ورود دومین گروه از نیروهای جدید الاستخدام شرکت پالایش نفت بندرعباس به پالایشگاه

 

در دومین مرحله از جذب نیروهای استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس، ۸۰ نفر از نیروهای جدید الاستخدام برای گذراندن دوره های آموزشی وارد پالایشگاه بندرعباس شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس، این شرکت به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه های تخصصی ۲۵۰ نفر را جذب کرد که نخستین گروه از نیروهای قرارداد مدت موقت استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس در فروردین امسال و دومین گروه نیز پس از طی مراحل جذب امروز وارد پالایشگاه شدند.

بر اساس این گزارش آخرین گروه از نیروهای جذب شده که مراحل استخدامی را با موفقیت سپری کرده اند، در نیمه خرداد امسال و با هماهنگی و اطلاع رسانی که به آنها شده برای گذراندن دوره های آموزشی و شروع به کار جذب می شوند.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در دیدار با دومین گروه از نیروهای جدید الاستخدام گفت: تعهد، خلاقیت، انضباط و تلاش از ویژگیهای کارکنان در پالایشگاه بندرعباس است.

مهندس نامور با اشاره به سختگیری های صورت گرفته در مراحل استخدام و گزینش افزود: فعالیت در پالایشگاه کار حساس و پر اهمیتی است چرا که در پالایشگاه محصولاتی استراتژیک و انرژی مورد نیاز جامعه تامین می شود.

وی با بیان جایگاه و ویژگیهای پالایشگاه نفت بندرعباس در عرصه تولید و تامین فرآورده های نفتی گفت: تولید مستمر هدف و وظیفه اصلی این شرکت است زیرا که تولید به معنای خودکفایی، تامین نیاز انرژی کشور، به حرکت در آمدن چرخ های اقتصادی و رهایی از وابستگی است و برای رسیدن به این اهداف نیاز به نیروی انسانی متخصص و کارآمد است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس رعایت نظم و انضباط، اخلاق و موارد ایمنی را از اولویتهای کار در پالایشگاه و لازمه پیشرفت عنوان کرد و گفت: عرصه رقابت سالم برای پیشرفت در این شرکت برای کارکنان فراهم است و با علاقه، مستعد بودن، پشتکار و دانش می توان به موفقیت دست یافت.

مهندس نامور تصریح کرد: از جمله طرح هایی که در پالایشگاه بندرعباس با خلاقیت و ابتکار کارکنان با موفقیت اجرا شد، طرح افزایش ۳۰ هزار بشکه ای ظرفیت پالایشگاه بود که بدون هیچ گونه سرمایه گذاری موجب افزایش ظرفیت پالایشگاه بندرعباس به ۳۵۰ هزار بشکه در روز شد که یکی از مهمترین دستاوردهای آن کسب روحیه خودباوری و افزایش اعتماد به نفس است.

مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در این نشست با اشاره به نحوه جذب کارکنان جدید گفت: این استخدام بر اساس نیازمندی های نیروی انسانی شرکت صورت گرفته که در ۲۰ رشته و تخصص مراحل استخدام برگزار شد.

آقای ابوالقاسمی افزود: پس از آزمون که در شهریور سال ۹۳ برگزار شد ۲۵۰ نفر از نیروهای مستعد و توانمند از بین هفت هزار نفر و بر اساس مراحل برگزاری آزمون، مصاحبه های فنی و تخصصی، گزینش و طب صنعتی در قالب نیروهای قرارداد مدت موقت جذب شدند.

وی گفت: نیروهای جدید پس از ورود به پالایشگاه به مدت یک ماه آموزشهای عمومی و تخصصی لازم را فرا می گیرند و سپس برای ادامه کار به واحدهای ستادی و عملیاتی پالایشگاه معرفی می شوند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. عبیدالله اربابی گفت:

    تا جایگاه شما را بدانیم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها