وزارت نفت تصمیمی برای استخدام دانش‌آموختگان نفت گچساران ندارد!

در پی تجمع اعتراض‌آمیز امروز دانش‌آموختگان طرح ترینینگی شرکت نفت مقابل ساختمان این وزارت، جانشین معاون منابع انسانی این وزارت خانه در پاسخ به معترضین گفت: وزارت نفت تصمیمی برای استخدام دانش‌آموختگان نفت گچساران ندارد!
به گزارش در پی تجمع اعتراض‌آمیز امروز دانش‌آموختگان طرح ترینینگی شرکت نفت مقابل ساختمان این وزارت، جانشین معاون منابع انسانی این وزارت خانه با معترضین دیدار کرد.
نماینده معترضین امروز مقابل وزارت نفت گفت: پس از ورود به دفتر مدیر، مدارک آموزشی خود و همچنین مدارکی که نشان می‌داد وزارت نفت طرح را جهت آموزش و استخدام نیروهای جدید برگزار کرده است را ارائه کردیم. مدیر محترم هم مدارک را پذیرفت اما بطور کلی انتظار استخدام ما را واهی خواند! و گفت: “وزارت نفت هیچ برنامه ای برای استخدام شما ندارد و نباید انتظاری داشته باشید”.
یکی از معترضین بیان می‌کند: ما ۱۴۴ نفر از جوانان گچساران ۲ سال از عمر و سرمایه خود را در این دوره آموزشی هزینه کردیم و تنها جهت استخدام صنعت نفت در طرح شرکت کردیم. چگونه مسئولین می‌توانند به این راحتی با عمر و زندگی ما بازی کنند؟
فردی دیگر از حاضرین در تجمع اظهار می‌کند: صدای اعتراض این عزیزان در حالی مسکوت است که وزیر محترم نفت قول استخدام را در جلسه علنی کسب رای اعتماد به نمایندگان مجلس داده است. این قول نوعی توهین به شعور یک ملت بود. در جلسه ای که باید به وزیر رای اعتماد بدهند، به خاطر چنین حرفی نمایندگان به وزیر احسنت می‌گویند. در نتیجه آینده‌ای نچندان دور دو حالت اتفاق می‌افتد یکی اینکه نمایندگان هم مقابل وزارت خانه اعتراض کنند و پلیس انتظامی دستگیرشان کند و یا نمایندگانی که توانایی انجام کاری را ندارند مثل زالو به وزارت خانه می‌چسبند و خون نفتی می‌مکند. ولی هیچ کس به چند جوان آموزش دیده و متخصص در سال تولید و اشتغال با وجود نیاز به نیروی انسانی در شرکت نفت اعتنا نمی‌کند

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها