وقتی مسولان هیچ احترامی برای مردم قائل نیستند/قربانی کردن یک مسئول دست چندم

فاضل کامران از داوطلبان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی که سوالات آن “لو” رفته بود در یادداشتی خطاب به رئیس این دانشگاه نوشت؛ افتضاحی که در این آزمون شد اگر هر جای دنیا بود بالاترین مقان دانشگاه را برکنار می کرد اما شما بدون توجه به انتظار افکار عمومی یک مسئول درجه چندم را قربانی کردید و روی قول خودتان نماندید.

به گزارش ریواس جنوب از یاسوج، کامران در این یادداشت نوشت؛

آقای ایلامی چه تضمینی وجود دارد که امتحان چند روز آینده دانشگاه علوم پزشکی سالم برگزار شود؟؟

وقتی خبر لغو حکم معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی را، در روزهای گذشته به طور غیر رسمی و طبق شنیده ها خواندیم و شنیدیم، خوشحال شدیم که هرچند دیر ولی بالاخره مدیری در استان جهت احترام به سیل جوانانی که با هزار امید بر روی صندلی های امتحان نشسته بودند ولی با بی مسولیتی و اهمال مدیریت امتحانشان به سرانجام نرسید، حکم انتصاب معاونی را که مسول برگزاری امتحان بود را لغو کرده است؛ خوشحال شدیم.

خوشحال نه از آن جهت که مدیری میرود و دیگری می آید بلکه به این دلیل که مسولان و مدیران ارشد استانی برای مردم و جوانان استانشان ارزش قائل هستند و کسانی را چه لر چه ترک و یا فارس، اصلاح طلب و یا اصولگرا، مورد حمایت نمایندگان و یا دوست به خاطر اهمال مدیریت، بی تجربگی و یا خطا سلب مسئولیت میکنند.

آقای ایلامی شما قول داده بودید که با مسببان آن بی نظمی ها و بی برنامگی ها برخورد میکنید، پس چکار کردید؟

جناب دکتر، افتضاحی که آن روز در دانشگاه علوم پزشکی اتفاق افتاد اگر در هر کجای دیگر بود منجر به برکناری بالاترین مقامات آن دستگاه اجرایی می شد ولی شما چکار کردید؛ ؟؟ تنها یک مدیر دست چندمی را سلب مسئولیت نمودید و به قولی قربانی کردید.

جناب ایلامی، خودت بهتر میدانی که میز ریاست به هیچ کس وفا نخواهد کرد و هر مدیری روزی خواهد رفت و آنچه ماندنی است اقدامات و عملکرد آن مدیر است که همیشه در ذهن ها باقی خواهد ماند.

حالا افکار عمومی، متضررین از بابت اهمال مدیریتی معاونان و برگزار کنندگان آزمون و رسانه ها منتظر تصمیم شما مانده اند و داوری نهائی را به تصمیم شما موکول کرده اند.

امید است که بدور از سلایق سیاسی، زبان و جغرافیای مکان زندگی، تصمیمی بگیرید که همه از شما به عنوان مدیری مقتدر یاد کنند.

(فاضل کامران_ داوطلبان آزمون استخدامی علوم پزشکی)

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها