز در رشته فوریت ها هیچ مصاحبه ای نداریم  اما گزینش داریم که باید در آنجا تایید شود و طبق قانون یک و نیم برابر ظرفیت اعلام می کنیم و بعد به گزینش معرفی و در نهایت معرفی می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که استخراج شما از لیست سازمان سنجش بر چه اساسی بوده است گفت: این استخراج بر اساس نمره های علمی، سهمیه هایی که هر فرد دارد، بومی گری، نمره کتبی، معلولیت ها و سایر موارد که همه این موارد لحاظ می شود  و نتیجه نهایی استخراج شده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها