همه وزرا می توانند ۵۰۰ نفر را را با نظر خود به استخدام درآورند !

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی زمان باقی مانده برای ادامه فعالیتش در این وزارتخانه را ۷ هزار ساعت اعلام و تاکید کرد: برنامه های زیادی برای بازنشستگان داریم که باید انجام بدهیم و تلاش می کنیم در این مدت اجرایی شود.
به گزارش خبرگزاری میزان، علی ربیعی در مراسم گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اجرای طرح مسکن اجتماعی را برای بازنشستگان تامین اجتماعی از مهمترین برنامه های دولت در سال جاری اعلام کرد و افزود: براساس تفاهم نامه همکاری که با وزارت راه و شهرسازی امضا گردید این وزارتخانه موظف شده است برای اجرای این طرح زمین رایگان دراختیار بازنشستگان قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه دولت به دلیل نبود امکانات مالی نتوانست این طرح را در سال ۹۳ اجرایی کند افزود: قرار است مسکن اجتماعی با مشارکت خود بازنشستگان درقالب ایجاد صندوق مالی در سال ۹۴ اجرایی شود.
ربیعی ابراز امیدواری کرد: بخشی از این طرح در سال ۹۵ تکمیل و کلید تعدادی از این خانه ها در اختیار بازنشستگان قرار گیرد.
وی اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و ارتقای سطح بیمه تکمیلی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای بازنشستگان برشمرد و گفت : همچنین قرار است در خانه های امیدی که به دست بازنشستگی کشوری احداث می شود بازنشستگان تامین اجتماعی هم از مزایای آن بهره مند شوند.
ربیعی با اشاره به اینکه تخلفات زیادی در سازمان تامین اجتماعی در دولت پیشین صورت گرفته بود وضع این سازمان را در آن سالها بسیار بحران زده توصیف کرد و افزود: با انتخاب مدیرعامل جدید و سایر مدیران سطوح بالاتر که از هرنظر شایسته هستند تلاش کردیم مصارف با منابع همخوانی داشته باشد.
وی با بیان اینکه درابتدای فعالیت در این وزارتخانه اعلام شد که همه وزرا می توانند ۵۰۰ نفر به استخدام درآورند گفت: بنده در همان روزهای آغازین این امتیاز را لغو کردم و دستور دادم همه استخدامی ها از طریق آزمون ورودی انجام شود.
ربیعی سهم بودجه مربوط به درمان تامین اجتماعی را ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۴ دانست و افزود: در این سالها تلاش شده است در شهرهای مرزی هم خدمات درمانی این سازمان را توسعه دهیم.
وی با بیان اینکه احترام به سالمندان و بازنشستگان از مهمترین وظایف بیمارستان های ملکی سازمان تامین اجتماعی است تاکید کرد: این سازمان در این زمینه باید خیلی کارها را انجام دهد.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی بیمارستان جدید فیاض بخش در جنوب غرب تهران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این بیمارستان در حدواندازه بیمارستان میلاد است که به نوعی بیمارستان شماره ۲ میلاد می شود.
ربیعی با اشاره به اینکه دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی طی دوسال ۲۵ درصد و در سال سوم ۱۵ درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: درصورتی که منابع سازمان تامین اجتماعی از مصارف ان پیشی بگیرد ترمیم حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران دردستور کار این سازمان قرار می گیرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵)

  1. الله یار گفت:

    یه صحبتی داشتم برای شما فارغ اتحصیلان مهندسی،واقعا از این که عمر خودتون رو تلف کردید متاسف و ناراحتم،شما بهتر بود هیمن رشته های علوم انسانی رو ادامه میدادید،برای امرار معاش و زندگی راحتتر بهتر است.

    اول اینکه جذب دستگاه های دولتی می شوید،ساعت ۲ بعد ظهر خونه هستید حقوق تون هم نسبت به کاری که انجام می دهید بالا هست.

    دوم اینکه اکثر فارغ التحصیلان رشته مهندسی جذب بازار کار خصوصی می شوند که علاوه بر ساعت کاری زیاد و کار پر استرس در آمد شان نصف حقوق کارمندان دولت هم نیست.

    نتیجتا اینکه به هیچ عنوان مهندسی مناسب جامعه ای که در آن کار و صنعت بیشتر شبیه به ی فیلم کمدیه، نیست.

    در کل اونایی که مهندسی خوندن عمر سوزی کردن تو چنین جامعه ای.

    والسلام

  2. شرکتی مخابرات گفت:

    کدوم آزمون بهتره بگیدفیلم بازی نه ازمون مخابراتبادزدی و باندبازی جذب نیروکرد،فقط یابچه های همکاراشونو جذب کردیا افراددارای ارتباط قوی، بیجاره شرکت کننده هاهم ازهمه جابی خبر فقط پول شرکت درازمون رودادندوندونستند پس پرده چه خبربود.
    خداهمه دزدان وظالمین رالعن کند.

  3. سپیده گفت:

    با سلام و احترام
    ممنونم که آقای ربیعی معتقد هستند که هر کسی باید با آزمون ورودی وارد بازار کار شود . اما منه فارغ التحصیل وقتی به سازمان ها و شرکت ها می روم از خود کارکنان و انتظامات سازمان میشنوم که خودم رو معطل آزمون ورودی نکنم چون همه چیز به خواسته یه سری از افراد و مسئولان است.
    کاش که کسی بود که به این بی عدالتی ها رسیدگی میکرد.

  4. امنه سادات حسینی گفت:

    سلام
    میخواستم بپرسم برای ما جوانان چی کار کردند؟ ما این همه خرج تحصیل میکنیم ولی کار کو؟ یه جوان وقتی فارغ التحصیل میشه چطوری میتونه سابقه کار داشته باشه؟
    لطفا به فکر ما جوانان هم باشید

  5. hojjat گفت:

    باعرض سلام خدمت آقای ربیعی میخواستم بدونم این همه بفکربازنشسته ها هستیدپس تکلیف مافارغ التحصیلان چی هستش.باتشکر

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها