هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود

به گزارش ایثار؛ در این دیدار مهدی فعال با تاکید بر اینکه باید مراسمات مهم مردمی شود، گفت: سنگین ترین برنامه های آتی ما برنامه ماه مبارک رمضان، شب های قدر، محرم و غیره می باشد که باید به صورت مردم محور برگزار شود.
فعال، در مورد خدمات رسانی به ایثارگران و خانواده های شهدا گفت: خدمات‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در اولویت امورات ما می باشد.
وی، با اشاره به مسئله اشتغال خانواده های شهدا تأکید کرد:  هیچ فرزند شهیدی در طول برنامه ششم توسعه بیکار نخواهد بود و اگر شرایط لازم در وی وجود داشته باشد با توجه به اولویت می توانند استخدام شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، با اشاره به بحث زمینه های حوزه ایثارگران گفت: در سنوات گذشته در بحث زمین های حوزه ایثارگران در خصوص اسکان این عزیزان اقداماتی انجام گرفته بود که نیاز به توجه جدی دارد.
در ادامه این برنامه شاهین علیزاده فرماندار ماکو گفت: ما هر قدر نسبت به خانواده های شهدا و ایثارگران خدمات ارائه کنیم در برابر رشادتهای آنان ناچیز است ولی ما در حد توان خود سعی خواهیم کرد و بر خود وظیفه می دانیم برای کسانی که جان و مال خود را برای امنیت این جامعه فدا کردند خدمات رسانی کنیم لذا باید جهت تشکر از خدمات این عزیزان پیگیر بحث مسکن آنان باشیم.
فرماندار ماکو با اشاره به تسریع در تامین مسکن خانواده های شهدا و ایثارگران گفت : مسئولین عزیز یک تعاونی مسکن تشکیل گردد کارهای اسکان خانواده های شهدا و ایثار گران سریعتر انجام شده و زمینه حضور این عزیزان فراهم شود.
وی افزود: ایجاد خدمات برای ایثارگران در شهرستانهای شوط و پلدشت نیز مورد نیاز است.
شاهین علیزاده با عنوان اینکه اشتغال یادگاران شهدا باید در اولویت قرار گیرد گفت: زمینه اشتغال در ادارات محدود می‌باشد لذا به ایجاد اشتغال پایدار غیر دولتی نیاز جدی است.
گفتنی است در این دیدار رئیس اداره حراست ٰ،رئیس بازرسی ،رئیس حوزه عمران و مسکن اداره کل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان آذربایجان غربی و روسای اداره های بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو، شوط  و پلدشت نیز حضور داشتند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها