وزیر بهداشت در خوزستان: استخدام در اختیار ما نیست

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: افزایش تعداد تخت های بیمارستانی هنر نیست بلکه باید مراقب مسایل زیست محیطی و آلودگی هوا باشیم.

خرمشهر، شادگان و سوسنگرد چند پروژه مهم افتتاح شد که حاصل آنها ارتقای خدمات بهداشت و درمان و رضایت مردم است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: هر چقدر شاخص های بهداشتی ارتقا یابد زمینه توسعه بیشتری برای استان فراهم می شود.

وی با بیان اینکه سرانه تخت و مراکز بهداشتی و درمانی را در خوزستان افزایش می یابد، ادامه داد: گام های بزرگی در جهت ارتقای سلامت خوزستان برداشته می شود که امید است با سرعت بیشتری در سال ۱۳۹۷ دنبال شود که

تعدادی از طرح ها پس از ماه مبارک رمضان در اهواز و برخی استان ها پیگیری می شود.

قاضی زاده هاشمی همچنین در آیین بهره برداری از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی اهواز که به طور متمرکز در

شهرستان دشت آزادگان انجام شد با توجه به ازدحام جمعیت و ارایه نامه با مضامین مختلف به وی اظهار کرد: مردم تصور می کنند وزیر اختیار بی حد و حصری دارد اما واقعیت این است که استخدام در اختیار ما نیست بلکه در اختیار سازمان های متولی این مساله است چون وظیفه وزارت بهداشت، آموزش برای تربیت نیرو و ارایه خدمات سلامت به مردم است.

وزیر بهداشت افزود: نامه های مردم این شهرستان را پیگیری و بررسی می کنم و شرمنده مردم هستم.

وی ادامه داد: از آنجا که به دلیل ازدحام جمعیت در دشت آزادگان هنگام افتتاح پروژه ها، سفر من به صورت کامل انجام نشد هفته دیگر برای بررسی ابعاد و زوایای وضعیت بهداشت و درمان، هیاتی به این شهرستان اعزام می کنم.

استاندار خوزستان نیز گفت: ساخت بیمارستان شهدای نفت دشت آزادگان قدم بزرگ دیگری برای مردم این شهرستان است و مطابق با استانداردهای ملی ساخته شده است.

غلامرضا شریعتی بیان کرد: این بیمارستان هدیه ای ارزشمند از طرف دولت تدبیر و امید به مردم دشت آزادگان است و امید است از ظرفیت های موجود در شهرستان به صورت بهینه استفاده شود.

وی ادامه داد: بخش بهداشت و درمان یکی از نقاط برجسته و درخشان مورد توجه دولت تدبیر و امید است و همت این دولت در ارتقای بخش سلامت در تمام کشور کم نظیر بوده است.

شریعتی گفت: دولت تدبیر و امید در خوزستان در بخش مستقیم سلامت و تامین آب شرب سالم و بهداشتی و ارتقای پوشش بخش فاضلاب توجه خاص داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: خوزستان به ویژه در توسعه بخش های فوق تخصصی بیش از پیش مورد توجه باشد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه از طریق فرودگاه بین المللی آیت ا… جمی آبادان وارد خوزستان شد و چندین طرح بهداشتی و درمانی را در آبادان، خرمشهر، شادگان ، دشت آزادگان و چندین شهر دیگر افتتاح کرد.

بیمارستان شهدای نفت دشت آزادگان نیز از پروژه هایی است که روز یکشنبه در دومین روز سفر وزیر بهداشت به خوزستان بهره برداری شد. این بیمارستان با زیربنای ۲۶ هزار مترمربع و ۱۵۱ تخت دارای بخش های داخلی، جراحی، اطفال و نوزادان، زنان و زایمان، اورژانس، اتاق عمل، دیالیز، تالاسمی، NICU، CCU ، ICU، درمانگاه تخصصی و بخش های پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی وسی تی اسکن است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها